Selaimeen tuli kolme kertaa Win 10 päivitysmainos ja joka kerta suljin mainoksen yläkulmasta rastista, yhtäkkiä konesammutti itsensä ja alkoi jynnyttää päivitystä, kesti melkeen tunnin, Tietotekniikka vastaavamme oli kehoittanut olemaan päivittämättä kymppiä kun ei tiedä laskutusohjelmien yhteensopivuudesta.
onneksi näyttää toimivan, kop kop kop (puuhun) , Nyt ollaan saatu persepano ensin Carunalta ja nyt sitten Microsoftilta , varmaan verottaja ja poliisi koputtaaa seuraavaksi..
niin vaan pakkoasensi Kympin
6
<50
Vastaukset
Windows 10 päivitys asennetaan automaattisesti mikäli valinnaiset päivitykset on käytössä.
- se.on.paras
Ole vaan tyytyväinen, sait maailman parhaimman käyttiksen koneeseesi.
- millä_perustein
Millä peruteella lisääntynyt vakoilu on paras?? Paskin käyttis sitten win 8 ja visvan. 10 ei tuo yhtikäs mitään muuta uutta kuin vakoilun, eikä tasan minunkaan koneelleni asennu, siitä pidän kyllä huolen. Aivan kuten ei asentunut win 8 tai 8.1, saatikka visva. Kaiken lisäksi jatkuvia yhteensopivuus ongelmia 10 kanssa, sen verta testasin toises konees, ja skippasin mäjelle jo samana päivänä..
- neuvotonkäyttäjä
Missä on nuo mainitsemasi valinnaiset päivitykset?
Ei ole oikein, että päivityksiä pakkoasennutetaan. Inhoan tälläistä röyhkeyttä.
Minun koneeni herjaa ajurien päivittämistä. Kannattaako, vai tuleeko siitä jotain harmia? Nykyään ei voi enää luottaa mihinkään.- Turhaa_touhua
"Minun koneeni herjaa ajurien päivittämistä."
Näitä kehotuksia tulee mm. Suomi24:n sivuilta jatkuvasti. Jätä ne rauhaan! Varma tapa saada haittaohjelmia. Päivitykset vain valmistajien omilta sivuilta. - neuvotonkäyttäjä
Turhaa_touhua kirjoitti:
"Minun koneeni herjaa ajurien päivittämistä."
Näitä kehotuksia tulee mm. Suomi24:n sivuilta jatkuvasti. Jätä ne rauhaan! Varma tapa saada haittaohjelmia. Päivitykset vain valmistajien omilta sivuilta."Päivitykset vain valmistajien omilta sivuilta."
Kiitos neuvosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104