Yksinäisen päivän kohokohta

MASISyksinäinen

Mikä on sinun yksinäisen päiväsi kohokohta? Oman yksinäisen päiväni kruunaa pikkiriikkisen vuotavat peräpukamat. No, tää nyt on vaan elämää. En pahitteeksi pistä jos joku kommentoi, mutta ymmärrän myös jos ei kiinnosta. Ei kiinnosta minuakaan.

19

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onhanpäivähuomennakin

mä tilaan pitsan.paikallisen pojat osaa asiansa. nyttemmin tutustuin just kulmille muuttaneeseen lievästi alkoholisoituneeseen rouvaan.käyn ulkoiluttaa sen koiraa. otetaa pari kaljaa samalla.
      ota selvää etenevän liikkeen laista.... :)

• Keissa

Kohokohta lienee asettua iltateen jälkeen sängylle ja kuunnella tai katsoa jokin hyvä ohjelma netin tai TV:n kautta. Saa kiitellä Taivaan Isää kuluneesta päivästä, terveydestä ja tehtäväistä. Ei onnelliseen elämään sen kummempaa tarvita.

• NotSoSimple

Kyllä siihen rahaakin tarvitaan. Sitä ei kukaan voi kieltää. Ei se elämä onnellista ole jos on rahahuolia :(

• siinä.se.mennä.höllöttää

Minun päivän ehdottomasti on se hetki kun pääsee pötkölleen. Aamiaisellekin on hyvä herätä.
      Yksineläjän se täytyy itse valmistaa. Työhönlähtöä ei enää ole kun pääsin ennenaikaiselle eläkkeelle.
      Elämä tuntuu vähän tylsältä kun eläke jäi pieneksi. Ei ole varaa, mutta ei haluakaan matkustella.

• Huijari

Lääkkeet, alkoholi ja nukkuminen. Joskus kahvi hiukan piristää ja jaksaa jotain tehdä vähän aikaa. Runkkaaminen välillä, nyt siitäkin kadonnut vähän hohto.

• lonely_titman

Miestissit. Niin kuin aina. Ei mun elämässä ole mitään muutakaan...

• eitervettä

Ei ole ihme, että
      Hannu Matti Ilmari Lauerma (s. 30. elokuuta 1961 Kerava) on suomalainen psykiatri. Hän toimii Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen tutkimusprofessorina ja Turun ja Vantaan yksiköistä koostuvan koko maata palvelevan Psykiatrisen vankisairaalan vastaavana ylilääkärinä. sanoo Suomi24 likaviemäriksi.

• kokonantti79.v

Hyvä sää ilahduttaa yksineläjää. Osalla meistä on pienkiinteistöomistusta. Niissä on tarpeellista tekemistä ympäri vuoden.
      Moni on myynyt pientalonta että elämä olisi kaikin puolin helpompaa. Monelle se onkin. minulle ei.
      Talossa on toimivia vanhanajan pönttöuuneja ja tiilestä muurattu massiivinen takka.
      Tänäänkin toin liiteristä puita sisään lämpiämään että puut syttyisivät hyvin ja antavat lämpöenergiaa, vähentäen sähkönkulutusta.

• LastinLennätys

Runkkaaminen se se on.

• Nukahtaminen. Päivän huonoin asia on se kun herään.

• dfggsdg25

Kaupassa käynti. Vähän näkee ihmisiä ja saattaa saada jonkun kassatytön hymyn.

• sitä.höperöityy

Sisäsaunan panelointi on vuosien mittaan jo rispaantunut. Tummentuneita paneeleja lattian rajassa, ehkä lahonkin alkua.
      Ei minusta olisi siihen hommaan, kuntonikaan vuoksi.

Kun pitkään on ollut ilman juttuseuraa, menin timpurilta kyselemään alan kuulumisia.
      - Nyt tehdään remonttia, parempi että puhutaan sitten kun työ on valmis, totesi vähäpuheinen timpuri. Sopi minullekin.

• Seuranainomatajatukset

Minun päivän kohokohta on se että istun sohvalla illalla nauttien yksinäisyydestäni samalla hyvää kirjaa lukien. Kärsin yksinäisyydestä melko vähän, vaikka olen melkoinen erakkoluonne. Minulle yksinäisyys usein rentouttavaa. Mutta välillä kun ei ole viikkoihin vaihtanut kenenkään kanssa halaistua sanaakaan, niin silloin saatan tuntea yksinäisyyttäni. Aiemmin minua ahdisti muiden seurassa olo, kun piti melkein jatkuvasti jutella. Silloin en myöskään hyväksynyt hiljaisuuttani, niinpä minulla oli pahoja itsetunto-ongelmia. Nykyään olen hyväksynyt oman hiljaisuuteni ja annan itseni rauhassa istua hiljaa, silloin kun haluan. Iänmyötä kanssaihmisetkin ovat tulleet suvaitsevammiksi minun luonteeni suhteen, eivätkä enää herkästi pahoita mieltään kun haluan olla yksin tai en jaksa puhua. Taidan olla tyypillinen introvertti.

• mustavalkea

Yksinäisenkin, fyysisesti terveen ihmisen hyvä, rakas ystävä on auringonpaisteinen päivä.. Kuten tämä lauantai.
      Vaikka olen puhditon ja rahaton, on mukava olo ulkona liikkumisen ansiosta. Imuroin jopa eteisen maton.

• Keissa

Minulle viikon yksi kohokohta on lauantaisauna ja sen jälkeen herkutella ja viettää rentouttavaa koti-iltaa. En tarvitse tähän seuraa. Ihan hyvä näin.

• yksinäinenharakka

Kun on tullut jotain mukavaa postia esim. kirje joltain. Tänään kohokohta oli kun laitoin yhden seinäkellon ja pesin ikkunoita. Kohta meen työharjoitteluun..

• ohikiitävä

Pikkuhetkiä kun on läsnä; lenkki hauvan seurassa ( tuon koiran kanssa ei kyllä koskaan ole yksinäinen) ruoan laitto, kahvin keittäminen ja nauttiminen auringossa, kukkien istutus, hyvä kirja jota illalla lueskelen ennen untenmaita, kissan kehräys kun käpertyy viereen, saunominen...

• Aamukahvittelu kaikessa rauhassa ruisleipää napostellen on yksi päiväni kohokohdista. Katselen ikkunasta mäntyjä ja taivasta. Kurkin ikkunasta ohi kiiruhtavia tuulen, sateen ja tuiskun piiskaamia ja vietän omaa hiljaista hämäränhyssyäni. Kun yöllä herään kesken unien, tekee jo silloin mieli vahvan kahvin keittoon. Silloin on pakko vielä vähän nukkua ja siirtää aamun nautintoa. Kahvi vie minulta unet ja siksi en edes päivällä kahvittele kuin vain aniharvoin.

• elää.hiljaiseloa

Jätin kahvin kokonaan pois. Se ole herkkien ihmisten joma ollenkaan. Ensin siitä kärsii vatsan toiminta.
        Tulen toimintakyvyttömäksi, melkein sairaaksi ilman jotain touhuamista ulkoilmassa.
        Siitä on muodostunut kuin douppinki. Tulee raukea hyvänolon tunne sisälle tultua. Sosiaalinen toimintani on hyvin kapeaa.
        Ihmiset jopa huomauttelevat neurologisista jutuista: että olisin sellainen tapaus. Sho wat? Onpahan jotakin synnynnnäistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4249
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1213
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      908
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      113
      842
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      827
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      816
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      779
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      763
    Aihe