ravimäkiyhdistys

erkkitarja

Mitä olette mieltä toiminnasta?
Itse siellä joskus työtä tehneenä voin sanoa että kaikki ei ole hyvin!!!tosin
Nykyään en pääse taloon edes sisälle.
Sain jostain syystä porttikiellon!!
Mutta eipä sitä Uusitalo ja rautamaa paljon selvittänyt

21

6020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eienäätakaisin

Olitko kuntouttavas? Itse siellä olin kuntouttavas aikoinaa ja moni asia päin honkia

• rautatalo

Olin siinä ja sitten työllistettynä.
        Ja piti pitää huoli että sain palkan joka minulle kuului.
        Tosin oikeus teitse

• Hämmästynyt

Mikä paikka se ravimäkiyhdistys oikeen on mitä tekee!?

• vak

paikka ihan kiva työntekijät myös..mutta hallitus rautamaa ja johtajat rosenback ja uusitalo ne jakaa ihmisille kieltoja eivätkä asiaa perustele

• saaaaa

niinpä ja työntekijät kärsii ja palavat loppuun ...

• kaikenlaistasontaa

Onko se jokin vajakkien suojatyö paikka kun ei muualle kelpaa

• einimim

Kannattais ottaa asioista selvää eikä kirjoitella täällä missä ei ole mitään kontrollia. Yhdistys on reilun 30 vuotta tarjonnut sosiaalisia palveluita niitä tarvitseville ihmisille. Työntekijöitä on parhaimmillaan ollut yli sata (nyt noin 60). ovathan nämä luvut aikamoisia - vai.
      Erkki Rautamaa

• On miten on herra rautamaa
        Mutta tosi asia oli se että palkka
        Olisi jäänyt maksamatta jos
        En olisi hakenut sitä lakiteitse!!
        Ja mikä se porttikielto on???

• HuonoMaine

Sen perusteella mitä julkisuudessa ja entisten työntekijöiden taholta on kerrottu, en todellakaan menisi sinne töihin tai laittaisi omaisiani sinne hoidettavaksi. Haminassa on useita muitakin, paljon inhimillisempiä paikkoja joissa toimitaan rehellisin periaattein.

• HYVÄ2

Täällä ravimäkiyhdistyksen entinen työntekijä kirjoittaa. Minun mielestä ihmisillä, jotka siellä asuivat, oli todella hyvät oltavat. Henkilökuntaa oli asukasmäärään nähden hyvin ja hoito myös ihmisarvoa kunnioittavaa. Yhdistys tukee monenlaista ihmistä, myös kuntouttavassa mielessä laadukasta sosiaalista toimintaa. Aina löytyy ihmisiä, joille ei mikään riitä ja haukutaan huhupuheiden perusteella tai yksittäisten ihmisten kommentteihin perustuen.

• temit

En missään vaiheessa ole sanonut mitään huonoa henkilö kunnasta!!he todella osaava porukkaa ja mukava ilmapiiri.asukkaat saavat hyvää ja hellää hoitoa!!sen näin omin silmin!!ja nautin siellä olosta!!mutta tapa miten minua kohdeltiin sen jälkeen oli ala-arvoista!!!kyllä minä asioitten laidan tiedän Erkki hyvä

• Anonyymi

Haluan sanoa julkisesti, että Ravimäen Riimu kodissa oli ja on varmaan edelleenkin erittäin hyvä ja ihmisläheinen hoitohenkilökunta. 👍❤️👍❤️👍❤️👍 Mieheni sain sinne hänen elämänsä viimeisiksi kuukausiksi, ❤️👍❤️ja hän sai erittäin hyvää hoitoa ja huolenpitoa siellä ❣️❣️❣️❣️
        Ja se mikä tärkeintä, siellä TODELLAKIN OLI HENKILÖKUNTA MITOITUS PAIKALLAAN.. Asukasmäärään verraten 🥰🥰🥰🥰
        Kiitos vielä kerran, mieheni ja minun hyvästä hoidosta koko henkilökunnalle 🥰❣️👍🥰
        Eva Pukkila perheineen.

• eee

• temit

Kyse oli siitä miten kohdallaan työllistettyjä!!jaetaan porttia kieltoja!!ei perustella!!vielä vuosien jälkeen ei edes kaupassa voida tervehtiä!! Moitin talon hallitusta puheenjohtaja rautamaata johtaja M.R ja silloista esimiestäni T.uusitaloa

• Minäkin jouduin hakemaan palkan virkamiesten avulla!!!

• Anonyymi

Kovasti ravimäkeä kehutaan netissä mm. Polkupyörä huoltoa ja atk apua mutta kerran kävin kysymässä polkupyörän huoltoa ja hintahaarukkaa sille. Autolla menin pihaan pyörän ollessa silloin vielä kotonani niin heti sanottiin ^Ai sä oot taas sitä porukkaa et varmasti ole edes selvinpäin, mitä kaikkea olet vetänyt? onko sinulla edes ajokorttia ja miksi pyörähuoltoa kyselet eihän sinulla ole edes pyörää, kenen autolla olet ja mistä olet auton saanut^

• Anonyymi

oliko oma pyörä ja olitko kännis? vie illille siälähää ne laittaa pyörät hyvää kuntoo ja halvalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oliko oma pyörä ja olitko kännis? vie illille siälähää ne laittaa pyörät hyvää kuntoo ja halvalla.

Tottakai olin selvinpäin. Oma pyörä oli vielä kotona ku kävin vaa hintoi kyselemässä. Illi on aika kallis ja suositteli tietty uutta pyötää

• Anonyymi

Nythän sillä yhdistyksellä hyvin menee😂😂 ilmaset ja varastetut pyörät kelpaa ja myydään eteenpäin

• Anonyymi

Vuokra-asunnoissa ainakin korkea hinta kun joutuu itse vielä maksamaan lämmityksen.

• Anonyymi

Voi voi. Ennen kaikki oli vielä hyvin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6976
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      688
      3039
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1300
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1275
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1160
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      210
      999
    Aihe