Vaalealla naisella tai miehellä ruskeat silmät? Hot or not?
Esimerkki naisesta:
http://usercontent1.hubimg.com/12129298_f520.jpg
Ja miehestä:
https://wallpaperscraft.com/image/jason_segel_actor_smiling_boy_cute_brunette_18674_300x360.jpg
Huom! Miehestä on jotenkin hankalampaa löytää vaaleaihoista ja ruskeasilmäistä yksilöä. Suurin osa tuntuu olevan jotain sekarotuisia? :D
Mistä johtuu?
Hot or not? Ruskeat silmät
18
65
Vastaukset
- eaeawea
Ruskeat silmät ei ole viehättävät mun mielestä, mikä tahansa muu väri bitte.
- rumamaija
En tykkää yhtään ruskeista silmistä, ihan sama onko ne tumma- vai vaaleahiuksisella (tosin vaaleahiuksisella miehellä ne näyttävät vielä tyhmemmiltä, sopivat siis edes jonkin verran paremmin tummahiuksiselle). Periaatteessa ruskeasilmäisyys on mulle siis miinusta miehessä, mutta peräti kahdella kolmesta rakkauden kohteestani oli ruskeat silmät, ja olen ollut sängyssäkin usean ruskeasilmäisen kanssa (ruskeat silmät olivat lähes puolella sänkykumppaneistani), joten ei se kuitenkaan ole mikään este jos mies vaikuttaa muuten olevan ok.
Mutta jäänsiniset silmät ovat ihanne <3 - kuvassa-sopii
naiselle sopii ruskeat silmät tai naiselle sopii minkäväriset silmät vaan
- rumamaija
PS: Jason Siegel ei mene vaaleahiuksisesta.
- rumamaija
Ja johan se kuvan linkkitekstissäkin lukee että "brunette"...
Tässä sulle oikeasti blondimies ruskeilla silmillä:
http://images2.fanpop.com/images/photos/3000000/Lucas-lucas-cruikshank-3014836-411-490.jpg - dfhbfgjhgk
rumamaija kirjoitti:
Ja johan se kuvan linkkitekstissäkin lukee että "brunette"...
Tässä sulle oikeasti blondimies ruskeilla silmillä:
http://images2.fanpop.com/images/photos/3000000/Lucas-lucas-cruikshank-3014836-411-490.jpgHah, vaalea ja vaaleahiuksinen ovat kaksi eri asiaa.
Kaiken lisäksi tuo sinun linkittämäsi "puppyface" on vaaleantanut hiuksensa, jotka näyttävät olevan oranssiin taipuvat.
- Tässä.syy
Se johtuu siitä, että miehet ei blondaa tukkaa niin yleisesti kuin naiset. Tuo Katherinehan ei ole oikeasti noin vaalea, vaan tukka luultavasti ns. maantienruskehtava, saman värinen kuin tuolla miehellä, jota en pidä varsinaisesti vaaleana, vaan pikemmin brunettena - vaaleana brunettena... Mikä tahansa luonnollinen väritys sopii kantajalleen, jos sen on syntymässään saanut. Katherinen tukka on värjätty liian vaaleaksi, eikä oikein sovi hänelle.
- fgdhfgjghkm
No joo, mutta kyse olikin nyt lähinnä ihon väristä. Mennään siis rotuasioihin.
Katherinen kasvojen piirteet käyvät valkoisesta, kun taas tuo alempi linkittämäni miehen kuva ei oikein käy. Hän on luultavasti jokin sekarotuinen, vaalean ja jonkin hispaanin yhdistelmä.
Ja kuten sanoin, miehistä on vaikeampi löytää vaaleaIHOISTA ja ruskeasilmäistä! - Tässä.syy
fgdhfgjghkm kirjoitti:
No joo, mutta kyse olikin nyt lähinnä ihon väristä. Mennään siis rotuasioihin.
Katherinen kasvojen piirteet käyvät valkoisesta, kun taas tuo alempi linkittämäni miehen kuva ei oikein käy. Hän on luultavasti jokin sekarotuinen, vaalean ja jonkin hispaanin yhdistelmä.
Ja kuten sanoin, miehistä on vaikeampi löytää vaaleaIHOISTA ja ruskeasilmäistä!Vai oliskohan ihan vaan ruskettunut? Itse tunnen paljonkin sekä miehiä, että naisia joilla on ns. maantienvärinen vaaleahko tukka, valkoinen iho ja ruskeat silmät. Ei niissä mitään niin erikoista ole, ja kantajilleen sopivat, koska ovat heidän luonnollinen väritys. Segelin "eksoottinen" ulkonäkö johtunee juutalaisuudesta.
- elluhalloBY
Ei ruskeita silmiä
SINISET TAIVAAN SINISET
. (*_*)- olen.myyty
kyllä minä ainakin tykkään naisten kauniista ruskeista nappi silmistä
Hot. En juurikaan pidä sinisistä. Mutta tykkään kyllä muutenkin bruneteista blondeja enemmän.
- rumamaija
Näyttäisi siis siltä, että
1. Miehet tykkäävät ruskeasilmäisistä naisista
2. Naiset tykkäävät sinisilmäisistä miehistä
Menee siis vähän ristiin perinteisten käsitysten kanssa, joiden mukaan naiset tykkäisivät tummista miehistä ja miehet vaaleista naisista... - fgjnghkghjkl
Olen aloittaja ja ihmettelen yhä, että missä ovat kaikki ruskeasilmäiset VAALEAIHOISET miehet ilman etnistä taustaa? o.o
Oikeastikin tuntuu mahdottomalta!- rumamaija
Espanjassa ja Italiassa noita ainakin löytyy. Hehän ovat valkoihoisia hekin.
- Naishenkilö
Sininen, vihreä tai ruskea. Ei ole väliä.
- MieluumminVaalea
Mulla on tummanruskeat silmät jotka näyttää lähes mustilta ja pistäviltä, pupillit ei erotu. Iho on vaalea ja hiukset luonnostaan sellaiset maantienväriset/ei minkään väriset... En oikein innostu miehellä ruskeista silmistä. Voi nekin olla tosi kauniit, mutta en ole koskaan ihastunut ruskeasilmäiseen mieheen. Ihanimmat silmät on vaaleanharmaat tai vaaleanvihreät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164