Kuopion paras

kahvilahoukuttaa

Kahvila on Houkutus.Mahtava valinnanvara mitä ottaa ja herkutella.Asiakkaita arvostetaan sen kertoo tuotteiden laatu ja määrä.Tuotteet ovat aina tuoreita.Sanonpa vain että kahviloita koluneena Suomessa toi paikka on kärkeä.

14

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuka_uskoo

Ja paljonko sait tästä mainoksesta vai oletko kuppilan työntekijä. Tulkaa meille juomaan pikkurilli ojossa kahvia, että saan palkkaa tai kohta olen työtön.

• rankkaatyötä

Olen asiakas.Maksan jokaisen ostokseni itse.Ja erittäin mielelläni koska saan vastineeksi korkeatasoisia tuotteita.Ei tänne kannata kirjoittaa vain ja ainoastaan haukkuakseen jotain yritystä/palvelua.Ei kannata ottaa nokkiinsa,ottaa Mielummin mallia miten saadaan asiakkaat tyytyväisiksi.Kyllä tähän kaupunkiin mahtuu kahvilaa,jos haluaa erottua,tuotteiden pitää olla laadukkaita.Ei tänä päivänä pärjää Savossakaan jos myydään kuivaa eilistä kääretorttua,korvapuustia.

• köyherö

Ei köyhän kannata tuollaisiin mennä. Kuppi kahveeta ja pullankäntty, max. 3 euroa. siinä menee raja.

• ployoyoy

joo-o olisitko markka aikana maksanut 18 markkaa kahvista ja käntystä.
        no onhan se inflaatio tiertysti iskenyt....

Mutta silti....

• eiiiiikiitos

Pullaa naisille, uuh ja nainen on kuin pulla taikina. Kannattaisi teidän "herkuttelijoiden" vastustaa houkutuksianne ja mielitekojanne joskus.

Perse levii, maha turpoaa ja tukkireidet kasvaa, sitten ne 60 kiloiseen heiveröiseen kehoon sopusuhtaiset pienet rinnat lepäilee se houkutuksilla turvotetun navan päällä. Lantiota ei erota ei sitten mitenkään, samaa vartta perseestä olkapäihin.

Pitää näin urheilevana miehenä sanoa, että ei kyllä houkuta yhtään.

• Eipä se minuakaan houkuttele hirveesti tää pullakulttuuri että vedetään tyhjään vatsaan kahvia ja sokerikänttyä. Verensokerit pamahtaa pilviin ja nopeasti laskee. Oikean ruoan päälle voi tollaisen JOSKUS ottaa.

Mutta on siellä Houkutuksessa 'oikeata' ruokaakin, muistelen vielä vanhassa paikassa syömääni makoista lohivoileipäkakkua.

• Leppäsenleipomo
      • Kahviloitapaljonkolunut

Kuten totesin,kahviloita Kuopioon mahtuu.Tuotteet ratkaisee ja tietenkin se asiakaspalvelu.Houkutuksessa saat suolaista ja makeaa,hyviä salaatteja unohtamatta.Viiniä ja konjakit tietysti päälle.Näin kahvila ihmisenä paljon saa haastajat lyödä pöytään jos haluaisi lyödä kys paikan.On hyvä vain että on kilpailua,asiakas voittaa.Mut minä uskon Houkutukseen.

• avaaapajaa

Leppäsen leipomo on unohtanut tärkeän asian,sijainti.Avaa Apajaan liiketilan,ei voi kyllä kuin ihmetellä kyseistä yritystä.Ennustan ettei ole pitkäikäinen reissu tuolla paikalla.Mutta onnea koitokseen.

• kysyn_vaan

Mikä vika Apajassa?

• muanalleeemännämyö
        kysyn_vaan kirjoitti:

Mikä vika Apajassa?

Ee kaet siinä Apajassa mittää vikkoo oo. Mut kun se on mua´alla ni ee sinne kehttoo männä, poes aaringonpaestteesta:D Tyhjilläähhän nuo siellä näkkyy vielläe olovan monet liiketilat. Mut on siellä kuitennii hyvijä etnisijä ravintoloeta. On nepalilaesta, vietnamilaesta ja japanilaesta, suap valita parasta piältä:D

• dfrcgtyvhuji

Saihan Leppänen pitkät jonot kun jakoivat ilmaista känttyä.....jatkossa voi olla vähän hiljaisempaa. Savolaiset tollot nyt jonottaa vaikka ilmaisia kastematoja....

• Lily833

Kahvila kaneli on kuopion kivoin ja tunnelmallisin kahvila!

• lentäväkalakukko

Oma suosikkikahvilani kuopiossa on muumi pannarikahvila :) herkulliset pannarit, kiva sisustus ja ystävällinen palvelu :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      56
      7207
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      719
      3370
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      148
      1650
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      278
      1530
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1240
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      233
      1173
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1134
    Aihe