Hei! Olen selaillut erilaisten koirien rescuesivuja ja olen löytänyt pari itseäni kiinnostavaa koiraa. Roduistahan ei luonnollisesti ole tietoa, koska voivat olla monen sukupolven sekarotuisia. Yhdellä koirista josta olen kiinnostunut on toinen silmä jään sininen ja toinen ruskea. Koira on täysin pikimusta ja toisessa takajalassa taitaa olla pienehkö valkoinen kohta varpaassa. Koira asustelee Serbiassa.
Ulkonäöltään koira on tosi pieni (15kg) ja hänellä on pitkät jalat, hoikka olemus ja luppakorvat. Iloinen ihmisystävällinen koira. Rodut kiinnostais kovasti mitä hänessä voisi olla ja mikä aiheuttaa sinisilmäisyyttä. Huskya ei ainakaa ulkonäöllisesti tässä koirassa ole ja tiedänkin muita syitä mitkä voi sinisilmäisyyttä aiheuttaa. En vaan keksi mikä tällaisella pikimustalla pienellä koiralla semmosta aiheuttaa joten jos joku viisaampi osaa auttaa :)
Mustalla koiralla sininen silmä
Uteliastyttönen
2
181
Vastaukset
- Uteliastyttönen
Tässä linkki koiran profiiliin :)
http://serbiankodittomatkoirat.fi/dog/toffee/ - perunaton
Koirien silmienvärin periytymistä on tutkittu sen verran vähän, että hyvin vaikea sanoa.
Toffeen rotuja taas on melko mahdoton selvittää, voi olla sen verta sekarotuinen ties kuinka monesta polvesta jo. Mutta jos haluat asiaa pohdiskella, niin ensimmäiseksi lähtisin selvittämään mitä rotuja yleisesti serbiassa pidetään lemmikkeinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670