Itsari galluppi

GalluppiaPukkaa

1. Kuinka usein mietit itsaria?
2. Miksi?
3. Oletko mies vai nainen?
4. Ikäsi?

57

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1.harvoin
      2.kun masentaa, ottaa päähän kaikki ja tulevaisuus pelottaa
      3.nainen
      4.28v

Olisi varmaan tekopyhää ja valheellista sanoa ettei sitä ikinä ajattelisi tai olisi ajatellut.

• 12plus5

Miksi ihmeessä? Sinulla on sentään lapsi. Tälläkin palstalla moni haluaisi isäksi mutta ketään naista ei kiinnosta olla äiti heidän lapselleen.

• 12plus5 kirjoitti:

Miksi ihmeessä? Sinulla on sentään lapsi. Tälläkin palstalla moni haluaisi isäksi mutta ketään naista ei kiinnosta olla äiti heidän lapselleen.

Välillä on ollut ajanjaksoja kun on joutunut myöntämään ettei sekään ole todellakaan itsestäänselvyys että lapsi elää vanhempia pidempään. Menettämisen pelko on yksi suurimmista peloistani tällä hetkellä koska poika on ainoa perheeni.

• LiianArkaItsariin

1. Lähes päivittäin. Keskimäärin varmaan 3-4 krt viikossa
      2. Kun en ikinä saanut kunnon parisuhdetta ja haaveilemiani lapsia vaikka yritys oli kova noin 15 vuotta. Ei ole juurikaan myös ystäviä ja saan jopa sukulaisiltani käsittämätöntä vihaa niskaani syistä jota en tiedä koska en ikinä ole kenellekään mitään pahaa sanaa sanonu.
      3. Mies
      4. 35

• Vanha klisee, että "sä ehdit vielä" pätee suhun ja muhun molempiin, vaikka joskus tuntuu et aika lentää kuin siivillä.

Ei saa luovuttaa. Ikinä.

• LiianArkaItsariin
        Nainen_28v kirjoitti:

Vanha klisee, että "sä ehdit vielä" pätee suhun ja muhun molempiin, vaikka joskus tuntuu et aika lentää kuin siivillä.

Ei saa luovuttaa. Ikinä.

Mulle sanottiin tuota kliseetä niin kaksvitosena kun jälkeen kolmekymppisenäkin. Voit uskoa että luottamukseni tuohon sanontaan on murtunut jo vuosia sitten.

• LiianArkaItsariin kirjoitti:

Mulle sanottiin tuota kliseetä niin kaksvitosena kun jälkeen kolmekymppisenäkin. Voit uskoa että luottamukseni tuohon sanontaan on murtunut jo vuosia sitten.

Mietin juuri niitä tilanteita kun olen ihastunut tai rakastunut. Ne ovat tulleet odottamatta kuin salama kirkkaalta taivaalta. Vaikka välillä on saattanut olla vuosia väliä niin uusia tulee. Ja uusia mahiksia myös.

• Tyyda
        Nainen_28v kirjoitti:

Mietin juuri niitä tilanteita kun olen ihastunut tai rakastunut. Ne ovat tulleet odottamatta kuin salama kirkkaalta taivaalta. Vaikka välillä on saattanut olla vuosia väliä niin uusia tulee. Ja uusia mahiksia myös.

Naisille tulee mutta ei toki rumalle miehelle, ellei sitten yksipuolista ihastumista lasketa.

• Tyyda kirjoitti:

Naisille tulee mutta ei toki rumalle miehelle, ellei sitten yksipuolista ihastumista lasketa.

Yksipuolinen rakastaminen nyt on aivan perseestä. Sitä vaan yleensä tuppaa huomaamaan aika pian että rakkauden kohde on täysi idiootti. Sitten miettii että onpas-eipäs ja yksi kaunis päivä huomaa että ei enää ajattele toista eikä ole ikävä. Yleensä mulle käynyt niin että mies osoittanut kiinnostusta siinä vaiheessa kun itse on jo tappanut kaikki tunteet. Ajoitus on kaiken a ja o. Ja se on fakta että nainen ei odottele kuukautta tai kahta että mies pohdiskelee syntyjä syviä.

• 1. Kuinka usein mietit itsaria?
      Riippuu paljolti siitä, millainen kausi on meneillään. Aiemmin paljon enemmän kuin nykyään. Ehkä kerran-pari kuukaudessa tai harvemmin, sillee ohimennen.

