Onko kellään kokemusta hirviöanopista? Minun anoppini sanoi kuultuaan raskaudestani että lapsella ja minulla ei ole sijaa hänen sydänmessään elikkä hän ei puhu meille eikä saada käydä hänen luonaan. Hänen mielestä en ole kypsä äidiksi. Miten joku ihminen voi olla niin julma että inhoaa jo syntymätöntä lasta! Minun järkeni ei ymmärrä tuommoisia julmia, kylmiä ja tunteettomia ihmisiä! Mitä pahaa viaton lapseni on tehnyt tälle naiselle. Säälin syvästi miestäni ja hänen sisaruksiaan jotka ovat joutuneet kasvamaan tämmöisen naisen kanssa! Ei ole mielestäni normaalia ja tervettä että joku ihminen haluaa hallita ja manipuloida koko ajan. Jos joku ei tanssi hänen pillinsä mukaan niin hän ei katso kuka siinä kärsii vaikka se olisi pikkuvauva. Onko kellään samantyyppisiä kokemuksia tai kokemuksia yleensä tämmösestä anopista? Vai olenko ainoa epäonninen. Ja mitä mieltä olette siitä jos tämä nainen leppyykin ja haluaa nähdä jonakin päivänä lapsenlapsensa kannattaako minun päästää lastani tämän myrkkykielen lähelle?
hirviöanopit
6
955
Vastaukset
- Suti
Kyseessähän on selvästi sairas ihminen, joka tarvitsisi mielenterveyshoitoa. Parempi vaan ettei tuleva lapsesi joudu hänen vaikutuspiiriinsä, usko vaan. Unohda koko eukko ja nauti tulevasta lapsestasi.
- tiltu
Pyydä kirjallisena tuo ettei sinulla tai hänen tulevalla lapsenlapsellaan ole eikä tule sijaa hänen sydämessään ettekä ole tervetulleita.
Vetoa tähän kun hän sulaa nähtyään vauvan. Älä ota itsellesi mitään velvollisuuksia anoppia kohtaan, eihän hän omien sanojensa mukaan halua olla missään tekemisissä kanssasi. Älä ainakaan anna lasta hänelle hoitoon, vaikka kuinka leppyisi ja muuttaisi mieltään.. - miniä
miten miehesi suhtautuu äitinsä kommenteihin?
periaatteessa olet saanut ohjeet olla välittämäti anopistasi ja kyllähän se onnistuukin, kun tunne on molemmin puolinen. mutta jos miehesi on edelleen mammapoika ja haluaa pitää yhteyttä äitiinsä, käyttää lastanne mummolassa ja kyläillä säännöllisesti, niin vaikeuksia kerjäät.
lapsi on kahden kauppa ja et voi eristää isää lapsesta, jos isä haluaa äitiään lapsen kanssa tavata.
sanallakaan et kertonut miehen mielipiteistä. anopin voit heittää pellolle vain jos miehesikin on heittämässä. muuten olet pian yksinhuoltaja ja silloin taas voit jättää anopin huomioitta. ei tarvitse olla missään tekemisissä hirviöanoppisi kanssa!
Anna miehesi pitää yhteyksiä äitiinsä, jos haluaa, mutta jätä itse yhteydenpito väliin jos se on mielestäsi parempi ratkaisu.
Itse en jaksa pitää yhteyksiä omaan anoppiini, kun se on aina mollaamassa (m. siksi kun käyn töissä, enkä ole kotiäiti kuten hänen mielestään pitäisi) ja tuomitsemassa (helvettiin, mihinkäs muualle).
Oli iso helpotus tajuta aikanaan, ettei hän ole sukulaiseni, ystäväni eikä läheiseni, joten minulla ei mitään pakkoa olla hänen kanssaan tekemisissä eikä alistua kuuntelemaan hänen mollaustaan! Mieheni ja lapsemme käyvät heillä kyläilemässä muutaman kerran vuodessa, minä en lähde enää mukaan. Ihmetelköön vapaasti, miksi näin.- kysyjä mama
no minkäs ikäinen olet kun anoppi niin sanoo että et ole kypsä äidiksi?ymmärrän tavallaan anoppia jos olet vielä teini mutta ei se silti oikein ole siltä anopiltakaan tuollaisia puhua.poikaansa varmaan hänkin haluaa suojella varmalta lapsen menetykseltä mikä nykyään on lähes varmaa varsinkin jos teinejä olette.mielestäni alle pari kymppiset voisi juhlia ja pitää hauskaa niin on sitten parempi tehdä lapsia kun juhliminen ja kaverit ei enään ole se tärkein asia.kun katson 13-19v teini äitejä niin on totta että sieltä löytyy myös hyviä äitejä mutta valitettavan monelle juhliminen on liian tärkeätä ja kaveritkin tuntuu olevan omaa lasta tärkeämpiä.
- cip
Jos anoppisi todella on noin luonnehäiriöinen, kuin annat ymmätää, asialle ei liene paljon tehtävissä mutta ellei, niin paljonkin.
Ensiksikin minua kiinnostaisi tietää, mitä olit edellä sanonut anopillesi, että hä sinulle noin julmasti vastasi? useimmiten, kun metsä vastaa niinkuin sinne on huudettu ja kiukuspäissään tulee sanotuksi sellaista mitä ei tarkoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271