Näin kaupan pihahassa isotissisen naisen, uskaltaako lähestyä. Katsoin pitkään sain katseen takaisin.
Isoa vailla
10
848
Vastaukset
- Varoitus
Sinun kannattaa olla hyvin varovainen isotissistenkin naisten kanssa, jos he huomaavat että sinä tuijotat heitä, he voivat käsittää sen kutsuksi ja lupaukseksi! Ja siinä rytäkässä saatat huonolla onnella menettää jopa neitsytpoikuutesi!
- hshshs
Kaiken lisäksi nainen voi olla muutenkin isokokoinen ( yleensä ne on hyvinsyöneitä ainakin tällä kylällä) pieniluisen miehen luut saattaa olla tiukilla jos nainen on päällä.
Alussa kannattaa hommata pari 1,5 tonnin pullotunkkia ensimmäiseen seksi-sessioon.
Lopuksi sitten pesu painepesurilla...
- isopilinen
Isorintainen ei kauaa pienimunaista katsele, joten unohda samantien.
- kakkakepponentuli
Kerran olen saanut nuolla humalaista naista pimpasta ja just kun olin kielellä kutkuttelemassa peräreikää alapuolelta niin hän pieraisi ja varmasti tuli puolilitraa ripuli kakkaa suoraan suuhun mutta päätin olla mies ja nielaisin sen,hivenen vatsaa palperoitti myöhemmin
- kovajäp
ugh tosimies eli äijä!
- No_onjutut
Suonijoen poejat jutteloo
- lähelläollut
Lihavan akan persiiseen kun työntää pään niin meinaa tukehtua,syitä on monia mutta hapen puute vakavin
- olenkoulkona
mitä sinne päätä työnnät.työnnä se pikku kikkeli,jos jotain haluat.
- Laeha
Isotissisellä on yleensä iberianniemimaan kokonen perse
- Anonyymi
Tottakai kannattaa lähestyä jos vain on kiinteät rinnat eikä mitkään roikkuvat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647