Kuolleet sielut? Jos olet, mitä pidit? Jos et, suosittelen! :).
Oletko lukenut Nikolai Gogolin
17
193
Vastaukset
- En-ole-lukenut
Mikä kirjassa kosketti sinua?
- tokiepäonni
Alkuperäiskielellä
- eiihannatsaa
Olen lukenut, osittain :)
- Enolesitälukenut
Nimi on ainakin kiinnostava. Kerro lisää aloittaja.
- eikäännöksiä
Jos ei ole lukenut alkuperäiskielellä niin kirjasta ei saa kaikkea irti
- pitääselittää
jos ei ymmärrä alkuperäiskieltä, niin vaikeaa on saada kirjasta mitään irti. Siksi niitä kirjoja käännetäänkin eri kielille.
- kannenperusteella
pitääselittää kirjoitti:
jos ei ymmärrä alkuperäiskieltä, niin vaikeaa on saada kirjasta mitään irti. Siksi niitä kirjoja käännetäänkin eri kielille.
Kyllähän vieraskielisestä kirjasta voi kielitaidotonkin saada paljonkin irti! Ensinnäkin sivut irtoo aika helpostu, yksi kerrallaan ainakin. Nansien kanssa on ehkä enemmän työtä, voi olla ettänaty mattoveitsi on tarpeen, mutta kukapa valitsisi kirjaa
- afterlife_
En vain natsaa että mitä sä kostut - raha vai uteliaisuus...
- herramunjee
No sinä et sitä ainakaan ole lukenut ;DD
- yööökkk
En oo. En lue kirjoja varmaan koskaan.
- onnellinen.näinkin
En lue kirjoja ollenkaan
- Monolokiyötä
En ole lukenut? Tai sitten kauan sitten. Kuulostaa niin tutulta, että tarkistaa hyllystä ja lukea. Jos ei ole pitää ostaa. Kiitos vinkistä. Hyvää yötä.
- ennenkinvinkistävaarin
En ole...vielä...ja ei kun kirjastoon...:)...
- VihtoriHuuto
Hyvää yötä vaan ;)
- bonafides
Olen lukenut ja pidin valtavasti.
- bonafides
Näytelmäkin löytyy.
http://areena.yle.fi/1-2019333 - alkuankka
Olisiko sarjakuvana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391669En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 81021
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7931- 71846