Onko Suomi/postissa joku häikkä?

Moi postiin ei pääse millään selaimella!!!!! Joku häikkä siellä päässä niin ilmoittaa!!!

11

500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaihtamalla-paranee

Ei se koskaan kunnolla toiminut.

Jos sinulla olisi gmail tai yahoo, tai vaikkapa luukku tai hotmail, et moisia kyselisi. Ne kun toimivat aina ja huoltokatko on aina ilmoitettu.

• seedestoimiihyvin

Ei siinä mitään häikkää ole ollut,mutta näillä muilla sivuilla tulee aika usein erroria..

• On se kumma kun ei pääse suomi24 postiin ilmoittaa vain kaikilla selaimilla ei yhteyttä ja mut osoitteet ym näkyy mut ei saapuneet postit !!!!!!!!! Eli siellä päässä vika kestänyt jo monta päivää !!!!!! Halooo miksi ei ylläpito ilmota et huolto ym ym ???????

• vakikäyttäjä

Minulla kyllä on toiminut posti ihan normaalisti.

• paupe82

Mulla ei myöskään ole pariin päivään toiminut sähköposti. Käskee vaan kirjautua uudelleen jollain uudella salasanalla :/ Pakko kohta vaihtaa sähköpostia...

• Sähköposti ei toimi täälläkään, olen vaihtanut uuden salasanan. Kaikissa muissa selaimissa sama juttu. Virhettä lykkää.... Tärkeitä posteja pitäis päästä lukemaan. Nyt asiaan edistystä.

• Juu ei toimi millään selaimella vieläkään ollut yli viikon pimeenä! Suomi24 ylläpito ei vastaa vaikka viestiä ja sähköpostia pistänyt!!!!!!!!! Noooooo eihän tää uutta ole!!!

• kunhan.mainokset.pyörisi

Kannattaa ottaa joku oikeasti ongelmitta toimiva sähköposti, niitä on viljalti tarjolla. Gmail, outlook esimerkiksi yleisimmin käytössä olevat.

Toki tämä suomi24-postikin toimii kun käyttää kunnollista sähköpostiohjelmaa ja kirjautuu Suomi24:n postiin käyttäen IMAP-protokollaa. Kaikki ongelmat Suomi24-postissa johtuvat onnettoman huonosti tehdystä selaimella toimivasta käyttöliittymästä.

Valitettavasti tuon IMAP:n käyttöönotto saatta vaatia hieman extratietämystä sähköpostien toiminnasta koskapa Suomi24:n ohje on ala-arvoinen, niinkuin voi tästä ihmetalosta arvatakin. Ei ole mitään halua saati tarkoitustakaan saada asiakkaat tyytyväisiksi Suomi24-palveluista. Vain TNS-tilastot merkkaavat Aller/Suomi24:lle.

• siihensejäi

Minuakin kehoitettiin laittamaan tuo Imap. mutta eipä toiminut. Kyselin ohjeita ja minulta kyllä tiedusteltiin, että mikä postinäkymä minulle tulee. , mutta eipä osattu sitten vastata kun selitin, että postin sivuilla on kaikki jutut ns. sekamelskassa..
        Onneksi pääsi Cromen kautta.

• Vaihda-toimivaan

Turha itkeä toimimattomuutta. Vieressä on luotettava ja toimiva. Onko masokismia pysytellä siitä murheiden laaksossa.

Ota vaikka gmail tai yahoo ja toimimattomuushuolet ovat historiaa. Samalla ratkeavat spämmiongelmatkin.

• Postipaten.postitoimisto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7300
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      738
      3551
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      356
      1887
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      85
      1435
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe