Laitetaas tännekkin tämä kysely.
Millainen nainen on hyvä nainen?
Törmään deittipalstoilla termiin "Etsin hyvää naista" tai muilta palstoilta valituksia "Mistä hyviä naisia löytää?". Kaikki naisethan pitävät tietysti itseään hyvänä naisena...
Jos 42v. nainen on hyväkroppainen, hauska, nättinä hyvin säilynyt ja ammatiltaan yrittäjä ja AMK-koulutuksella niin millaisen mielikuvan siitä saa? Lapsetkin jo teinejä, eli niistäkään ei ole enää lastenhoitoriesaa. Minkälaisia miehiä tällä statuksella oleva nainen saa?
Olenko siis ATN, KTN vai YTN?
Minkälaista 38-45-vuotiasta miestä tämmöinen ylipäätään kiinnostaa? Mistä niitä löytää? Deittisivustoilla taso on mitä on eikä siellä "hyvien" miesten armeija mikään iso ole.
Mikä minun statuksessa on semmoinen nounou juttu? Eli mistä irtoaa pisteitä ja mistä lähtee pisteitä?
Mikä on HYVÄN NAISEN määritelmä?
111
433
Vastaukset
- ei.pysty.sanomaan
Suostuisitko lähettämään kuvan niin voisi arvostella helpommin, hyväkroppainen ja nätti on niin suhteellisia termejä..
- unawaree
BlackTulip kirjoitti:
HPsta löytyy nimimerkillä HauskaRapu ;) Trevetuloa!
Mikä on HP? En ole ikinä kuullutkaan..
- päättelinvaan
No se ei varmaan BlackTulipia haittaa...
- onniorava123
Oman kokemukseni perusteella:
-"sporttinen" tarkoittaa pullukkaa joka pukeutuu verkkareihin kesät talvet.
-"katseen kestävä"tarkoittaa pullukkaa joka yrittää peittää pullukkuutensa tyylikkäästi mustalla.
-"normaalivartaloinen" tarkoittaa pullukkaa jonka kaikki dieetit ovat epäonnistuneet ja hän on joutunut tyytymään siihen mitä on.
Lisäksi jos kuvassa näkyy pelkät kasvot>pullukka.
...eli on vain joko epätoivoisia pullukoita tai oikeasti hyväkroppaisia joille ei kukaan tavallinen tallaaja kelpaa. BlackTulip kirjoitti:
HPsta löytyy nimimerkillä HauskaRapu ;) Trevetuloa!
Profiili on poistettu käytöstä.
- wannabenainen
Tämä kysymyshän on miehen tekemä, kukaan nainen ei tuommoisia kysele.
Mene nyt wannabenainen peilin eteen harjoittelemaan, ajatuksen tasolla mättää ja lujasti..Kyllä minä ihan nainen olen, enkä mikään wannabe. Ja ihan omalla rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoitan...
- fdhghhkjkkk
Olet vähän kuin minä.. (Itselläni ei ole kyllä lapsia..) Meillä on tuo ikä pitkä miinus. N. 5v vanhemmat miehet alkavat ottaa yhteyttä, tosin myös parikymppiset pojat. Yli 5-kymppiset muodostunee sullakin raastavaksi piinaksi.. Ei miehet kauheasti tunnu ammatista välittävän -kunhan vaan käy töissä. Jos sulla on hirveästi vaatimuksia profiilissa, se saattaa karkottaa potentiaalisenkin miehen. Kuva kasvoista on TÄRKEIN, panosta siihen.
No ei mulla ole vaatimuksena kuin hauska herrasmies, mutta sekin on näemmä liikaa, kun suurin kirjoittajaryhmä on epähauskat ja käytöstavattomat. Mutta olet niin oikeassa, että oma ikäryhmä ei kiinnostu, mutta sitten ne vanhemmat tai ihan nuoremmat. kirjoittaa. Kuva pitäisi olla ok. On reilu vuoden vanha ammattilaisen ottama.
Jos ikä on pitkä miinus niin, niin saa se ikä sitten olla esteenä parisuhteelle. Pärjään ihan näinkin hyvin. ;) Tsemppiä sinullekin parinhakuun!BlackTulip kirjoitti:
No ei mulla ole vaatimuksena kuin hauska herrasmies, mutta sekin on näemmä liikaa, kun suurin kirjoittajaryhmä on epähauskat ja käytöstavattomat. Mutta olet niin oikeassa, että oma ikäryhmä ei kiinnostu, mutta sitten ne vanhemmat tai ihan nuoremmat. kirjoittaa. Kuva pitäisi olla ok. On reilu vuoden vanha ammattilaisen ottama.
Jos ikä on pitkä miinus niin, niin saa se ikä sitten olla esteenä parisuhteelle. Pärjään ihan näinkin hyvin. ;) Tsemppiä sinullekin parinhakuun!Sivumennen pitääpi kommentoida sellaista kummallista asiaa;
Useammalla deittisaitilla pyörineenä tuo "haen herrasmiestä" sanonta on näyttänyt saavan omituisia ulottuvuuksia. Nimittäin harvinaisen usein tätä painottavan profiilin takaa on löytynyt maksullista seuraa tarjoava nainen. Ovatko muut huomanneet tällaista?
Pikaisesti tuota sinun HappyPancake profiiliasi vilkaisseena; tuo sinun profiili tekstisi on mielestäni mittäänsanomaton. Siis siinä mielessä, että tuollaisia tekstejä näkee pilvin pimein, joissa ei ole mitään omaperäistä tai sellaista joka kiinnittäisi mielenkiinnon.
Kaikki menevät kaavaa:
* listaus kuluneita adjektiiveja jotka kuvaavat henkilöä ja joiden toivotaan kuvaavan haettua henkilöäkin.
* mitä etsii toisessa ja tässä listaus adjektiiveja
* litania keneltä ei haluta viestejä(nämä pakoilliset "ei seksiviestejä", yms.. )
Mikäli olisin ikähaarukassasi, niin profiiliisi kaipaisin enemmän kuvailua auki kerrottuna millainen olet, mitä haet ja haluat mahdolliselta suhteelta, yms...
Nykyisestä profiilistasi en oiken saa selville miksi olet hakemassa seuraa, muuta kuin seuran vuoksi?.- fdhghhkjkkk
Auts, Pete.. Tuskinpa hän halusi, että julkaiset tietoja hänen profiilistaan täällä..
- trdtrr
Eiku näköjään haluaa.. Minäkin kävin sit "kyttäämässä". Profiilikuva on 10. Vaikutat määrätietoiselta naiselta, jota ei nössöt kiinnosta.. Ihan hyvä, mutta itse pehmentäisin tuota tekstiä aavistuksen.. (No, tämä on vaan naisnäkökulma..)
pete_pjn kirjoitti:
Sivumennen pitääpi kommentoida sellaista kummallista asiaa;
Useammalla deittisaitilla pyörineenä tuo "haen herrasmiestä" sanonta on näyttänyt saavan omituisia ulottuvuuksia. Nimittäin harvinaisen usein tätä painottavan profiilin takaa on löytynyt maksullista seuraa tarjoava nainen. Ovatko muut huomanneet tällaista?
Pikaisesti tuota sinun HappyPancake profiiliasi vilkaisseena; tuo sinun profiili tekstisi on mielestäni mittäänsanomaton. Siis siinä mielessä, että tuollaisia tekstejä näkee pilvin pimein, joissa ei ole mitään omaperäistä tai sellaista joka kiinnittäisi mielenkiinnon.
Kaikki menevät kaavaa:
* listaus kuluneita adjektiiveja jotka kuvaavat henkilöä ja joiden toivotaan kuvaavan haettua henkilöäkin.
* mitä etsii toisessa ja tässä listaus adjektiiveja
* litania keneltä ei haluta viestejä(nämä pakoilliset "ei seksiviestejä", yms.. )
Mikäli olisin ikähaarukassasi, niin profiiliisi kaipaisin enemmän kuvailua auki kerrottuna millainen olet, mitä haet ja haluat mahdolliselta suhteelta, yms...
Nykyisestä profiilistasi en oiken saa selville miksi olet hakemassa seuraa, muuta kuin seuran vuoksi?.Mielestäni tosi fiksusti kirjoitettu vastaus :)
- fdhghhkjkkk
(Sori, luin huolimattomasti.. Oletkin näköjään jo ollut treffipalstalla!!)
- fdhghhkjkkk
Kiitos samoin! :) Hyytävää olla jo liian vanha, kun meillä molemmilla on hyvinkin vielä 50v elämää jäljellä!!
En itse käytä "hyvä nainen"-nimitystä, mutta minulle se enemmän on kuvaus jostain muusta kuin ulkonäöstä.
Hyvä nainen voisi olla esim kiltti, ystävällinen, tekee kotitöitä, huolehtii itsestään ja läheisistään.
Itsekin haluan hyvän naisen, mutta valitettavasti olen niin pinnallinen, että naisen pitää olla sekä kaunis että hyvä.
Ulkonäön merkitys parinhaussa korostuu erityisesti näissä nettideiteissä. Ilmoituksia on niin paljon, että yleensä päätös eteenpäin lukemisesta tapahtuu kuvan ja jonkin lyhyen tekstinpätkän perusteella.
ATN, KTN vai YTN?
Tuo on hyvin vaikea sanoa, koska en näe profiiliasi, mutta nainen on hyvin harvoin ATN. Siihen tarvitaan poikkeuksellinen rumuus tai ylipaino. (ATN=saa halutessaan hyvin harvoin seksiä miehiltä)
Luulen, että markkina-arvosi on normaalimiehen tasoa parempi. Normi mies ei saa aloitteita, ei asiallisia, eikä asiattomia. Ei vanhoilta eikä nuorilta naisilta. Sinä ilmeisesti kuitenkin saat sen verran, että joudut innokkaimpia potkimaan pois.
Tuossa neljänkympin paikkeilla meitä hyviä miehiä on kuitenkin sen verran vähän tarjolla, että meillä on vara valita. Ja koska samoista miehistä on kilpailemassa myös naiset 30- vuodesta eteenpäin ei miehiä pääse valikoimaan enää niin kuin parikymppisenä.
"Jos 42v. nainen on hyväkroppainen, hauska, nättinä hyvin säilynyt ja ammatiltaan yrittäjä ja AMK-koulutuksella niin millaisen mielikuvan siitä saa?"
Melko neutraalin. Nuo kaikki on suhteellisia käsityksiä. Toiselle hyväkroppaisuus on treenattu kroppa ja toisille vain hoikka.
"Lapsetkin jo teinejä, eli niistäkään ei ole enää lastenhoitoriesaa. Minkälaisia miehiä tällä statuksella oleva nainen saa?"
No Teinit voi olla jopa hankalampia, kuin pikkulapset jos parisuhdetta ajatellaan. Toisaalta jos mies vielä haluaa lapsia, niin olet liian vanha. Jos taas nelikymppinen mies hakee seikkailua, niin hän luultavasti hakee sitä nuoremmista naisista.
Kävin katsomassa profiilisi...
Olet tosi nätti ja uskon sinun olevan YTN. Profiilitekstistäsi todellakin näkee, että ei yhteydenotoista ole pulaa, vaan sinulla on varaa valita vaan lähinnä kyse on siitä, että kukaan ei ole sinulle riittävän hyvä.
Itse luokittelisin sinut päällepäsmäriksi (sellaiseksi, joista Heli Vaaranen puhuu) ja samaa viestii se sinun " Varoitus olen ENTJ"
Jos olisin sinun ikähaarukassa, en laittaisi sinulle viestiä, vaikka oletkin ainakin hyvin kasvokaunis. Tekstiprofiilissasi siis syy, miksi et saa muuta kuin seksiviestejä.Kiitos hyvästä kullanarvoisesta palautteesta!
Tuohon lapsiasiaan sen verran, että omat teinit ovat kilteimmästä päästä. Tuo "hankalat" teinit on ehkä vain olettamukseen perustuvia mielikuvia. Nykyajan teinit ei kulje kassikaljan kanssa pitkin ostareita. Melkein aikuisia jo ovat ja aikaa on itselle jo hyvin paljon, eikä ole lapsenvahtiongelmia enää. Siinä mielessä taas näen asian hyvänä. Itse en mieluusti lähtisi suhteeseen, jossa miehellä on ihan pieniä lapsia. Ihan vain siksi, että jotenkin sitä toivoo ettei arki täyty (taas) pikkulapsiarjella, kun haluaisi jo parisuhteen, jossa ollaan taas itsenäisiä. Tuossa kohtaa olen kranttu.
Omaa profiilia pitää kyllä korjata. Olen vahva luonne, mutta päällepäsmäriksi ei kukaan muutamista existäni ole koskaan kuvannut. Ennemminkin "helpoksi elää"-kumppaniksi. Nalkutus ei esimerkiksi kuulu tapoihini eikä valittaminen, mutta temperamenttia löytyy. Valitettavasti tai onneksi, mutta kumpaa nyt mies suosii.
Mutta joo teksti pitää käydä muuttamassa näiden muidenkin kommenttien perusteella.- eräskin_nainen
Tasokas ja fiksu palaute PEM:ltä! Tällaista lisää,,niin harvoin näkee,,
- jotainnaisista
"Millainen nainen on hyvä nainen?"
Olen tällaiseen joskus ennenkin vastannut, mutta nyt on taas aika miettiä uudestaan. Eli:
- Parisuhdemielessä ikä -5v omasta iästäni. Ei tää niin tarkkaa ole, mutta näin on usein yksinkertaisinta. Ja haluan lapsia, joten 40v nainen rupeaa olemaan siinä mielessä minulle huono kumppani. Oma ikä 34v.
- Lapsien hankinta tulisi olla mahdollisuus. Mielellään.
- Positiivisesti elämään suhtautuva. Ei kyrpiinny jokaisesta vastoinkäymisestä. Ei hauku jatkuvasti kanssasisariaan. Tai muitakaan ihmisiä.
- Itsenäinen. Hänellä on kaverinsa ja omat menonsa. Ja myös omat rahansa, koska minulla ei kuitenkaan ole sitä niin paljon, että kahdelle kovin mukavasti jatkuvasti riittäisi. Tilapäisesti voin jeesata enemmän jos toimii sitten myös toiseen suuntaan, etten ihan näänny taakan alle. Tämä sama jako myös kotitöiden yms. suhteen.
- Aktiivinen. Tuo vaihtelua arkeen, kun toinenkin tekee jotain muutakin kuin makaa sohvalla katsomassa telkkaria. Mieluiten ainakin joku yhteinen juttu jota tehtäisiin kimpassa.
- Kiihottava. Tää on tosi laaja skaala, johon vaikuttaa naisen käytös paljonkin. Vaikea määritellä.
- Tykkää minusta ja myös näyttää sen
- Helposti lähestyttävä. Ei pidä miehiä yleisesti ottaen ihan persreikinä heidän sukupuolensa takia.
- Tykkää seksistä. Mutta harrastaa sitä parisuhteessa ollessaan vain kumppaninsa kanssa. Koska itse olen vähän mustasukkaista tyyppiä kuitenkin.
Siinä nyt jotain mitkä tulivat mieleen- jotainnaisista
Käytännössä kun miettii, niin jos parhaalla kaverillani olisi pipari, niin varmaan ihastuisin häneen. :D Koska parisuhteen jatkuvuuden kannalta näen todellä tärkeänä sen, että kumppanissa on sellaisia piirteitä, että voisin pitää häntä myös hyvänä ystävänä.
Kiitos rakentavasta palautteesta! Tein taas loisto-oivalluksia.
Ikähaitarini on 38-45v. ihan siksi, etten niitä lapsia halua enää. Todella paljon on silti miehiä, jotka haluavat vielä perhettä yli 38 vuotiaanakin ja ne jätänkin suosiolla rauhaan.
Raha ei ole minulle tärkeä. Minulle riittää, että käy töissä tai muuten on omillaan. Ei minunkaan tulot niin isoja ole, että voisin elättää miestä. Ei ole mitään järkeä vaatia mieheltä enempää, kuin pystyy itse antamaan.
Tästä on taas hyvä jatkaa eteenpäin. Täältä saatu palaute on ihan loistavaa.
- jotainnaisista
"Jos 42v. nainen on hyväkroppainen, hauska, nättinä hyvin säilynyt ja ammatiltaan yrittäjä ja AMK-koulutuksella niin millaisen mielikuvan siitä saa? Lapsetkin jo teinejä, eli niistäkään ei ole enää lastenhoitoriesaa. Minkälaisia miehiä tällä statuksella oleva nainen saa?"
