Ajattelin tuon kyseisen pyöräm joten kysyisn että onko jollain kokemusta tästä pyörästä, tarviiko kuin usein korjaills vai onko kestävä yms?
Dirtbike Orion 125cc Pro kokemuksia?
2
369
Vastaukset
- Orioninomistaja
Minulla on juuri tuo kyseinen pyörä ja ihan hyvä mökki käyttöön. Itsellä napsahti pinnapultti poikki että kaikki nämä mutterit dun muut ruuvit on lujaa kiinni ja heikkoja ne ovat. Halpa kiina mopo. Mun oma myynnissä nettimotossa.
- Anonyymi
Itellä juuri tuo rossi. Tuossa pihalla olen ajellut ja hiekkamontulla mukava peli ainu asia joka harmittaa on että siis pakoputken se änkkä katkeaa jossain vaiheessa aina kun se ei kestä sellaista tärinää huonot kiinnikkeet tämän jälkeen kauhea ääni kuuluu motosta että kiinan laatu näkyy mutta muuten toimii suosittelen, jos änkkä tippuu hitsaa takaisin kiinni kokonaan ympärysmitalta pikku saumat ei riitä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723013
- 552665
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322265- 792168
- 951976
- 351765
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301340Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329