Olen vaihtamassa vakuutusyhtiötä, jossa on sairasvakuutus, tapaturmavakuutus sekä kuolemantapausvakuutus. Olen täyttänyt mahdollisessa uudessa vakuutusyhtiössä terveystodistuskaavakkeen, jossa olen kertonut avoimesti kaikki viiden vuoden aikana tapahtuneet asiat kuten kyselykaavakkeessa pyydetään ja olen saanut tiedot mahdollisista rajoituksista. Nyt kuitenkin mietityttää miten uuden yhtiön vakuutukseen voisi vaikuttaa lapsena 15 v sitten leikattu ns. hyvänlaatuinen aivokasvain, jonka johdosta tuli pieni näkökentän puutos, joka ei ole kuitenkaan vaikuttanut ajokorttin saantiin tai muuhun toimintaan.
Onko tuolla vanhalla asialla vaikutusta uudessa yhtiössä korvausten suhteen jos sitä selvitellään myöhemmin muun jutun yhteydessä?
Onko asiasta kerrottava uudella vakuutusyhtiölle ja pyydettävä kannanotto tähän asiaan?
Uusi vakuutusyhtiö
sakuri
1
117
Vastaukset
- Emmi86
Moikka! Kannattaa ottaa yhteyttä suoraa vakuutusyhtiöön niin ne laskee tarjouksen ja selvittää noi asiat. Ite otin just tarjouksen Pohjolasta. Kannattaa ottaa tähän kaveriin yhteys Jaakko.tihinen@pohjola.fi niin hän kattoo sulle tarjouksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667