Voiko mies ymmärtää naista?

15

222

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kilttiatm

Onneksi ei tarvitse kunnella naisten ongelmia. Lopettaisivat niiden jännämiesten panemisen niin ei olis ongelmiakaan.

• Sinä olet nyt juuri sillä tavalla ratkaisukeskeinen, että tuskin kelpaat naiselle olkapääksi.

• ihailijanaisesi

Oli kiltisti sanottu! Olet kultainen ihana mies.

• tarralenkkari666

En ymmärrä tuollaisia hölinöitä. En ole huomannut mitään ongelmaa.
      Tuo ratkaisukeskeisyys on sukupuolesta riippumaton ominaisuus.

• alistettunainenjo

Mies on aina äitinsä ja sukulaistensa puolella. Sota käydään yhtä vastaan, kirvein, asein ja henkisesti kidutetaan. Se yksi nainen on aseeton ja nöyryytetty. Laskiämpärinä toimii niin kauan kun joku ymmärtäväinen puuttuu asiaan ja silloin on jo myöhäistä. Elämä mennyt hukkaan taistellessa tyrannioita vastaan aseettomana. Mitäs tuohon sanotte! Hyvä, ettei nainen joutunut mielisairaalaan kaiken vääryyden kokemansa jälkeen. Ei kivaa tuollainen henkisesti hakattuna naisena oleminen. Ole hyvä ja edelleen jatka tuota viestintä-ja vuorovaikutustoimintaa. Ehkä selkenevät materialisteillekin nuo tosiasiat kun puntaroidaan oikein tarkoin. Olet hyvä ihmiseksi. Ole hyvä ja kiitos kun autat!

• kaltoinkohdeltunainen

Ja sitten vielä kun huutamalla "puhutaan" ja katseet on niin halveksuvia että tulee ihan omia vanhempia ikävä ja haluaa käpertyä heidän väliinsä vällyjen alle piiloon elämän vaikeuksia kun ne on niin katalat ja satuttavat pientä naisen mieltä ja sydäntä! APUAA!!!

• Juuri sen takia naisille on omia kuntosaleja, että he voivat siellä aina treenata sulkijalihaslaitteen kanssa nolostumatta.

• paskannanvaan

MInua ei ole koskaan nussittu persesilmään ja sulkijalihas toimii moitteettomasti!

• nainensinullemies
        scrg kirjoitti:

Juuri sen takia naisille on omia kuntosaleja, että he voivat siellä aina treenata sulkijalihaslaitteen kanssa nolostumatta.

Miksi et halua naisen itsellesi kun saat sen helposti. Ottaisit kun saat, tuommoinen ihana ja hyvä mies joka ei nyrkkiä nosta naiselle ja huuda kuin kuulovammaiselle. Ole hyvä ja ota nainen itsellesi.

• jkkkkkkkkkkk

Ei kannata yrittääkkään ymmärtää mutta iän ja kokemuksen myötä oppii tulkitsemaan niitten reaktioita

• HerraPorkkana

"Vanhastaan väitetään, että nainen käy tunteella ja mies järjellä..."

Sitten on vielä sellaisia miehiä ja naisia jotka käyvät tuulella. Heidän ymmärtämisen suhteen olen jo luovuttanut aikoja sitten ;)

• TotuusSattuu

Tätä palstaa kun lukee niin huomaa että en minä miehenä ymmärrä edes monien muiden miesten ajatuksenjuoksua...

• Luolamadonna

Mjoo

Mä en ole koskaan ymmärtänyt naisia. Vielä vähemmän mä ymmärrän miehiä, jotka elävät pyramidirakennelmassa, joka on kaksiulotteinen.

Naiset toimivat lähinnä kolmiulotteisen pingispallon sisällä.

Itse puhun sujuvasti kissaa.

(Kissamaista hihitystä)

• PeaceLoveFromWoman

Naiset on luotu rakastettavaksi, ei ymmärrettäväksi. Näin sanoi jo Oscar Wilde aikoinaan. Eihän naisetkaan ymmärrä miehiä. Joten mitäs, jos vain rakastettais toisiamme kaikkine vikoinemme? <3 Sitä rakkauttahan me vaan kaikki kaivataan ja jos sitä saatais kaikki, olis maailma paljon parempi paikka elää....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3247
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2967
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2480
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2293
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2219
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2046
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1863
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1636
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1623
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1460
    Aihe