Eniten, vanha totuushan on että se paras kamera jäi kotiin mutta tämä tuli mukaan joten mikä se kamera on?
Minkälaista kameraa käytätte
13
151
Vastaukset
- Sekakäyttäjä
Nikon D4 ja D800e jäivät töihin, joten käsillä ovat Fujifilm X-T1 mustana ja harmaana, sekä Fujifilm X100s. Lisäksi laatikon pohjilla epälukuisa määrä Canonin ja Panasonicin näpsiä.
Kerro nyt mitä itse käytät?
- Canonisti_minäkin
Aika tasaisesti käytössä Fujin X Pro 1, X 20 ja iPhone 6. Eniten kuvia ehkä järkkärillä ja seitten iPhonella.
- Canonisti_minäkin
Palstahan on kuvankäsittely, niin täydennän, että kaikki kopioidaan iMac'lle jossa käytän lajitteluun iPhotoa ja käsittelyyn Apperturea.
- Palstahan
Canonisti_minäkin kirjoitti:
Palstahan on kuvankäsittely, niin täydennän, että kaikki kopioidaan iMac'lle jossa käytän lajitteluun iPhotoa ja käsittelyyn Apperturea.
Ihan kaikissa digikameroissa on kuvankäsittely, niin täydennän, että kaikkia digikuvia käsitellään kamerassa. Käytän jälkikäsittelyyn Affinity Photoa ja C1:a.
Nokia Lumia 1020 https://www.youtube.com/watch?v=BvfGJ20mrsc
Luontoa kannattaa seurata!- tuli_mukaan
Jos Leica jää kotiin niin Panasonic LF 1 on yleensä mukana
- 920
Samsun S5 kännykällä tai Canon 20D:llä. Kännykkä toimii muistiinpanokamerana.
Viimeaikoina hupikuvat ovat jääneet vähemmälle, työkuvia vain otetaan. - nikonman
Jos nikon d5 jäi himaam nii nikon d500
(Olen nikonilla töissä joten olen saanut nuo kamrat jo käyttöön) - Niko_ti_nisti
Nikon D300.
- O__nisti_minäkin
Leica D-Lux (typ 109)
Canon SX280 HS on aika usein mukana, jos ei sitä jaksa kantaa niin Ixus 220 HS tai Ixus 155.
- D50D300sD700D4
Paras (D4) ei jää useinkaan kotiin mutta yllättävän hyviä kuvia saa hyvissä olosuhteissa ihan Lumian kamerakännykällä silloin kun se jää....
Esimerkiksi pokkarin mukana pitämisen kamerakännyt ovat käytännössä nollanneet tyystin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657