Onko tässä poikueessa järkeä?

Puppe_

Minulla on MM harjaksinen puhdas, rekisteröimätön (suku tiedossa ja suku on pitkälti rekisteröityjä kaneja) leijonaluppanaaras ja kaverillani on M-geeniä kantava (rekisteröimätön) kääpiöluppa, tämänkin suku on tiedossa. Olemme pähkäilleet, olisiko tämmöisessä yhdistelmässä järkeä teettää poikasia? Minulla on useampi vuosi ollut kaneja ja pari (sijoitus) poikuettakin ollut. En halaisi teettää mitenkään turhaa poikuetta, mutta tästä yhdistelmästä voisi saada ulos kaneja, jollaiset olisivat ulkomuodoiltaan sellaisia, joita tulevaisuudesaa aloitettavassani pienkasvatuksessa haluaisin; uros on pienikokoinen, ja suomen leijonaluppakantahan on hieman isokokoista, lisäksi se on väriltään musta vk, jota haluan kasvattaa, lisäksi sillä on myös oikein kivat muodot. Joten mitäs sanotte, onko ajatus täysin kuollut ja kuopattu, vai onko tässä ideassa pieni toivon kipinä?

!Tahdon siis mielipiteitä, en saarnaa turhista kaninpoikasista yms!

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puppe_

Ja vielä lisänä se, että minulle ja kaverilleni jäisi poikueesta poikaset ja etsisin hyviä koteja jo ennen poikueen toteuttamista.

• Sedä

Mun mielestä ei ole lähtökohtaisesti kauhean kannatettavaa teettää uusia kanipoikueita tässä tilanteessa kun kaneja on uutta kotia etsimässä todella paljon, vaan mieluummin kannustaa kaikkia antamaan uusi koti kodittomalle. Mutta tietysti hyviä kasvattajiakin aina tarvitaan eli jos kasvattaminen oikeasti vakavasti kiinnostaa sua, niin sitten kannattaa vain punnita tarkkaan millainen on sulle hyvä yhdistelmä. Siihen en osaa itse sanoa. Kannattaa vaan pitää mielessä että jokaista sun poikasta kohden jolle löydät hyvän kodin, olisi yksi jo valmiiksi olemassa oleva koditon voinut saada hyvän kodin,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33