Niin ja tähän vastauksena. Uskoisin että tällainen nainen saa sellaisen miehen jonka ottaa sieltä suuresta valikoimasta. Ikäalue lienee tuossa tapauksessasi se rajaava, koska tähän liittyvät ne muksut ja niiden hankinta. Eli sellaisia -5v Omasta iästäsi olevia itsellesi mieluisia miehiä sitten haarukoit. Joilla on jo lapset tehty, tai ne eivät kiinnosta. Kriteerisi ovat todennäköiseti kovat, vaikka et niitä auki kirjoitakkaan. Vaan se näkyy sitten käytännön tasolla toiminnassa. Ei sinun silti todellakaan ketä tahansa tarvitse ottaa.
Yrittäjästatus varmaan herättää kiinnostusta, mutta käytännössä voi myös viedä aikaa parisuhteelta. En kuitenkaan usko sen muodostuvan ongelmaksi. Ja Niille 40v ukoille joilla on jo muksut tehty, on positiivista, että omasi ovat jo isoja.Se on klisee, että yrittäjä tekee pitkää päivää. Yleensä lopetan työt n. 16-18 välillä riippuen milloin aloitin. Välillä on aikoja, kun töitä tekee 30h viikossa ja välillä 50h viikossa.
Tuossa jo vähän aiemmassa vastauksessa avasinkin kriteereitäni ja myönnän olevani kranttu siinä, minkä ikäisiä lapsia on valmiina. Se että en kaipaa enää pikkulapsiaikaa niin toinen syy on niitten pikkuisten äidit. Jos vaikea suhde isään niin voi olla, että peräännyn. Koin tämän jo kerran ja en millää haluaisi enää siihen ryhtyä. Koin koko suhteen ajan olevani kolmas pyörä heidän riitaisassa erossa.
Kiitos hyvästä vastauksesta!
- hmmjahmm
Aijai todella todella visaisia kysymyksiä hei ei yhtään helppo vastata. Ikäloppu vaiko vasta parhaan iän kynnyksellä...niin noh.....yleensä miehet etsii itseään nuorempia joten....no viiskybäselle ehkä kakkoseksi tai jotain sellasta kun nehän on kaikki vähintäänkin naimisissa tai jos eivät ole ne eivät kelpaa kenellekään joten....ai että on vaikeeta....
- hfhhhhh
Ei, ei, ei.. Tulip pääse kyllä halutessaan tasokkaalle, pari vuotta vanhemmalle miehelle ykköseksi, jos haluaa.
- ikuinen-sinkku
hyvä nainen on sellainen joka antaa miehelle mahdollisuuden tutustua eikä hylkää miestä heti naaman perusteella. Sellaisia naisia onkin aika vaikea löytää.
- ajantuhlausta
Jos toisen naama inhottaa siinä tuhlaa vaan aikaansa ja myös tuon toisen aikaa tutustumisella. Ja mitenkä tälläinen nainen on sitten hyvä kun eikös mies saa vain turhaa toivoa tästä?
- jotainnaisista
ajantuhlausta kirjoitti:
Jos toisen naama inhottaa siinä tuhlaa vaan aikaansa ja myös tuon toisen aikaa tutustumisella. Ja mitenkä tälläinen nainen on sitten hyvä kun eikös mies saa vain turhaa toivoa tästä?
Tää on miehille vaikeaa ymmärtää, koska heitä ei sillä tavalla inhota suurin osa naisista. Naisia taas tuntuu inhottavan suurin osa miehistä
- ikuinen-sinkku
ajantuhlausta kirjoitti:
Nainen voi mennä treffeille jonkun komean miehen kanssa joka vonkaakin pillua tai yrittää raiskata ja nainen luuli sitä komeaa miestä hyväksi myös luonteeltaan. Naiset ei lähde treffeille jonkun taviksen kanssa koska luulee niitä taviksia huonoiksi automaattisesti. Naiset ei anna edes mahdollisuutta meille taviksille.
No jos näkisitte minun exäni niin tietäisitte, ettei ulkonäkö ainakaan ole kriteeri. Siinä kohtaa en ole kranttu. Kyllä se sisäpuoli kiinnostaa eniten.
- jfijfojfjfjdfojf
BlackTulip kirjoitti:
No jos näkisitte minun exäni niin tietäisitte, ettei ulkonäkö ainakaan ole kriteeri. Siinä kohtaa en ole kranttu. Kyllä se sisäpuoli kiinnostaa eniten.
Kannattaa miettiä ensin mitä kirjoittaa ja kirjoittaa se vasta sen jälkeen.
- Seonihmismäistä
En ole musta tulppaani mutta kiinnostaa silti mitä meinaat? Kukkanenhan ilmoittaa vain, ettei ulkokuori ole se joka määrittelee ihmisen.
- dfgdgfgggg
Monia miehiä inhottaa 40v naiset, vaikka olisi itse samaa ikäluokkaa..
Tunne voi hyvinkin olla molemmin puolinen. 40 miehissä on suuria eroja ja esim. kaljuus tuntuu joillekin naisille olevan isokynnyskysymys. Minulle ihan sama, kun existä löytyy myös kaljuja, mutta se yleinen siisteys ja muodikkuus peittoaa kaljukomplexin. Jos naamalla ei voi koreilla, niin ainakin kaikessa muussa voi petrata. Pääasia, että jotain silmäniloa löytyy. Minulle hyvännäköisyys on paljon muutakin, kuin komea naama.
- Saapa5hh
Ihan hyvältä tuo mielestäni vaikuttaa, itse voisin hyvinkin lähestyä jos olisin tuolla palstalla. Kyllä saa olla hieman ronkeli ja pitääkin.
Mitäs jos sinua lähestyy mies joka on vaikkapa 177 cm pitkä? Meneekö hylkyyn lyhyen varren takia? Ei mene, vaikka korkokenkiä joskus käytän. Riippuu enempi siitä miten mies suhtautuu, jos nainen menee pituudessa ohi. Jos mies on alle 170, niin siinä kohtaa voi pituus jo häiritä.
Unohda netti. Siellä on vain salasuhteita etsiviä varattuja miehiä sekä niitä ikäisiäsi miehiä, jotka ovat vasta ensimmäisellä kierroksella ja etsivät parikymppistä.
Osallistu yrittäjäyhdistyksen toimintaan, muuhun yhdistys- ja järjestötoimintaan, laajenna ystäväpiiriä, matkustele, harrasta, biletä. Sillä tavalla tapaat täysipäisiä ikäisiäsi eronneita miehiä.Tässä on kyllä hyvä pointti ja pisti ajattelemaan mitä sitä tekis jatkossa.
Olen samaa mieltä tuosta nettideittailun tarjonnasta. Kyllä yhteydenottoja tulee päivittäin karkeasti 2-20. Suurin osa ottaa yhteyttä, vaikkei ne pari kriteeriä edes täyty. Hauska ja hyvätapainen 38-45v. samassa paketissa on mahdottomuus.
Jos kirjoittaa esim., että etsii hauskaa miestä niin todella harva laittaa hauskaa viestiä. Siitä tulee ensimmäisenä mieleen, että miehellä luetun ymmärtämisessä vaikeuksia. Oisko viimeisen 4kk aikana tullut vain 3 hauskaa viestiä kaikista vähän yli 600 viestin joukosta :( . Tästä syystä nettideittailu on välillä aikaa vievää, kun vastailee niihin viesteihin. Kaikkiin ei jaksa enää vastata, vaikka alussa vastasin ihan kaikille edes jotain. Mutta kävin minä kaikkien näiden 3 hauskan kanssa treffeillä, vaikkei ikä kohdannutkaan 2 tapauksessa :) Tuo huumori vain on ainut, mistä en jousta mistään hinnasta. Ja nyt puhun huumorista, en huumorintajusta.
Se voi olla, että suljen pian profiilin ja keskityn muihin vaihtoehtoihin. Kesä ja kärpäsetkin olis tulossa ja lenkkikausi alkaa ihan kohta. Kiitos viisaasta näkökulmasta.- jotainnaisista
BlackTulip kirjoitti:
Tässä on kyllä hyvä pointti ja pisti ajattelemaan mitä sitä tekis jatkossa.
Olen samaa mieltä tuosta nettideittailun tarjonnasta. Kyllä yhteydenottoja tulee päivittäin karkeasti 2-20. Suurin osa ottaa yhteyttä, vaikkei ne pari kriteeriä edes täyty. Hauska ja hyvätapainen 38-45v. samassa paketissa on mahdottomuus.