2. Miksi?
      Joskus elämä tuntuu olevan umpisolmussa. Itsemurha-ajatukset ovat yksi tapa lohduttaa itseään. Onneksi koko ajan kehittyy paremmaksi solmujen selvittäjäksi, niin olo on aika harvoin enää tosi tukala.

Nainen

Sanottakoon vielä, että itsemurhan miettiminen ei mielestäni tee kenestäkään mielisairasta, mutta sen yrittäminen (tai toteuttaminen) kertoo jo todellisemmasta hädästä. Joskus kaveriporukalla oikein hekumoidaan meidän itsariajatuksilla. Lopuksi voidaan vaan nauraa tälle elämän kummallisuudelle.

- Viimeisen kerran 15-vuotiaana. Vanhempien koira meni väliin, olin sen kanssa yksin kotona. Sen jälkeen ei ole tullut enää koskaan tarvetta miettiä, aina on löytynyt jokin syy vaikeinakin aikoina jatkaa elämää.

2. Miksi?
      - Olin tuolloin paitsi pahasti erittäin huonon itsetunnon ja masennuksen partaalle kiusattu, niin viimeinen niitti taisi olla se millä lailla ensirakkaus lähti luotani.

- Nainen

4. Ikäsi?
      - 27

• 1. Päivittäin

2. Elämässäni ei ole mitään sisältöä ja olen pahin luuseri mitä tiedän. Kaksi tärkeää ihmistä estää toteuttamasta tuota (toistaiseksi).

3. Mies

4. 29

• Nainen_28v

Ei sitä sisältöä ole jos ei sitä hanki?

Ei se ole helppoa, eikä se ole aina palkitsevaa, mutta joskus saattaa yllättää.

• Nainen_28v kirjoitti:

Ei sitä sisältöä ole jos ei sitä hanki?

Ei se ole helppoa, eikä se ole aina palkitsevaa, mutta joskus saattaa yllättää.

Juuri mikään ei kiinnosta enää.

• ageless_stranger kirjoitti:

Juuri mikään ei kiinnosta enää.

Masennus on sairaus ja sitä pitää hoitaa.

• Nainen_28v kirjoitti:

Masennus on sairaus ja sitä pitää hoitaa.

Juu, yritetty on jo vuosia. On lääkket ja terapiaa.

Juu, yritetty on jo vuosia. On lääkket ja terapiaa.

Mun mielestä terapia ei korvaa läheisiä ihmisiä.

Toisille siellä käynti on selviämiskeino.

Onko sulla muita oireita kuin masennus?

• Nainen_28v kirjoitti:

Mun mielestä terapia ei korvaa läheisiä ihmisiä.

Toisille siellä käynti on selviämiskeino.

Onko sulla muita oireita kuin masennus?

Juu, eihän se korvaakaan.

Mulla on masennuksen lisäks estyneitä ja vaatia persoonallisuuden piirteitä, mutta mitään persoonallisuushäiriötä ei ole vielä diagnosoitu vaikka ainakin tuota estynyttä oon epäillyt itse jo pitkään. Ahdistusta kans jonkin verran.

Aloitin just uudella melko hyvältä tuntuvalla terapeutilla joten on tässä vähän toivoa paremmasta.

Juu, eihän se korvaakaan.

Mulla on masennuksen lisäks estyneitä ja vaatia persoonallisuuden piirteitä, mutta mitään persoonallisuushäiriötä ei ole vielä diagnosoitu vaikka ainakin tuota estynyttä oon epäillyt itse jo pitkään. Ahdistusta kans jonkin verran.

Aloitin just uudella melko hyvältä tuntuvalla terapeutilla joten on tässä vähän toivoa paremmasta.

Mä olen myös saanut nuorena tyttönä diagnoosin mutta nyt reilu 10v myöhemmin hoidan itse itseäni. Osaan tunnistaa tietyt asiat itsessäni ja pystyn hallitsemaan hommaa. Joskus se on todella vaikeaa mutta pääsääntöisesti ei vaikuta elämääni. Kyllä ne tilat saattaa helpottaa ajan kanssa. <3

• Nainen_28v kirjoitti:

Mä olen myös saanut nuorena tyttönä diagnoosin mutta nyt reilu 10v myöhemmin hoidan itse itseäni. Osaan tunnistaa tietyt asiat itsessäni ja pystyn hallitsemaan hommaa. Joskus se on todella vaikeaa mutta pääsääntöisesti ei vaikuta elämääni. Kyllä ne tilat saattaa helpottaa ajan kanssa. <3

Toivottavasti. Mutta kun tätä sairautta on itselläni jo vuosikymmen takana niin aika lailla usko mennyt. Kiitos kuitenkin tsempistä.

Toivottavasti. Mutta kun tätä sairautta on itselläni jo vuosikymmen takana niin aika lailla usko mennyt. Kiitos kuitenkin tsempistä.

Ei silti saa antaa sen terrorisoida koko elämää vaan ottaa riskejä.

Mulla on lapsi, olen eronnut, olen veloissani, käyn töissä ja pakko vaan uskoa että terveys kestää :)

• haluan-elää-ikuisesti

1. En koskaan
      2. Miksi pitäsi?
      3. Nainen
      4. Yli 45

• 11plus14

Ei naisten tarvi itsareita miettiä kun saavat miehiä koska vaan.

• Miksi nainen tekisi itsarin. Naisen ei tarvii olla yksin koskaan ja naisia rakastetaan mutta mies voi joutua olemaan yksin koko elämänsä kuten minä ja silloin sitä ei haluaisi elää.

• Tämä on aivan hölynpölyä: "Naisen ei tarvii olla yksin koskaan ja naisia rakastetaan."

• TyhjääTäynnäPimeyttäPuol
        Nainen_28v kirjoitti:

Tämä on aivan hölynpölyä: "Naisen ei tarvii olla yksin koskaan ja naisia rakastetaan."

Kuinka moni atm täällä on yksinhuoltaja? Eli saanut edes joskus naista. Ei ainoatakaan ja ehkä joskus saaneita himmeä prosentti. Sitten täällä on atn.ksi itkeviä naisia jotka ovat yhäreitä tai puhuvat vakkari panoistaan yms joten aina olisi joku sitä yksinäisyyttä selättämään niin ei tällaisten naisten tarvitse koskaan itsaria ajatella. Kuten atmi edellä sanoi ruma mies kuten minäkin saan koko elämäni elää yksin ja voit uskoa kuinka kovaa se henkisesti sattuu. Se kipu tuntuu ihan fyysisenäkin. Tästä syystä itse ajattelen itsaria myös joka päivä. En näe täällä mitään hyvää kun ei se neljäänkymmeneen vuoteenkaan ole mitään hyvää tuonut.

• TyhjääTäynnäPimeyttäPuol kirjoitti:

Kuinka moni atm täällä on yksinhuoltaja? Eli saanut edes joskus naista. Ei ainoatakaan ja ehkä joskus saaneita himmeä prosentti. Sitten täällä on atn.ksi itkeviä naisia jotka ovat yhäreitä tai puhuvat vakkari panoistaan yms joten aina olisi joku sitä yksinäisyyttä selättämään niin ei tällaisten naisten tarvitse koskaan itsaria ajatella. Kuten atmi edellä sanoi ruma mies kuten minäkin saan koko elämäni elää yksin ja voit uskoa kuinka kovaa se henkisesti sattuu. Se kipu tuntuu ihan fyysisenäkin. Tästä syystä itse ajattelen itsaria myös joka päivä. En näe täällä mitään hyvää kun ei se neljäänkymmeneen vuoteenkaan ole mitään hyvää tuonut.

Oletko hakenut apua masennukseen?

Kyllä aika paljon on tuttavapiirissä / kavereissa / suvussa naisia joilla ei ole ollut ikinä vakavia suhteita. Tai suhteita joista muut tietäisi. Muutama hyvä ystävä on 40-vuotiaita, ja ovat nyt alkaneet panikoida kun lapia ei ole siunaantunut eikä sopivaa miestä ole löytynyt. (En sitten osaa sanoa mikä niissä epäsopivissa on vikana.)

(Sitten on toki näitä joilla on lapsia monen miehen kanssa (2-3 erimiehen) ja / tai jotka ovat 1-4 kertaa olleet naimisissakin. Monet näistä naisista pariutuvat uudestaan ja uudestaan ja voin vaan ihmetellä miten pääkoppa pysyy kasassa ja pitää aina vaan olla Joku.)

Minä en ole kyllä ikinä sanonut itseäni atn:ksi. Jos yhteishuoltajuus tekee minusta sellaisen niin ok. Taas kerran todettakoon, että tuollainen at-kt-yt-ajattelu ei ole kenellekään tervettä. Ei ihmisiä ole mitään syytä pisteyttää kuin synnytyssairaalassa.

• Nainen_28v kirjoitti:

Oletko hakenut apua masennukseen?

