Myynnissä olisi maailmanlaajuisestikin pärjäävä/tunnettu sotaklaani 10 lvl, jolla on hyvä maine, 302 voittoa, 1 häviö warlog:ssa ja kaikki kaikkiaan 29 häviöö, joista suurin osa tuli perustamisen alkuvaiheessa.
"Pomo" on ollut pidemmän aikaa jo poissa ja nyt klaani on siirtymässä minulle (niin sanotusti pomon oikea käsi). Itselläni ja muilla alkuperäisillä sotureilla prioriteetit muuttuvat, sekä kiinnostus klaanin ylläpitämiseen laskee. Klaanin henkilökunta on siis pikkuhiljaa hajaantumassa. Niin siis ajattelin myydä klaanin toiselle sukupolvelle, joka haluaa jatkaa klaanin toimintaa omalla porukalla ja säännöillä.
Samalla kun myyn klaanin, voisin myydä toisen, melkein full 10th accon. 40queen/35king/10lvl aidat. Nimikin vaihdettavissa ja gmail löytyy yms.
Omalla vastuulla kaikki. Itse kun olen pitkään pelannut ja melkein kyllästynyt peliin. Kuten sanotaan raha ratkaisee ;) Pelailen kuitenkin välillä toisesta accosta: 9th, josta vaan osallistun sotiin randomissa klaanissa.
Yhteydenotot sähköpostitse : antaras33@hotmail.com
Clash of Clans : acc 10 th ja klaani 10 lvl
Bredwik33
1
167
Vastaukset
- taavikkiropponen
mijim hintaan toi 10th ukko lähtis?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329