Jos kirjoittaa esim., että etsii hauskaa miestä niin todella harva laittaa hauskaa viestiä. Siitä tulee ensimmäisenä mieleen, että miehellä luetun ymmärtämisessä vaikeuksia. Oisko viimeisen 4kk aikana tullut vain 3 hauskaa viestiä kaikista vähän yli 600 viestin joukosta :( . Tästä syystä nettideittailu on välillä aikaa vievää, kun vastailee niihin viesteihin. Kaikkiin ei jaksa enää vastata, vaikka alussa vastasin ihan kaikille edes jotain. Mutta kävin minä kaikkien näiden 3 hauskan kanssa treffeillä, vaikkei ikä kohdannutkaan 2 tapauksessa :) Tuo huumori vain on ainut, mistä en jousta mistään hinnasta. Ja nyt puhun huumorista, en huumorintajusta.
Se voi olla, että suljen pian profiilin ja keskityn muihin vaihtoehtoihin. Kesä ja kärpäsetkin olis tulossa ja lenkkikausi alkaa ihan kohta. Kiitos viisaasta näkökulmasta.Tuo hauska on itseasissa aika vaativa rajaus. Koska hauskuus näyttäytyy ihmisille varsinkin kirjoitettujen viestien vaihdon kohdalla hyvin eri tavoin. Eli vastaanottajan reaktiota huumoripitoiseen / omasta mielestä hauskaan viestiin on vaikea sanoa. Ja voihan se olla, että kirjoittajat ovat omasta mielestään olleet hauskoja.
Ja mietin sitäkin, että mistä päättelet miehen hyvätapaisuuden aloitusviestin / profiilin perusteella? Ellei nyt ole kyse jostain vonkausviestistä tai kikkelikuvasta.
Se mitä ajan takaa, on että vaikka koet että et vaadi paljoa, niin et kyllä kirjoita oikein aukikaan sitä mitä haet. Eli suurin osa ihmisistä nyt kokevat olevansa ihan hauskoja ja hyvätapaisia. Joten mikä heitä estäisi sinulle kirjoittamasta?
Eli suosittelen oman aktiivisen haarukoinnin ja viestittelyn lisäämistä. Noilla kriteereillä ei oikein rajata ketään pois. Kuvattomuus myös auttaa naisten kohdalla tuohon viestitulvaan. Eli pystyy keskittymään paremmin olennaiseen. Ei nettitreffit nyt mikään toivoton paikka ole, ellei sitä itse sellaiseksi tee. Samanlaisia tallustelijoita tuolla livenäkin tapaa, mitä omat kokemukseni kertoivat. - 64623w
BlackTulip kirjoitti:
Tässä on kyllä hyvä pointti ja pisti ajattelemaan mitä sitä tekis jatkossa.
Se voi olla, että suljen pian profiilin ja keskityn muihin vaihtoehtoihin. Kesä ja kärpäsetkin olis tulossa ja lenkkikausi alkaa ihan kohta. Kiitos viisaasta näkökulmasta.Huumori ei ihan noin toimi, että jollekin tuntemattomalle voi heittää parasta huumoria tuosta vaan. Aika moni joka on hauska livenä ei välttämättä ole sitä kirjoittaessa, koska kirjallinen hauskuus vaatii ihan erilaista verbaalista luonnetta ja huumori vaatii muutenkin sitä että pitää pystyä lukea toista ihmistä millaista juttua hänelle voi heittää. Jollekin tuntemattomalle kirjoitetussa viestissä ei voi koskaan olla hauska kuin ihan sattumalta ja yrityskin olla hauska on joka tapauksessa jo keinotekoista hauskuutta lähtökohdiltaan.
Teille "jotainnaisista" ja "64623w"
Ymmärrän kyllä kritiikkinne, mutta se nyt vaan sattuu olemaan tärkein kriteerini mistä en halua luopua. Sellainen henkilö, joka on hauska luonnostaan, pystyy myös kirjoittamaan vaivatta hauskasti. Nämä treffaamani 3 hauskaa, olivat sitä luonnossakin. Sen sijaan ne, jotka eivät kirjoittaneet hauskasti, olivat myös suht vakavamielisiä treffeilläkin. Tuo humoristisuus vaateena on kuin mikä tahansa muukin vaatimus, kuten esimerkiksi persoonallisuuspiirre, hiusten väri, pituus, liikunnallisuus tai muu oninaisuus, mitä miehen halutaan omaavan.
Se siinä jujuna onkin, että olen korostanut humoristisuutta, jotta se minulle tärkein ominaisuus tulisi esille heti alkumetreillä. Olen minä useammallakin treffeillä käynyt muutaman kanssa, jotka eivät kuuluneet tuohon 3 hauskan sarjaan ja eihän ne suhteet sitten mihinkään edenneet, kun se hauskuus puuttui. Ihan muakvia miehiä ja varmasti joku heistä unelmamiehen niistä pokaa, mutta minun suunnalta ei syttynyt kipinää. Yksi näistä 3 hauskasta miehestä sanoi suoraan, että on huono kirjoittamaan, mutta se vähänenkin teksti mitä kirjoitti oli hauskasti kirjoitettu. Pisteet hänelle.
Ja voin sanoa, että kaikki nämä 3 hauskaa omisti ihan erilaiset huumorintajut, joten huumorin tyylistä ei ole kyse. Kyllä aidosti hauskan ihmisen toinen hauska tunnistaa. Tykkään itsekin sitä arjessa viljellä niin se on minulle todella tärkeä asia, että toinen on samalla aaltopituudella. Kaikki exäni ovat olleet hauskoja ja nimen omaan pokanneet minut hauskuudellaan. Pitää vielä ottaa huomioon, että se treffeille lähtö naiselle tai ainakin minulle on aina ehostuksineen ja pukeutumisineen sekä paikalle saapumiseen jonkinlainen arjen extra ja en ihan viitti huvikseen rampata treffeillä kaikkien haluavien kanssa. Tapaamiselle pitää olla peruste, että raivaan kalenteriin raon. Asun puolen tunnin ajomatkan päästä Helsingistä ja se raahautuminen mestoille ja takaisin kotiin tuntuu turhalta, jos ensitreffeillä ei tullutkaan otettua tarpeeksi selville miehestä. Yhdet treffit nimittäin kesti tasan 15 minuuttia, niin voitte kuviltella miten turhauttava oli ajaa eestaas ja tunnin laittautumisen jälkeen ja sanoa muutama sana ja sitten moido.
Ainoa mitä en nyt tajua on se, että jos nainen treffipalstalla kirjoittaa haluavansa hauskan miehen, niin miksi ihmeessä sitä omaa huumorintajua ei tuoda esille? Se ominaisuus on selkeästi sille naiselle tärkeä, niin miksei tekisi juuri sillä ominaisuudella vaikutusta, vaan mieluummin valittelee, että tuo nyt toivoo jotain sellaista, mitä on vaikea tuoda esille. Se on vaikea silloin, kun se ei ole luonnollista. Siellä treffipalstallahan juuri etsitään ja karsitaan ne joiden kanssa synkkaa. Olisi silkkaa ajanhukkaa väkisin jonkun kanssa tutustua ja treffailla vain siksi, että uskottelee itselleen, että kyllä tuo vielä joskus sen vitsin murjasee.
Toivottavasti tässä riittävän perusteellinen syy sille, miksi odotan niitä hauskoja viestejä miehiltä.
"jotainnaisista" vielä tuosta hyvätapaisuudesta. Se onkin hankala tuoda suoraan esille visteissä ja vaatii tapaamista, että näkee miten sisäsiisti mies oikeasti on. Toisaalta vanhan sananlaskun mukaan "teksti näyttää kirjoittajalta", pitää paikkansa. Kyllä sanavalinnoista, tavasta suhtautua asioihin, asenteet, kirjoitusasu jne myös viestittävät millaisen miehen kanssa kirjoittelee. Ei vielä ole tullut vastaan treffikumppania, jonka teksti ei olisi sopinut ulkoisestikin miehelle. Kyllä jo pelkästään viestiin humoristisesti vastaamalla mies pystyy osoittamaan, että hän on oikeasti lukenut toiveeni ja vastaa siihen. Hän osoittaa sillä kunnioituksensa toivettani kohtaan. Mitä järkeä naisen on mitään toivoa tai avata miehelle "mitä miehestä haet", jos niihin ei kritiikittä silti vastata? Olen konservatiivisesta perheestä ja minulle hyvätapaisuus on siksi tärkeä, että kehtaan sen vävyehdokkaan joskus viedä vanhemmilleni näytille. Myös työni vaatii moista piirrettä, joten olisi ihan kiva, että mies osaa esitellä itsensä ja syö illallispöydässä röyhtäisemättä. Kotioloissa ne tavat eivät haittaa, mutta kunnioitus moisten tapojen arvostajille olisi kaino toive.
Näistä syistä en enää mitään muulta mieheltä voi vaatia. Ne ovat kuitenkin minun arkielämälle tärkeitä, että kun ne täyttää niin muulla ei väliä. Minulle on ihan sama, vaikka miehellä olisi ylipainoa, liian vähän pituutta, ei urheile, näyttää wagnerilta, olisi diabetes tms., kunhan nuo 2 toivetta täyttyy.- prtrft
" Pitää vielä ottaa huomioon, että se treffeille lähtö naiselle tai ainakin minulle on aina ehostuksineen ja pukeutumisineen sekä paikalle saapumiseen jonkinlainen arjen extra ja en ihan viitti huvikseen rampata treffeillä kaikkien haluavien kanssa. Tapaamiselle pitää olla peruste, että raivaan kalenteriin raon. Asun puolen tunnin ajomatkan päästä Helsingistä ja se raahautuminen mestoille ja takaisin kotiin tuntuu turhalta, jos ensitreffeillä ei tullutkaan otettua tarpeeksi selville miehestä. "
Sama juttu! Kalenterissa on kyllä enemmän tilaa, eikä treffit ole arjen extraa vaan työläs projekti.. Luulen, että itse olen sinkku juuri tämän takia. - TuuliTuule
Helka puhuu taas asiaa. Nettideittailu jäi yli vuosi sitten. Keskityin enemmän sellaiseen live sinkkutoimintaan.
Sieltähän tuli vastaan mies, joka ei juurikaan vastannut niitä odotuksia, joita esitin nettiprofiilussa.
Tässä mennyt yli puolivuotta. Tässä koko ajan suunniteltu yhteistä tekemistä ja tapaamisia ....
Lisäksi olen myös hyväksynyt myös ajatuksen, että sinkkuus on täyttä elämää. Ei ole välivaihe, josta pitää pyrkiä pois.
En välttämättä palaa nettideittiin, vaikkei tästä tuttavuudesta tulisikaan yhteistä elämää - Psykopaattiin_törmännyt
BlackTulip kirjoitti:
Teille "jotainnaisista" ja "64623w"
Ymmärrän kyllä kritiikkinne, mutta se nyt vaan sattuu olemaan tärkein kriteerini mistä en halua luopua. Sellainen henkilö, joka on hauska luonnostaan, pystyy myös kirjoittamaan vaivatta hauskasti. Nämä treffaamani 3 hauskaa, olivat sitä luonnossakin. Sen sijaan ne, jotka eivät kirjoittaneet hauskasti, olivat myös suht vakavamielisiä treffeilläkin. Tuo humoristisuus vaateena on kuin mikä tahansa muukin vaatimus, kuten esimerkiksi persoonallisuuspiirre, hiusten väri, pituus, liikunnallisuus tai muu oninaisuus, mitä miehen halutaan omaavan.
Se siinä jujuna onkin, että olen korostanut humoristisuutta, jotta se minulle tärkein ominaisuus tulisi esille heti alkumetreillä. Olen minä useammallakin treffeillä käynyt muutaman kanssa, jotka eivät kuuluneet tuohon 3 hauskan sarjaan ja eihän ne suhteet sitten mihinkään edenneet, kun se hauskuus puuttui. Ihan muakvia miehiä ja varmasti joku heistä unelmamiehen niistä pokaa, mutta minun suunnalta ei syttynyt kipinää. Yksi näistä 3 hauskasta miehestä sanoi suoraan, että on huono kirjoittamaan, mutta se vähänenkin teksti mitä kirjoitti oli hauskasti kirjoitettu. Pisteet hänelle.
Ja voin sanoa, että kaikki nämä 3 hauskaa omisti ihan erilaiset huumorintajut, joten huumorin tyylistä ei ole kyse. Kyllä aidosti hauskan ihmisen toinen hauska tunnistaa. Tykkään itsekin sitä arjessa viljellä niin se on minulle todella tärkeä asia, että toinen on samalla aaltopituudella. Kaikki exäni ovat olleet hauskoja ja nimen omaan pokanneet minut hauskuudellaan. Pitää vielä ottaa huomioon, että se treffeille lähtö naiselle tai ainakin minulle on aina ehostuksineen ja pukeutumisineen sekä paikalle saapumiseen jonkinlainen arjen extra ja en ihan viitti huvikseen rampata treffeillä kaikkien haluavien kanssa. Tapaamiselle pitää olla peruste, että raivaan kalenteriin raon. Asun puolen tunnin ajomatkan päästä Helsingistä ja se raahautuminen mestoille ja takaisin kotiin tuntuu turhalta, jos ensitreffeillä ei tullutkaan otettua tarpeeksi selville miehestä. Yhdet treffit nimittäin kesti tasan 15 minuuttia, niin voitte kuviltella miten turhauttava oli ajaa eestaas ja tunnin laittautumisen jälkeen ja sanoa muutama sana ja sitten moido.
Ainoa mitä en nyt tajua on se, että jos nainen treffipalstalla kirjoittaa haluavansa hauskan miehen, niin miksi ihmeessä sitä omaa huumorintajua ei tuoda esille? Se ominaisuus on selkeästi sille naiselle tärkeä, niin miksei tekisi juuri sillä ominaisuudella vaikutusta, vaan mieluummin valittelee, että tuo nyt toivoo jotain sellaista, mitä on vaikea tuoda esille. Se on vaikea silloin, kun se ei ole luonnollista. Siellä treffipalstallahan juuri etsitään ja karsitaan ne joiden kanssa synkkaa. Olisi silkkaa ajanhukkaa väkisin jonkun kanssa tutustua ja treffailla vain siksi, että uskottelee itselleen, että kyllä tuo vielä joskus sen vitsin murjasee.
Toivottavasti tässä riittävän perusteellinen syy sille, miksi odotan niitä hauskoja viestejä miehiltä.
"jotainnaisista" vielä tuosta hyvätapaisuudesta. Se onkin hankala tuoda suoraan esille visteissä ja vaatii tapaamista, että näkee miten sisäsiisti mies oikeasti on. Toisaalta vanhan sananlaskun mukaan "teksti näyttää kirjoittajalta", pitää paikkansa. Kyllä sanavalinnoista, tavasta suhtautua asioihin, asenteet, kirjoitusasu jne myös viestittävät millaisen miehen kanssa kirjoittelee. Ei vielä ole tullut vastaan treffikumppania, jonka teksti ei olisi sopinut ulkoisestikin miehelle. Kyllä jo pelkästään viestiin humoristisesti vastaamalla mies pystyy osoittamaan, että hän on oikeasti lukenut toiveeni ja vastaa siihen. Hän osoittaa sillä kunnioituksensa toivettani kohtaan. Mitä järkeä naisen on mitään toivoa tai avata miehelle "mitä miehestä haet", jos niihin ei kritiikittä silti vastata? Olen konservatiivisesta perheestä ja minulle hyvätapaisuus on siksi tärkeä, että kehtaan sen vävyehdokkaan joskus viedä vanhemmilleni näytille. Myös työni vaatii moista piirrettä, joten olisi ihan kiva, että mies osaa esitellä itsensä ja syö illallispöydässä röyhtäisemättä. Kotioloissa ne tavat eivät haittaa, mutta kunnioitus moisten tapojen arvostajille olisi kaino toive.
Näistä syistä en enää mitään muulta mieheltä voi vaatia. Ne ovat kuitenkin minun arkielämälle tärkeitä, että kun ne täyttää niin muulla ei väliä. Minulle on ihan sama, vaikka miehellä olisi ylipainoa, liian vähän pituutta, ei urheile, näyttää wagnerilta, olisi diabetes tms., kunhan nuo 2 toivetta täyttyy.Sen verran tähän kommentoin, että teksti ei näytä kirjoittajaltaan jollei kirjoittaja sitä itse halua.
- ärripurritar
Olen yllätyksekseni törmännyt deitillä aivan toisenlaiseen, kultaiseen jännittjämieheen, joka vain ei ollut tottunut ilmaisemaan itseään kirjallisesti.
Ihan aina ei ole koirassa karvoihin katsominen.
- tätä.mieltä
Aloittaja vaikuttaa harvinaisen järkevältä tapaukselta naiseksi.
