Huomenna tulee mies kylään. En oo ollut treffeillä vuosiin. Mää oon ihan hermoraunio...
Apua
20
1396
Vastaukset
- JaskaJ40
Joko sinuakin viedään. Minä kun vähän ajattelin... ;)
- Siru2
he.. ei mua niin vaan viedä. Kunhan tapaan uuden ihmisen.
- japanitar
Siru2 kirjoitti:
he.. ei mua niin vaan viedä. Kunhan tapaan uuden ihmisen.
Jaska, vientikelpoisia olemme tällä palstalla..*hymyilee*.. Pidä kiirettä, jos aiot..:)
- Siru2
japanitar kirjoitti:
Jaska, vientikelpoisia olemme tällä palstalla..*hymyilee*.. Pidä kiirettä, jos aiot..:)
esim. päästää mut tästä piinasta tai järkätä ittelle yhtä hyvät olot...
- JaskaJ40
Siru2 kirjoitti:
Kiirettä täytys pitää, mutta kun minä olen niin ujo ;)
Siru2 kirjoitti:
etkös sinä ole oikein tossisasi halunnut treffata...kuka hölmö sinulta tapaamisen jännitystä poistaisi...sehän vaan panee hormonit liikkeelle, ei se nelikymppinen salamana käynnisty...:))
Siru2 kirjoitti:
ensimmäisenä muista informoida kissoja. Jos ne sattuu säikähtämään sitä miestä niin, että häntä karahtaa paksuksi ja pystyyn, se on kuule selvä merkki miehelle...:))
- Siru2
madson kirjoitti:
etkös sinä ole oikein tossisasi halunnut treffata...kuka hölmö sinulta tapaamisen jännitystä poistaisi...sehän vaan panee hormonit liikkeelle, ei se nelikymppinen salamana käynnisty...:))
.. siis kuuluu pikku jännitys asiaan..
Niin kuulemma on toisessakin päässä.
Kisulleni olen jo jutellut paljon, että meille tulee vieras. Se pönttö vaan kääntyy selälleen: "rapsuta mua mahasta". Oisinpa narttukissa:) - tosi-jorma
Siru2 kirjoitti:
pois, kaikki luistaa luonnollisella tavalla.. Siis älä jännitä.. Kyllä se siitä..
- Kokonainen
sinä "vauhtia" joudut hakemaan, voi pyhät sylyvit...No jo on...eikö sulla ole yhtään ystävää??
Kysyn ihan kaikella ystävyydellä...en provoillen ,vaan ehkä hieman kummeksuen..- Jarkke
onnea sit vaan sinäpä et ole kovin paljon aikaillu.
- KokonaineN
Jarkke kirjoitti:
nyt en ehkä ymmärtänyt lukemaani ..
- Siru2
Jarkke kirjoitti:
No, jos kaks vuotta miettii, tuskin hosumisesta on kyse.
- Siru2
On mulla ystäviä; etenkin se, joka tutustutti mut ao. mieheen.
On vaan kiva kertoilla elon ajatuksia näille kavereille,jotka täällä usein juttelee. - JaskaJ40
Siru2 kirjoitti:
No, jos kaks vuotta miettii, tuskin hosumisesta on kyse.
että sinua onnistaa.
Jos jostain syystä niin ei käy, niin voin lohduttaa sinua. Ei miehet maailmasta lopu ja mekin jaksamme odottaa ;) eli ei muuta kun zemiä. - Jazmike-63
Siru2 kirjoitti:
On vaan kiva kertoilla elon ajatuksia näille kavereille,jotka täällä usein juttelee.munkin puolesta, että treffit onnistuis kivasti. Jo vain se jännittää kun ei oo vuosikausiin tarvinnu treffailla. Mutta toivotaan että se on ihanaa jännitystä:)
- KokonaineN
Siru2 kirjoitti:
On vaan kiva kertoilla elon ajatuksia näille kavereille,jotka täällä usein juttelee.asia selkis. Onnea treffeille. Ja pikkuinen neuvo, kokemuksen rintaäänellä: ole vain oma itsesi. Miehet eivät hae täydellisyyttä, vaan aitoa, rehellistä naista. Se Siru riittää.
Huomenna iltapäivällä sä vasta hermoraunio olet :).
Yritähän nyt kuitenkin ens yönä nukkua että olet sitten pirteä treffeillä. Lykkyä tykö.- Siru2
Kiitti vaan lohdutuksesta:) Taidat olla oikeessa.. No, mää koitan ottaa rennosti. Ihminenhän sekin on ja jännittää kuulemma kans. Sovitaanko, että huomenna tähän aikaan on jo paljon kivempi olo;)
- jepulis
Ole oma ittes, siitä se lähtee.
"on ollut aika lauhaa viime päivinä,
yleensä on paljon pakkasta"
"no onneksi tuli lunta niin pääsee hiihtämään"
"huomasitko joulun aikaan upeen täysikuun"
Nää on hyviä, kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527040Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7043138Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1021332Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831320- 841305
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181149Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 781069