Isoa vailla

isoavailla

Näin kaupan pihahassa isotissisen naisen, uskaltaako lähestyä. Katsoin pitkään sain katseen takaisin.

10

848

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varoitus

Sinun kannattaa olla hyvin varovainen isotissistenkin naisten kanssa, jos he huomaavat että sinä tuijotat heitä, he voivat käsittää sen kutsuksi ja lupaukseksi! Ja siinä rytäkässä saatat huonolla onnella menettää jopa neitsytpoikuutesi!

• hshshs

Kaiken lisäksi nainen voi olla muutenkin isokokoinen ( yleensä ne on hyvinsyöneitä ainakin tällä kylällä) pieniluisen miehen luut saattaa olla tiukilla jos nainen on päällä.
        Alussa kannattaa hommata pari 1,5 tonnin pullotunkkia ensimmäiseen seksi-sessioon.
        Lopuksi sitten pesu painepesurilla...

• isopilinen

Isorintainen ei kauaa pienimunaista katsele, joten unohda samantien.

• kakkakepponentuli

Kerran olen saanut nuolla humalaista naista pimpasta ja just kun olin kielellä kutkuttelemassa peräreikää alapuolelta niin hän pieraisi ja varmasti tuli puolilitraa ripuli kakkaa suoraan suuhun mutta päätin olla mies ja nielaisin sen,hivenen vatsaa palperoitti myöhemmin

• kovajäp

ugh tosimies eli äijä!

• No_onjutut

Suonijoen poejat jutteloo

• lähelläollut

Lihavan akan persiiseen kun työntää pään niin meinaa tukehtua,syitä on monia mutta hapen puute vakavin

• olenkoulkona

mitä sinne päätä työnnät.työnnä se pikku kikkeli,jos jotain haluat.

• Laeha

Isotissisellä on yleensä iberianniemimaan kokonen perse

• Anonyymi

Tottakai kannattaa lähestyä jos vain on kiinteät rinnat eikä mitkään roikkuvat!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1274
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60