- 40v-sinkkumies
Hyvä nainen katsoo luonnetta ja haluu tutustua eikä ulkonäkö olen niin tärkeää. Moni nainen vaan lankee niihin komeisiin pettäjä miehiin ja olettavat että ne on niitä hyvii miehii koska ne on komeita.
- sinkkutäti
Kyllä ne kuule muutkin pettää kuin komeet.
- varmaa
Niin pettävät. Ei katso ulkonäköä. Hyvännäköisillä se tietysti on helpompaa. Pettäjää ei ulkonäön perusteella tunnista.
- kunsenytvaanonnäin
Ulkonäönkin pitää miellyttää, eihän siitä muuten mitään tuu, olkoon miten ihana luonne tahansa. Jos en saa (omiin silmiin) komeaa ja pettämätöntä, olen mieluummin ilman.
- ddasdasdasdsa
Tällaista se on naisilla.. jotain 600 miestä laittaa viestin ja 3 kanssa käydään treffeillä ja kukaan ei heistäkään kelpaa..
Olisin ikionnellinen jos minulla olisi 600 naista valittavana, varmasti monikin heistä olisi sellainen johon voisi rakastua..- ei.se.ole.helppoa
Ei sillä ole merkitystä paljonko on ehdokkaita jos jokainen vääränlainen itselle.
Kelpaamiseen riittää se yksinkin ehdokas joka on sopiva.
Minä kävin vain yhden kanssa treffeillä. Ehdokkaista suurin osa ei täytä edes hakukriteerejä. Lukisitko uudestaan. Niistä 600 vain 3 oli hauskoja. En puhunut mitään treffimäärästä kokonaisuudessaan, mutta kerrottakoon, että noista 600 treffasin n. 12. Se tarkoittaa,ettö epähauskoja noista oli 9 kappaletta.
- 513
Mikset suoraan sano, että etsit viihdyttäjää tylsään elämääsi. Jos kerran se hauskuuttaminen on se tärkein pointti.
Tässä sinulle ddasdasdasdsa syy, miksei 600 viestistä ole löytynyt vielä sopivaa.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001140600.html
- Yksinmieluummin
Netistä on hyvin vaikea löytää ketään järkevää. Jos ei ole seksin vonkaaja tai mielisairas niin yhtälön tekee mahdottomaksi liian pitkä välimatka, ellei nimenomaan hae kaukosuhdetta.
- TuuliTuule
Tässä on minusta hyvä pointti :-)
Mietin mistä sellainen kuvitelma on syntynyt, että nettideitistä löytyy heti kättelyssä sopiva kumppani.
Tuossa eilen juteltiin just tyttöjen kanssa tästä samasta...
Se että menet illaksi baariin, ei takaa että löydöt seuraa. Voi olla ettei siellä ole ketään, johon haluat tutustua... Kuka on hakemassa pelkkää ihoseuraa... Kuka hakemassa jotain (ei itsekään tiedä mitä)... Jne.
- sdgsg
Hyvä nainen näin oman kokemuksen perusteella vois olla sellanen, joka kyselisi minultakin välillä jotain eikä jauhaisi jatkuvasti omista jutuista ja existään yms. yms. mutta onneksi tällaiset on yleensä muutenkin hivenen luotaantyöntäviä ja joiden kanssa juttelee lähinnä kohteliaisuttaan. Ne loput taas ei sitten vastaakaan mitään ja saan olla rauhassa rakkaan Nyrkki Kyllikkini kanssa.
- ruuuth
Olen ylipainoinen koulutettu nainen ja kannan itseseni ylpeästi. Silmälasit ja jopa 55 vuotias. En arvosta materiaa. Loukkaantuisin, jos saisin lahjaksi timannttisormuksen. Otan kantaa tärkeisiin asioihin ja perustelen mielipiteeni. Ja kappas. Olisi ottajia! ONNEKSI olen avoliitossa maailman mukavimman miehen kanssa. Siivoan, kun tuntuu, että tänään täytyy. Leivon, kun taikinan tekeminen kutsuu. Välillä luen kirjaa, kun pitäis kokata. Olen työtön tällä hetkellä, mutta sekään ei lannista. Jos en kelpaa työmarkkinoille, en tunne syyllisyyttä. Ompelen, neulon, kudon, kerään metsästä marjat, sienestän, mökkeilen Lapissa ja kaadan puita ja pilkon ne, ja välillä vain olen ja nostan maljan mille milloinkin tuntuu . En määrittele itseäni miehen kautta. RAKASTAN ja isosti. Keskustellaan, väitellään ja välillä ollaan pahasti eri mieltä. Suututaan, mutta koskaan ei lyödä ekä mennä riidassa unten maille. Ja nyt syöpä koettelee miestäni. Minä elän rinnalla, uskon, toivon ja rakastan.
- Nainen_51v
Samanlainen minäkin olen, ylipainoinen koulutettu nainen (maisteri). Olen työssä, omistan asunnon ja vajaan vuoden ajan myös auton. Vakituinen työ. Tosin palkka on vain keskitasoa, mutta mies joka hakee kovapalkkaista naista, on joko itsekin kovapalkkainen tai etsii elättäjää. Olisi minulla ollut ottajia, mutta olen mieluummin yksin kuin huonossa seurassa. Netistä en viitsi etsiä, yritin ja olin aika järkyttynyt. Noita Black Tulipin mainitsemia lukutaidottomia suurin osa. Ja sitten valehtelijoita: ne vähäisetkään tiedot, joita olivat itsestään laittaneet, eivät useinkaan pitäneet paikkansa.
- Nainen_51v
Nainen_51v kirjoitti:
Samanlainen minäkin olen, ylipainoinen koulutettu nainen (maisteri). Olen työssä, omistan asunnon ja vajaan vuoden ajan myös auton. Vakituinen työ. Tosin palkka on vain keskitasoa, mutta mies joka hakee kovapalkkaista naista, on joko itsekin kovapalkkainen tai etsii elättäjää. Olisi minulla ollut ottajia, mutta olen mieluummin yksin kuin huonossa seurassa. Netistä en viitsi etsiä, yritin ja olin aika järkyttynyt. Noita Black Tulipin mainitsemia lukutaidottomia suurin osa. Ja sitten valehtelijoita: ne vähäisetkään tiedot, joita olivat itsestään laittaneet, eivät useinkaan pitäneet paikkansa.
ps. Yksi täysi-ikäinen lapsi minulla on, ei asu enää kotona. Teinien isää kyllä vähän varoisin. Pikkulapset sopeutuvat ennemmin tai myöhemmin, teinit voivat olla tosi hankalia. Mutta jos asuvat äitinsä luona ja käyvät vain esim. viikonloppuisin isällään, en näkisi estettä.
- Parastaelämääsi
"Ruuuth", sinä olet naisista PARHAIN.
- Väinö_
Hyvä nainen arvostaa sen verran itseään, ettei ole kiertopalkinto. Menneenä viikkona uutisista sai lukea, kun kymmenet naiset oli harrastanut seksiä saman julkkismiehen kanssa. Tällaiset naiset ei ole hyviä naisia. Huonot naiset harrastaa seksiä kenen miehen kanssa vain. Ei ole mitään väliä tällaisilla naisilla. Hyvä nainen on myöskin välittävä, mukava, kivan näköinen, luonnollinen, fiksu, on mielipiteitä asioista, osaa jutella, on rehellinen ja aito, pitää itsestään ja ullkonäöstään huolta. Hyvän naisen kanssa viihtyy.
- hhhjjh
Tuossa ei tainnut olla kyse "ihan kenestä miehestä vaan". Miten se tekee naisesta huonon jos esim. harrastanut seksiä jonkun kanssa?
- Väinö_
Hän oli vain julkkis. Tietää jo millaiset naiset....
- hhhjjh
Just, eli kaikki jotka ovat julkkisten kanssa, niin....
- jännä-ätmi
KTN.
Ytmiksi päästäksesi sun pitäisi olla johtaja. Esim. Presidentti. Tai kuningatar. Puoluejohtaja. Tai jotain
. Niikun Britannian kningatar.. Tuo naapurin taitaa olla aika "vallaton"..
Tietty kun olet itsesi pomo niin voi sua toisaalta päälliköksi sanoa ;)
Niin. Ytmiys ei ole vain sitä ulkomuotoa ja seksipartnereiden määrää kummallakaan sukupuolella.
1 - Ole_rehellinen
Niin saat saat ainakin vastakaikua, oikeasti kiinnostuneilta. Mutta ei yltiö rehti kuitenkaan.
