Yksinäinen elämä tappaa

Mäenjaksaelää

Ajatuskin yksinäisestä elämästä tuntuu sietämätömältä.Haluaisin,että olisi yksi sydänystävä,jonka kanssa jakaa arkisia murheita.Saada jutella jonkun kanssa,kutsua kahville.Mulla oli yksi ystävä,mutta se vitun huora katsoi ettei tartte mua.No,ollaan yksin sit loppuikä,niinhän mä oon ollut jo vuosia.Toivu tässä sit vuosia kestäneestä masennuksesta.Mä en jaksais elää.Töihin jaksan raahautua,sit meneeki loppupäivä varrotessa nukkumaanpääsyä.Tällänen elämä ei ole elämisen arvoista.

9

58

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • napsu_

No täältä löytyy ystäviä, jos vaan kerrot minkälaista kaveria etsit?

• Mäenjaksaelää

Hei,kiitos napsu:)Ei musta taida olla kellekkään mitään iloa.En pysty enkä uskalla enää ehkä ystävystyä kenenkään kanssa.Liian monta kertaa tullut hylätyksi ja haukutuksi.Ehkä mussa on jotain vikaa,miksi muuten kaikki ystävyyssuhteet kuivuu kokoon,jossen itse ole se aktiivinen osapuoli.On tullut tässä vuosien mittaan huomatuksi,että mua ei taideta kaivata.Olisi hienoa olla jollekin se paras ystävä ja tärkeä.Mut en ikinä enää aio luottaa kehenkään.Oon väsynyt,kyllästynyt ja rikki.Koska olen päättänyt olla yrittämättä hankkia ystäviä,mun täytyis yrittää hyväksyä tää tilanne.En oo viä siinä vaiheessa,ensin pitää käydä kait läpi ne perinteiset,eli viha,katkeruus,masennus,haikeus,sit tulee mun kohdalla yleensä neutraalius,eli jonkin asteinen hyväksyminen.Kiitos kun sain oksentaa pahaa oloani.

• Mikset voi yrittää ystävystyä? Mä haluaisin tuntea sinut.

• Justsaying123

Minä en kyllä haluaisi olla sellaisen ystävä, joka haukkuu vitun huoraksi eri teille lähtenyttä ystäväänsä.

• pistisilmään

en mäkään

• yksinäinen-40

Olen ollut 20 vuotta yksin siitä saakka kun armeijan suoritin ja pääsin pois.
      ei kukanaole niin hullu että alkaisi kaveriksi tai haluaisi tutustua mieheen joka on olut näin kauan yksin.

• Ykinonly

Ykin 50 vuotta

• Erimieltä

Yksinäisyys ei itsessään tapa ketään . Sinä vain jotenkin perustat elämäsi unelmalle "rakkaudesta" tai "sydänystävästä", mitä ei oikeasti ole olemassakaan. Todellisuudessa kuitenkin siinä käy niin että nainen hakee sinusta/muista miehestä lähinnä nousua elintasoonsa sinun rahoillasi ja omaisuudellasi.

Miehet vain kasvatetaan/aivopestään kaikin keinoin uskomaan tarinaan "rakkaudesta", että miehestä saataisiin kaikki mahdollinen hyöty irti ja mahdollisimman pitkään ennen miehen kuolemaa. Mitä vähemmän mies työskentelee/elää vain itselleen niin sen parempi ja näin mies pääsee mahdollisimman vähän vain itse hyötymään/nauttimaan omasta elämästään. Aivopesun lisäksi miehiä vastaan käytetään usein myös erilaisia AD hominem hyökkäyksiä ja häpäisykieliä (englanniksi anti male shaming language).

• maailmaanmahtuu

Olemme erilaisia. Joku ei halua olla yksin ja toinen taas ei halua seurustella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe