On tämä kyllä omalla tavallaan helkatin pirullinen tauti. Itse oon vasta vuosien jälkeen ehkä tajunnu omistavani tämän(kin) taudin. Kärsin nimenomaan pakkoajatuksista. Ajatukset kun ovat voimakkaat ennen kaikkia sosiaalisisa tilanteissa, ei mihinkään pysty oikein kunnolla keskittymään. Se syö kyllä elämänlaatua aika lailla. Onneks auto sentään pysynyt vielä tiellä. Luontaistuotteita koitettava nyt ainakin avuksi. Välillä tuntuu että kyllä tän vaihtais johonkin fyysiseen sairauteen milloin vain. Mutta minkäs teet..
pirullinen tauti
3
182
Vastaukset
- Ex------------PUA
Sanohan muuta.
Tuntuisi kuin että se kyttäiösi jatkuvasti tilaisuuttaan iskeä.
Minullakin sen laukaisi pari vuotta sitten ankara stressi ja unettomuus.
Sitä ennen se vaani taustalla, ja jatkuvasti keräili itseensä voimia pikkujuttujen kautta.
Jos tästä selviän, niin olen valmis vaikka jättämään hellan levyt päälle ja ulkoovet auki, mutta tarkistelemaan en enää erehdy. - aloittaja535126718549
nii, huvittavinta onkin että tästä ei täysin selviäkää koskaan. Sairus on krooninen. Helpotusta varmasti saa mutta kyllä se ymmärtääkseni taustalla vaanii jolakin tavalla niin kauan kun henki pihisee..Voi syyttää lähtökohtaisesti vain huonoa tuuriaan..
- Tsöge
Juu kans taistelua takana jo ihan tarpeeksi. Lääkkeet auttaa vähän depikseen ja ahdistukseen ja hippasen vähentää pakko-ajatuksia. Terapiastakin on ollut apua lähinnä lopulta siinä et hyväksyy itsensä ja rakentelee jonkinsortin elämää raunioille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499