- Sitten oma kokemus: Kun on kuvien vaihto aika. laita itsestäsi kunnollinen kuva, suht tuore. Ei mitään skannattua kuvaa 80 luvulta niinkuin mulle kävi. Kummiskin joudut ennenmin tai myöhemmin näyttään uljaan itsesi livenä ja jopa koskettelette toisianne :) - Ensimmäiseksi
Profiilissa kannattaa olla tuorekuva, koska ensivaikutelma tehdään muutamassa sekunnissa. Yli 90 %:sti kiinnostus herää ensivaikutelman perusteella. Diipadaapa tarinoilla ei ole merkitystä,oli sitten kyseessä mies tai nainen.
- googgelin.kuvahaku
"Profiilissa kannattaa olla tuore kuva..." Kyllä, mutta vielä tärkeämpää, että se on oma, eikä jostain netin syövereistä napattu jonkun muun immeisen foto.
- HyväNainenPirkanmaalta
Hyvän naisen ominaisuudet: luonnollinen, luotettettava, rehellinen, toisia kunnioittava, kohtelee hyvin niin itseä kuin toisia ihmisiä, ystävällinen, antaa toisen ihmisen olla oma itsensä.
- MinunMielestäni
Kiltti, hyvä vartalo, oikeasti rehellinen, ei tuhlaa rahaa turhuuteen-on siis vaatimaton, tykkää seksistä, on luotettava kaikin puolin.
- 51v_nainen
Mitä nämä lyhenteet aloittajalla tarkoittavat: ATN, KTN vai YTN?
Alemman tason nainen, keskitason nainen ja ylemmän tason nainen. S24 palstoilla myös miehistä sama atm (lempinimenä myös atmi/ätmi), ktm ja ytm (ytmi).
(Huom! Jos olen väärässä, niin korjatkaa).
- raija61
No niin tässä se lyhyesti ja ytimekkäästi antaa vittua vinkumatta ja numeroa itää tekemättä tyydyttele itseään ennen sitä niin ei ole pakkopullaa vaan näkee sitten laukeaako mulkun käsittelyllä.Ja ja jos on itse tehnyt temput niin on kuin lahna alla, tuntuu olevan helpotus kun ohi. Tekee itekin ehdotuksem ko.aan eikä aina toisinpäin.Ei näyttele
elaan on mukana. - 987789
Nättinä säilynyt... tulee mieleen jotenkin muu kuin normaali...perustelu miksi mainita *kauneus katsojan silmissä* YRITTÄJÄ. hui hai. Paineita ja pitkiä päiviä. töitä kotona. *kiinnostus lopahti * 42v nainen kauniimmillaan, ja elämää nähneenä antaa jotain toivoa*kiinnostus heräsi* 2 Ei kiinnostavaa juttua 1 Kiinnostava. Ei eroitu massata hukkuu, Liikaa itsekehua. HUUMORIA ja ei niin VAKAVAA. niin saattaa tärpätä.
Juuri kirjoitin tuossa aiemmin, että on klisee ajatella, että yrittäjä tekee pitkää päivää. Oma ala on myös sellainen, ettei virka-ajan ulkopuolella paljoa pysty tekemään töitä. Mutta oma kokemus on, että yrittäjä pystyy myös oman kalenterinsa järjestämään ja monesti yhteistä aikaa voi siunaantua myös virka-aikana. Jos itsekin on yrittäjä, niin se ymmärrys yrittäjyyteen on erilaista.
- Öyeyeye
Ainakin tuon ylläolevan perusteella olisit minun silmissäni ns. hyvä nainen. Tupakoi et varmaankaan ja alkoakin aika harvakseltaan?
Harmi, että olen suhteessa. M43,- Öeyeyey
Ai niin, some-ongelmattomuus pitäis varman vielä lisätä tähän. Yrittäjä ei varmaan sielläkään riesaksi asti ehdi roikkua, joten siltäkin osin lienet ok. Sanosin, että oot KTN:n ja YTN:n välimaista, lähempänä sitä YTN:ää..
- 987789
Niin kysyit millaisia miehiä nainen saa statuksella. Vastasin siihen en lukenut koko ketjua, Eli varmaan saa niitä yrittäjiä..... suomi on hauska kieli....*Joutsenetkin näyttävät joskus kurjilta* Vastasin koska olen MIES
- yksinäinenm
Jokaisella tietenkin on omat määritelmät millainen on hyvä nainen,mut näitä asioita miehet ainakin katsoo;Kaunis,hoikka,nuori.
Miksi ei kysytä millainen hyvä mies olisi? Itse ole pettynyt niihin miehiin,keitä olen treffaillut,kukaan ei ole halunnut parisuhdetta kanssani tai edes nähdä toista kertaa,mistäköhän vois johtua? olen suht nätti,mukava,ystävällinen ja kiltti,ja miehet kehuu tosiaankin et oon söpö ja mukava,mut silti valehdellaan,eikä sanota suoraan et ei haluta nähdä??
ehkä pitäis olla teini-ikäinen ja kaunis ja typerä kikattaja että huomattais??- Iloa_kehiin
Ehkä olet liian vakavamielinen tosikko?
- dsddddddd
Kovasti tuo 600 herätti katkeruutta miehissä, kun tämäkin ketju piti muualle levittää ruodittavaksi..
dsddddddd
:) Tässähän pääsee ihan ilmaiseksi nauttimaan sarkasmista :'D . Turhaan se "ihan.eri.tilanteet"- nimimerkkinen mies on katkera, kun turhat viestit vain tukkivat postilaatikkon ja tuhlaavat aikaa. Mutta ei kerrota sitä sille.
- RedTulip
Näyttäs vanhalla kurpalla olevan ikäkriisi päällä :) :)
- eikiitosvsmielikuvitus
Kauneus on kuvassa, ei tekstissä, ulkoinen viehätysvoima on muuallakin kuin kasvoissa=kokovartalokuva vaatteet päällä. Sillä pääsee se profiili tulee luetuksi. Jos kokovartalokuva on vähissä vaatteissa se varmaan poikii seksiehdotuksia.
Sitten taas jos kuvaa ei ole niin vastassa on todennäköisesti älyä ja sisäistä kauneutta, ulkoinen olemus ei välttämättä kohtaa tekstin ja äänen kanssa. Hyvinkin koulutettuja, hyvätuloisia naisia ja haittapuolena se että opiskelijaelämän elintavat jääneet päälle.
Toki vastaan on tullut muutama kaunotarkin, mutta heillä järjestäin toiveissa toiveissa prinssi, lääkäri tai toimitusjohtaja.
Itte kun olen mies ja keskivertoa lyhyempi niin vältän huomattavasti itseäni pidempiä naisia iästä riippumatta. Jos taas lukee naisten profiileja niin 145 pitkällä ja 192 pitkällä ihannemies on 185-400 cm pitkä. Näin ollen kysyntä ja tarjonta ei menee heti epätasapainoon.
No jos nainen on sen viisi vuotta vanhempi, lapsiluku täynnä niin se ei enää niin paljon merkkaa kuin parikymmpisenä. Kuitenkin 42 menisi oman hakukriteerin yläpuolelle ja jos sellainen minuun yhteyttä ottaisi lähettäisin treffeille naapuriin jo 40 täyttäneen miehen seuraksi.
Harva nainen on parhaimmillaan kolmi-, neli-, tai viisikymppisenä, mutta jos elintavat on kunnossa niin vientiä riittää.
Mitä sitten tulee työhön ja työttömyyteen- no ainakaan itsellä ei ole varaa kotirouvaan. Näin ollen jos nainen on työtön täytyy aiankin olla koulutettu tai koulutuksessa. Niin ja kotimainen. Idän ja etelän suunnasta tuntuu olevan melkoisesti tarjontaa joko aitoja tai huijareita. Hyvä nainen on luonteeltaan suloinen, rauhaa ja luontoa rakastava. Ulkonäöllisesti merkitsee sisältä paistava energia, mikä se sitten onkin. Vain pinnalliset, komeat miehet narisevat naisten ulkonäöstä, ja he ovatkin ainoita jotka voivat vaatia jotakin sillä saralla. Mitään ei nainen tee kauniilla geenistöllä jos ei sitä sisäisesti ansaitse - vain kokemattomat nössömiehet palvovat naisia kauniin kuoren takia. Tosimiehet arvioivat naisen sisäisen kauneuden ja muun saavutetun takia.
