Hei,
Olen menossa kahden päivän reissulle Tangeriin. Haluaisin löytää sieltä pajan/nahkurin, joka pystyisi tekemään mittojen mukaan lepakkotuoliin vahvasta nahasta päällisen. Osaattekko suositella mitää liikettä? Tuolla aikataululla voi olla hankala saada valmista päällistä mukaan, joten mahdollista myös että se postitettaisiin kotiin. Sanomattakin selvää, että liikkeen pitää olla luotettava.
Päällinen siis jotain tähän tyyliin:
http://www.lepakkotuoli.fi/mariposa-tuolit
Mitat ja kankainen päällinen voidaan ottaa malliksi/mittoja varten mukaan.
Vinkkejä?
Nahkainen tuolinpäällinen Tangerista?
Vinkkejä
0
147
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595