Olen nuori 7 lk tyttö ja kaaduin kävellessäni kouluun, menin heti kouluun päästyäni terveydenhoitajalle joka varasi ajan klo 1 terveyskeskukseen ja menimme sinne joka lähetti meidät päivystykseen röntgeniin .. Sain 2 vko kipsin ja sitten katottiin uusiksi. Murtuma näkyi ja pistettiin 4 vko.. Onko muilla kokemusta tälläisetsä. Itellä on kipsi ollu nyt 5 vk ja yks vielä jäljellä ? Auttaako 6 vk vai onko muilla ollu pidempi prosessi? Eihän tän kanssa voi mitään tehä eikä varsinkaan ratsastaa..
Veneluu murtuma
2
119
Vastaukset
- ranteenmurtuma
mulla murtui ranne. röntgenissä kuvattiin. jos veneluu olis ollu poikki olisin joutunut leikkaukseen. veneluu ei ollut poikki. joko käsi on parantunut. mulla parani hyvin ei ole kuitenkaan sama kuin ennen murtumista. pyörällä ajaminen koskee ja kylmä myös. magneettiranneketta pidän sillä kipu lähtee. kannattaa pyytää fysikaalista hoitoa. mulla käsi oli tosi kipeä kipsin poiston jälkeen, pidin ideal sidettä. käsi olis jäykistynyt. onneksi meniun lääkäriin ja sain fysikaalista hoitoa. liikket voi tehdä itse kotona.
- liisamaija50
Mulla oli käsi kipsissä 10 viikkoa kaatumisen seurauksena , jolloin veneluu murtui. Hyvin on parantunut, siitä on nyt aikaa varmaan 11 vuotta, eikä kertaakaan ole vaivannut. Fysioterapiassa kävin, mutta en tarvinnut, kun ei ollu turvotusta eikä tuntunut kipua.Hyvin oli kipsattu. Enkä ole enää mikään ihan nuori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499