- rdrtrghjhkjl
"Vain pinnalliset, komeat miehet narisevat naisten ulkonäöstä, ja he ovatkin ainoita jotka voivat vaatia jotakin sillä saralla. "
No huh! Oletko käynyt lukemassa tuolla Sinkkujen puolella? Rumat miehet ovat vetämässä itsensä jojoon, kun eivät saa naisilta vastakaikua. Kun enemmän kyselee asiasta, lihava, ruma, vanhempi nainen, yh tms. ei käy. Kielenkäyttö sanoinkuvaamatonta. (Naiset ovat spermaviemäreitä, huoria ym.) rdrtrghjhkjl kirjoitti:
"Vain pinnalliset, komeat miehet narisevat naisten ulkonäöstä, ja he ovatkin ainoita jotka voivat vaatia jotakin sillä saralla. "
No huh! Oletko käynyt lukemassa tuolla Sinkkujen puolella? Rumat miehet ovat vetämässä itsensä jojoon, kun eivät saa naisilta vastakaikua. Kun enemmän kyselee asiasta, lihava, ruma, vanhempi nainen, yh tms. ei käy. Kielenkäyttö sanoinkuvaamatonta. (Naiset ovat spermaviemäreitä, huoria ym.)Vaikka mies saisikin jonkun itseään alempitasoisen naisen, ei se riitä. Miehen on vaikea kestää sitä kateutta, että komeat miehet saavat geenilottovoittonsa takia nauttia yksinoikeudella fantastisesta seksistä kauniiden neitojen kanssa joka päivä, sellaisesta josta muut miehet eivät tule koskaan nauttimaan.
- Mitäonrealismi
Voiko jonkun todellisuus todellakin mennä noin perusteellisesti päin pershettä? Tarkoitan "Crush"-kommenttia.
- vaihtoehtoajattelu
Crush kirjoitti:
Vaikka mies saisikin jonkun itseään alempitasoisen naisen, ei se riitä. Miehen on vaikea kestää sitä kateutta, että komeat miehet saavat geenilottovoittonsa takia nauttia yksinoikeudella fantastisesta seksistä kauniiden neitojen kanssa joka päivä, sellaisesta josta muut miehet eivät tule koskaan nauttimaan.
Ei se fantastinen seksi välttämättä ole kauneudesta kiinni. Jos rumuus häiritsee erektiota, niin aina voi sammuttaa valot. Kysymys onkin, haluaako mieluummin naista vai kättä.
- Toisenlainentodellisuus
"Vaihtoehtoajattelu" alkaa olla jo lähempänä oikeata elämätä. Jos siihenkin ei olisi sotkettu fantastista (lue; fantasioita) niin sitten se olisi jo ihan realistinen aatos.
- ElHoro
Ei jaa persettään jokaiselle. Niin kuin lähes kaikki nykyään tekevät. Ei tee lapsia joka oksalle ja hae elantoa lapsillaan!
Rehti, hoikka, fiksu, koulutettu ei sorru viinaan ja tupakkiin.
Hoikka, liikunnallinen ja tekee kaiken kotona, ei kitise, ei natise ja on luotettava.
On sinut itsensä kanssa, ei ole juoruakka.
Tuoksuu hyvälle ja pukeutuu hyvin. On naturelli ei mikää lypsykone silikoneineen.
Semmonen akka joka antaa pillua kotona eikä pihtaa sitä!- Tietotuusjaelämä
Pullantuoksuinen fitness seksikone?
- Yöäk
Jos hän tekee kaiken kotona, niin mitä sinä teet? Isottelet ja öykkäröit, arvelen. Onneksi kukaan "rehti, hoikka, fiksu, koulutettu, hyvälle tuoksuva ja hyvin pukeutuva" ei ikinä kelpuuttaisi laistasi.
Hyvä nainen minulle on sellainen, että hän hyväksyy minut sellaisena kuin olen ja minä hyväksyn hänet sellaisena kuin hän on! Vikoineen, ryppyineen ja hyvinepuolineen. Kemiamme käy yksiin, kummankaan ei tarvitse muuttua enää aikuisena. Saamme elämäntapamme sopimaan yhteen sellaisina kuin olemme jo nyt..Meillä on ns. yhteinensävel...Hän on aikuinen nainen, aikuiselle 50v miehelle. Meillä on hyvä olla yhdessä!.....ja jossain hän kai on..I houp :) Materiaali on vain materaalia. Ihminen on tärkein!
- Olisitehdotoneikiitos
Jaaa, mutta ihminen joka ei halua, jonka "ei tarvitse muuttua enää" on fossiili, kalkkis ja jo lähellä muumioitumistilaa. Oikea aikuisuus tarkoittaa no. muutoksen- ja paineensietokyvyn kehittyneempää tilaa kuin lapsuus ja nuoruus.
- Käsittämätöntä
Kyllähän naista tietenkin saa ja voi määritellä miten kukakin tahtoo, mutta eniten tässä ketjussa pistää silmään sellaisten mieästen arviot, jotka eivät vaadi itseltään mitään. Miten keneltäkään muultakaan silloin voi ...
- pisteiinpäällejo
Joskus naurattaa nää kyselyt,sillä asia on niin et kuka mistäkin tykkää.
kaikki nuo mitä kirjasit (siis alkuperäinen viesti) vaikuttaa loistavalta.. tietenkin käytännössä varmaan haetaan sitä luonnetta, usein sitä että onko mukava lämmin ym? tässkin toki menee kriteerit tosi ristiin..
usein suorittaja miehet ja naisetomaavat kaikki ulkoiset piirteet, mutta kuitenkin ne suoritteet ovat tärkeimpiä.. sitä ainakin yritin välttää ..
mutta uskon että sinä täytät kaikki hyvän naisen määritelmät.- Aataminpoika
Hmm. Vähän samantapainen kuin neitsyt Eek joka elätti itsensä kuin myös tulevat ja olevat lapsensa sokeririnkeleillään.
- NäinSeVainOn
HYVÄ NAINEN:
Osaa tehdä ruokaa ja kotitöitä,
eikä vain räpeltää puhelintaan, juoruta/kadehtia muita, turhamaisena keskittyä materiaan ja meikkaamiseen/hiustensa laittoon.
Näitä TURHIA akkoja on jo Suomi väärällään, jotka eivät vain osaa mitään hyödyllistä.
Ukko tehköön myös luonnollisestikin oman osansa kotitöistä .
Vaimo kannattaa siis hakea Thaimaasta tai jostain, jossa kyvyt ja taidot ovat vielä kunniassa ... - professorium
Hyvä nainen on omissa mielipiteissään viihtyvä, määrätietoinen ja omillaan eteenpäin menevä antifeministi. Koska feministinen nainen on heikko ja näitä heikkoja naisia ei löydy korkeasti koulutetuista naisista.
SUURKITOKSET KAIKILLE VASTANNEILLE!
Sain paljon hyviä kannanottoja ja vastauksia.
Olen sulkenut nettiprofiilini ja kattelen jatkossa mitä kesä jä kärpäset tuo tullessaan. Lykkyä kaikille nettideittailijoille.
Olette ihania kaikki <3Viisas päätös. Hyvää ja vilkasta kesäelämää ;) (Sitten kun se kesä joskus saapuu, vähän toivottomalta välillä jo tuntuu)
Kiitos helka. Kyllä se ns. kesää muistuttava ilmiö on joka vuosi tullut, vaikkei siltä ole tuntunut. Suomen kesä on lyhyt. Viime vuonna se sattu keskiviikolle :)
Toivotan myös sinulle ja muillekin palstalaisille sähisevää kesää.- Kesäseonkylmäkin
Kesän määritelmä tai määrittely on vähän sama kuin hyvän naisenkin. Se on no. oma ajatus, asenne, suhtautumistapa, keskittyminen olennaiseen ja siitä nauttimiseen.
Kesää, tai talveakaan, ei siis tee lainkaan säätila, ilmanala, aurinko tai sade kuin ei myöskään ihmistä / naista muitten mielipide pelkän ulkokuoren perusteella sisällöstä, josta on näkyvissä yhtä vähän kuin jäävuoren huipusta. - Pika-ajatuksenkorjaus
No ok, lainkaan on väärä sana. Pelkästään on paree. Joten: kesää, tai talveakaan, ei tee pelkästään säätila ...
- ojtdhghrd
Kaikkea hyvää! (Olen tuo vähän sun tyyppinen / ikäinen nainen.) Muista tulla kertomaan, kun jättipotti löytyy!! :)
- vyötarö
Olenko hyväroppainen rinnanympärys 115 Lantio 120 vyötörö 108
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154