Mistä ihmeestä olis paras etsiä seksi seuraa? En ole ruma mutta ei baareista joka kerta mukaan tule daamia. Kun tekis mieli niin mistä ois helppo löytää? Olen 20v ja haarukka ois sen 18-40v. Baarit joo, oisko netissä jotain fiksua? Maksullisia viitsis kuiteskaa vielä tässä iässä. :D
Enkä ole suhdekammoinenkaan. Jos mimmin kanssa synkkaa niin miksei näkis muissakin merkeissä.
mistä saisi
nuorimies6666
3
190
Vastaukset
- eirasisti
No maitsen että jos olet ulkomaalainen niin se hankaloittaa asemaasi. Nähny baarissa kuinka yllätävän iso turnof on sellanen pizza kuski
- Säilynyt
Yks hyvä vinkki on myös, että älä ole liian humalassa! Lisäksi yksin liikkuessa huomaan, että naiset tekevät enemmän aloitteita.
- pooeka
Joo se että on päissään ni kyllä kaikkoaapi! Ne on monasti tytöt itellä semmosia että ne persettä työntää paarissa ku tanssik vaan sitte ku otat vhän kii ni lähtee. Välillä oon liian varovainen ni hankala löytää kultasta keskitietä. :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595