Kellotaulussa on 2 vetopaikkaa:toinen käynnille ja toinen lyönnille.
Osaako kukaan sanoa kumpi on vetopuoli. En halua että kello lyö, on sen verran kova kumaus joka puolentunnin kohdalla ja täystunnit päälle;)
Kokeilemallahan tuo selviäisi mutta jos täältä löytyisi nopeampi tieto.
Gustav Becker manttelikello
nellikki
2
684
Vastaukset
- olatkco
kumpi puoli on?
itse selvittelen myös - vääräpuoli
Nyt meni Beckeriksi: Entä jos vedät vaikka ensin oikeata puolta jonkin verran ja sitten kokeilet käyntiä, ja jos käy, olisiko se silloin se käyntiveto? Jos ei käy, olisiko se oikeanpuoleinen lyöntivetopuoli, mikä silloin voisi olla käyntivetopuoli? Jos laitat vetoa alkuun vain vähänlaisesti, ei se lyöntiveto kauaa jaksa kailottaa, kellonhan voi laittaa ja jättää käymään vaikka kun ei ole paikalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667