oltais lähdössä vaimon kanssa tallinnan risteilylle perjantaina vaihtomielessä toiveena josko löytyis saman kaltaista seuraa itse ollaan 50 normaali vartaloinen pari
löytyiskö mukavaa paria perjantain risteilylle
11
235
Vastaukset
- Kyllä-seuraa-on
Täytyy olla melkoisen nössöjä peräkamarilaisia, jos täytyy hakea sokkoseuraa laivalle. Laivalla kun yksin oleminen tuottaa suoranaisia vaikeuksia. Etenkin iltayöstä seura suorastaan tuppautuu väkisin mukaan.
- vaihtopari
Joo seuraa kyllä mutta vaihtokauppa onkin eri asia
- Nuitahan-on
No ei oo tarttenuku muijan kanssa istuu jorapaikan pöytään siemimään driksua yhentoista aikaan ni kyllä kyselijöitä riittää.
- vaihtopari
jep jep!
- vaihtopari
olisihan se pitänyt arvata ettei täällä ole muuta kun paskan jauhajia
- Sitä-sait-mitä-tilasit
Olisihan sinun pitänyt tietää, että ilmoitus olisi voinut tuottaakin jotain, jos se olisi sijoitettu oikealle paikalle. Nyt foorumi oli täysin väärä. Kaiken lisäksi kaikki yhteydenottotiedot puuttuivat.
- Kimppakivaako
Pareista en tiedä. mut 51v mies on lähdössä...
- Se-on-ylyköille
Minkähän takia foorumeilta löytyy myös erikseen "matkaseuraa"-foorumi.
Ai niin, sehän on niille, joilla on ajattelukykyä yläpäässä. - Kimppakivaako
Olen aikas kova supliikkimies, eli enköhän keksi naisenkin mukaani reissuun...
t. 51m Ehkäpä tämä saitti ei todellakaan ole paras vaihtoehto seuran hakuun !
Kannattaa mieluummin liittyä johnkin maksulliseen seuranhakupalveluun, niin pääsee paremmin eroon näistä "parien", ( lue yksinäisten miesten) kommenteista :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316