Koiranluut vaihtoon, missä ?

Golf1999_2

Luotanko pikkukorjaamoon vai soitanko sittenkin merkkiliikkeen huoltopäällikölle.

14

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivan_sama_missä

Koiranluitten vaihto on 10min. homma, jonka osaa kuka tahansa tehdä vaikka itse, joten nyrkkipajallakin onnistuu. Ei voi mennä vikaan.

• takkuuseen

Kysy matikka mullukalta, kun kolisoo!

• ikuinen-riesa

Vaihda koko Volsun baska. Kuka semoista kiviriippaa viitsii riesanaan pitää. Daciakin sentään kunnon merkki Volsun verraten.

• aftersalespäällikkö

Koiranluiden vaihto on selkeästi merkkikorjaamon erikoistyö. Vain merkkikorjaamossa on erikoiskoulutuksen saanut erikoismies joka osaa tuon erikoistyön suorittaa oikein, ja on saanut erikoiskoulutuksen. Liian usein törmätään siihen, että tällaiset työt on annettu muualle, kuin merkkihuollon tehtäviksi. Mikä onnettominta, on vielä voitu käyttää joitakin tarvikeosia, alkuperäisten kilinkolin-varaosien sijasta. Tuollaisten tarvikeosien laadusta tai kestävyydestä ei ole varmuutta, ne saattavat olla jopa liian vahvoja. Tällöin ne rasittavat alkuperäisiä pyöränripustuksen muita osia, koska tarvikeosa on liian kestävä, eikä se muodosta alkuperäisen kaltaista velttoa ja löysää kokonaisuutta. Näin ajokäytös muuttuu teräväksi ja pintakovaksi. Tästä tekniikan maailma on monesti varoittanut.

• MASNKI

Älä vaan ite mee sörkkimään koiranluita
      Voi moottorista palaa venttiilit.
      on merkkikorjaamon hommia erikoiskoulut käyty
      Merkkiliike laittaa Manuaali vaihteistoon automaatti öljyt
      kuulemma liian kestäviä laatikoita ainakin m32
      oikea öljy F10-F20/25R MERKKILIIKE LAITTAA ÖLJYÄ 2.2 LITRAA
      TEHDAS vaatii:SAE 75-85 API GL4 2.4 LITRAA

• automaatistahaaveileva

Jos manuaalivaihteisen auton vaihdelaatikkoon laittaa automaattivaihteistoöljyä niin tuleeko autosta sitten automaatti?

• auauaua
        automaatistahaaveileva kirjoitti:

Jos manuaalivaihteisen auton vaihdelaatikkoon laittaa automaattivaihteistoöljyä niin tuleeko autosta sitten automaatti?

eikö se sillain mene?

• Keijollanatsaa

Voi soittaa myös merkkiliikkeen huoltoneuvojalle.
      Voi olla, että huoltopäällikkö ei välttämättä tee asiakaspalvelutyötä tiskillä.

• Skodapertti

Itse vein korjaamon jonka omistajalla oli koira. Hyvin hoitui homma.

• eläintenystävä

Jäiköhän sille kaverille edes se koira kun veit siltä sen korjaamon?

• äitiLaittaaPizzaa

Älynjuhlaa, hienoa pojat!

• Unolentää

Pitsaa automaattilaatikkoon???

• Korjaaja78

Pikku korjaamoon vaan. Pääsee todella paljon edullisemmalla. Kundit joutuu maksaan euroilla mut daameilla on muitakin vaihtoehtoja.

• eihyvääpäivääkään

Vaihda ite vaan ne koiran luut. Saat homman halvemmalla kuin eläinten ortopedillä. Miksi taas teit provoaloituksen?? Ja pikkuisen ite vastailit välillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60