Kyykkypyöriä naisille?

onko niitä...

Olen huomannut,että tällä palstalla naisille on suositeltu enemmän sellaisia custom-pyöriä..Mieleeni heräsi kysymys,että millaisia kyykkypyöriä (nimenomaan ulkonäöllisesti) löytyy naisille?Eli onko olemassa sellaista suht matalaa ja kevyempää kyykkypyörää,millaista pienikokoinen nainen pystyy hallitsemaan..Itse olen suunnitellut jossain vaiheessa (kun budjetti antaa myötä) ajavani pyöräkortin ja haluaisin pyörän,joka näyttää katupyörältä (tiedän,eihän sen ulkonäön pitäisi olla niin tärkeää,MUTTA silti..)
Itse en juuri mitään moottoripyöristä tiedä,joten toivonpa löytäväni vastauksen teiltä hieman enemmän asiasta tietäviltä :) Kiitoksiva!

20

4260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bandit

Esim Suzuki GSX600R mustakeltaisena. Aika namu ja sopii naiselle, korostaa kivasti pyllyä kun kyykit sen päällä.

• Pave

Osta se mikä miellyttää silmääsi ja mistä itse tykkäät. Tuolla tienpäällä on kyllä tullut naisia vastaan lähestulkoon minkälaisilla "kyykky"pyörillä tahansa, joten tarkista lompakkosi saldo ja ala senjälkeen katselemaan itsellesi mieleistä pyörää ja suorita koeistumisia. Jos yhtäänkään tuntuu hyvältä, niin ainahan on mahdollisuus hieman "madaltaa" pyörää. Eli jousitusta on mahdollisuus hieman madaltaa ja monessa pyörässä jopa satulaa joten jos pituuskasvusi hieman aiheuttaa pulmia, niin tuossa pari ratkaisua aluksi.

• pate

kyllä se on todettava vähän niinkuin pers tuntumalla,minunkin vaimo on 150 sulka hatussa. Mitä näitä härveleitä on testailtu niin kyllä se on joku customi.Kyykkärit auttamattomasti liian korkeita.Ei muuta kuin mopoliikkeisiin testaamaan se ei vielä maksa mitään ja joissakin liikkeissä nykyään panostetaan palveluun ja ammattitaitoon

• Rita

...Suzuki GSXF 750.
      Ei varsinainen kyykkypyörä vaan katupyörän näköinen matkapyörä.
      Olen 165 cm pitkä ainakin minulla ylettyy jalat ihan hyvin (=puolet jalkapohjasta, riittää!)
      Muutenkin edullinen pyörä, josta on sanottu, että hinta/laatusuhde on hyvä. Ihan kiva pyörä, jos ei halua mahdottomasti sijoittaa rahaa mopoon.

• Suzukin GS500E. Se on varmasti naiselle sopivan matala ja muutenkin ekaksi pyöräksi passeli peli.

• Johanna

Suzukin GS500F(keltanen ehdottomasti!) on myös aika namu, ite ostin viime kesänä sellasen ja hyvin yltää jalat maahan! Tosin en ole itse lyhyt mutta kuvittelisin että käy vähän pienemmillekin...
        Kokeile! :)

• iso poika

Suzuki SV 650 S. Puoli kyykky ja matalahko. Olen nähnyt monella naismotoristilla. Miespuolisetkin kehuneet loistavaksi pyöräksi. Olen myös itse ajanut ja mielestäni todella hyvä pyörä. Suosittelen!

• aku

on 900 rr

• motoristo

Kyykkypyörät ovat melko kevyitä ja monet kohtuu matalia, lisäksi monia voi myyjä säätää vielä paljon matalammaksi. Kuinka pitkä olet? jos 150, vain harva customikaan on tarpeeksi matala, jos 170, en näe tässä mitään ongelmaa.

Odotellessa, hae biken pyöräluettelo kiosklla ja tule sitten MP-messuille tammi-helmikuun vaihteessa koeistumaan.

• pitkälle

Olen n. 166cm pitkä...
        Toinen asia jota kyselisin (ehkä hieman tyhmänäkin) miten helposti pyörä lähtee kaatumaan ja miten tällainen hento naisihminen jaksaa pitää sen pystyssä..?Erityisesti naiset kommentoikaa!

• pitkälle kirjoitti:

Olen n. 166cm pitkä...
        Toinen asia jota kyselisin (ehkä hieman tyhmänäkin) miten helposti pyörä lähtee kaatumaan ja miten tällainen hento naisihminen jaksaa pitää sen pystyssä..?Erityisesti naiset kommentoikaa!

Eihän se voima vaan se tekniikka.
        Kyllähän isokin äijä saa pyörän nurin jos sitä huolimattomasti työntelee, siksipä kannattais opetella vähän köykäsemmällä vehkeellä ja mieluusti vielä kaverin kanssa että olis auttava
        käsi jos pyörä kumminkin menee nurin.
        Yleisemmin pyörä lähtee työnnellessä kaatumaan itestä poispäin.
        Nakupyörän etu on siinä ettei katteet ole ensimmäisinä hajoamassa eikä köykäsempään pyörään välttämättä tule edes mitään jälkiä,tuli tossa viime kesänä muutaman kerran nostettua likan pyörä pystyyn että kokemuksessa löytyy.

• mopomimmi

Nasta menopeli on YZF600R on makeen näköinen ja mukavan kulkunen.Mä itse olen 168 pitkä ja tällä kyykyllä ajellut muutaman kesän.
      Onnea valintaasi oli se sitten mikä hyvänsä.
      Kevättä odotellessa ei muuta kuin kouluun.

• Mopomimmi

Niin se menopeli on YAMAHAN THUNDERCAT ja punainen sen olla pitää.

• Neiti-78

Itselläni on kawasaki gpz 500`s -95, ja on muutes aika hyvä peli, tosin tekis mieli vaihtaa vähän isompaan.. (;

• Kri

Ducatin 600:ssa vois olla aineksia sinun tarpeisiin(?)

• XXmasa

voisi olla mukava aloittelupyörä, itse ainakin tykkäsin, vaikkei se nyt aivan kyykky olekaan. Muita varteenotettavia CBR600, R6 ja thundercat, ja miksei myös muutkin. Kuten monet ovatkin jo todenneet, ei muuta kun sitä persettä sovittelemaan eri pyörämerkkien päälle ja mikä parhaalta tuntuu ja itse miellyttää, niin sehän on sitte siinä. Kevään odotuksia=)

• 158

Oon siis 158 ja mulla on CBR, kyykkyhän se on ihan tarpeeksi. Mun piti madaltaa pyörää. Customista olisin ylettynyt paremmin, mutta halusin kyykymmän -> pakko madaltaa...

Madalluksella vaan 5cm alaspäin.. riittänee.

• kiinnostaako?

kiinnostaako vanhan ajan kyykkypano pusikossa?

• Meitillä on taasen yleensä fiksuun motoristijoukkoomme tunkeutunut yksi helvetin kusipää.
      Toivottavasti tommosen persläven kommentit eivät latista aloittelevan naismotoristin intoa.
      Minä ainakin morjestan keskisormella tuollaisia.

• womena-84

Juu,ainahan noit tyhmempiä kommentteja ja ihmisiä riittää..Ei niist mihkään pääse.
        Mut kyl mä silti aion kortin ajaa ja pyörän hommata,sano kuka mitä tahansa ;)
        Kiitoksia kaikille kommenteist,autoitte aikas paljon :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4870
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      89
      1364
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1346
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      131
      1153
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      264
      988
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe