Hei, tuli vähän yllätysvauvoja kun kahtena tyttönä myydyistä gerbiileistä toinen onkin poika. Joudun vielä itse lähtemän juuri niiden kriittisimmässä iässä (jos selviävät, eka pentue kuitenkin, eikä yhtään varautumista tilanteeseen), kun ne tulevat kolmeviikkoisiksi. Siksi joutuisin kuljettamaan ne hoitoon. Saako poikasia siis kuljettaa?
Ainiin, ja saako isää pitää samassa häkissä? Se on ollut nyt samassa, koska en tahtonut laittaa sitä yksinään eikä ongelmia näytä vielä ainakaan tulleen.
Voiko poikasia kuljettaa
3
103
Vastaukset
- aplisäys
Niin kysehän on siis gerbiileistä ^^
- jokunimitähän
Kuljettamisesta en ikävä kyllä uskalla sanoa mitään, gerbiilejä olen omistanut mutta poikasia ei ole koskaan maailmaan putkahtanut, mutta ottaisin isän pois häkistä ettei astu uudelleen ja kohta yks kaks on lisää poikasia. Jos sulla on terra johon saisi väliseinän laitettua niin isä voisi asua siellä toisella puolella niin ei ainakaan olisi niin yksin ja jos poikaset selviävät niin jättää poikueesta sille kaveriksi uroksen(ja äidille naaraan ettei sekään ole yksin)
- TerppaJaNipa
Urosta ei missään nimessä kannata samassa terrassa pitää koska sit sul on taas kohta lisää poikasia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820