Jos mua kiusattaisiin mä vaan löisin niitä täysiä turpiin kiusaajia että säikähtää ja jättäisi rauhaan haluaisin opetella itsepuolustusta näitä tilanteita varten
Mitä itse tekisin tilanteessa
2
112
Vastaukset
- laime93
Kiusattu lukkiutuu itseensä.
Ei kannata.
Kertokaa vain kaikki paskaa, mitä on kerääntynyt pois.
Vaikka huutamalla.
Kertokaa kaikille.
Tappelu ei välttämättä johda tuloksiin
mutta kertominen johtaa.
Puhuminen on ylipäätänsä elämän peruspilari.
Sitä ei pidä unohtaa. - Varkaudenuhri
Jos sun pihallesi tulee varas, Ja varastaa sinulta jotakin, Niin sinä ET SAA vetää sitä turpaan. On kokemusta, Sain sakon kun otin varkaalta pois mulle kuuluvan tavaran. Ja joudun varmasti maksamaan sille perkeleen varkaalle vielä korvauksia kun löin sitä. Suomi on oikeus valtio, varkaita suojellaan, EI talon omistajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667