Kyllä aika paljon on tuttavapiirissä / kavereissa / suvussa naisia joilla ei ole ollut ikinä vakavia suhteita. Tai suhteita joista muut tietäisi. Muutama hyvä ystävä on 40-vuotiaita, ja ovat nyt alkaneet panikoida kun lapia ei ole siunaantunut eikä sopivaa miestä ole löytynyt. (En sitten osaa sanoa mikä niissä epäsopivissa on vikana.)

(Sitten on toki näitä joilla on lapsia monen miehen kanssa (2-3 erimiehen) ja / tai jotka ovat 1-4 kertaa olleet naimisissakin. Monet näistä naisista pariutuvat uudestaan ja uudestaan ja voin vaan ihmetellä miten pääkoppa pysyy kasassa ja pitää aina vaan olla Joku.)

Minä en ole kyllä ikinä sanonut itseäni atn:ksi. Jos yhteishuoltajuus tekee minusta sellaisen niin ok. Taas kerran todettakoon, että tuollainen at-kt-yt-ajattelu ei ole kenellekään tervettä. Ei ihmisiä ole mitään syytä pisteyttää kuin synnytyssairaalassa.

"Oletko hakenut apua masennukseen?"

Haista jo saatanan idiootti paska !!!!

Naisettomuuteen ei auta terapiat ja lääkkeet. Et sentään syytellyt tuota henkilöä mielenvikaisuudesta, niin kuin suurin osa tämän palsta ylimielisistä feministipaskoista tekee.

• super-atm kirjoitti:

"Oletko hakenut apua masennukseen?"

Haista jo saatanan idiootti paska !!!!

Naisettomuuteen ei auta terapiat ja lääkkeet. Et sentään syytellyt tuota henkilöä mielenvikaisuudesta, niin kuin suurin osa tämän palsta ylimielisistä feministipaskoista tekee.

Jos on masentunut ja rypee himassa niin ei varmasti saa naista. Ei masentunut ja rypevä nainenkaan saa helpolla miestä.

Ko. Nimimerkki kuulostaa jatkuvasti masentuneelta.

Masennus ei tee kenestäkään mielenvikaista.

Älä Superi ota lähimmäisrakkautta vittuiluna.

• Nainen_28v kirjoitti:

Jos on masentunut ja rypee himassa niin ei varmasti saa naista. Ei masentunut ja rypevä nainenkaan saa helpolla miestä.

Ko. Nimimerkki kuulostaa jatkuvasti masentuneelta.

Masennus ei tee kenestäkään mielenvikaista.

Älä Superi ota lähimmäisrakkautta vittuiluna.

Logiikkasi on kanan tasoa.

• super-atm kirjoitti:

Logiikkasi on kanan tasoa.

Potpotpot. Haluatko rintafileetä.

• Nainen_28v kirjoitti:

Potpotpot. Haluatko rintafileetä.

Kanalle munaa, kukolle rintaa.

• hiipunut

Olen vajaa nelikymppinen mies ja mietin itsaria päivittäin. Aamuisin ajatus tulee väsymyksen ja kipujen takia ja nukkumaan mennessä se on toive. Ei ole mitään syitä elää ja tämä olemassaolo on vaan tällaista roikkumista ja kitumista.

• näkymätönM28

1. Kuinka usein mietit itsaria?
      Parisen kertaa kuukaudessa, ja jos ryyppään nii sit joskus tulee mieli, että olisi kiva hypätä junan eteen.
      2. Miksi?
      Koska ei ole naista ollut kohta 3 vuoteen!!! (Olen näkymätön naisille!)
      Mies ikävä kyllä (Munat löytyy)
      4. Ikäsi?
      28v

• "Koska ei ole naista ollut kohta 3 vuoteen!!! (Olen näkymätön naisille!)"

Ei kuulosta niin pitkältä ajalta että sen takia kannattaisi itseään listiä :)

• näkymätönM28
        Nainen_28v kirjoitti:

"Koska ei ole naista ollut kohta 3 vuoteen!!! (Olen näkymätön naisille!)"

Ei kuulosta niin pitkältä ajalta että sen takia kannattaisi itseään listiä :)

No nyt todellaki tuntuu, että jään yksin ja en löydä ketään.

• näkymätönM28 kirjoitti:

No nyt todellaki tuntuu, että jään yksin ja en löydä ketään.

Niin mustakin mutta... silti toivoa sopii että ei.

En koskaan. Olen tainnut kerran miettiä lapsena, kun koulukiusaaminen kävi vaikeaksi.

2. Miksi?

Ei ole mitään syytä, elämä maittaa.

Nainen taidan olla.

4. Ikäsi?

40

• onnellinenmie

1. En koskaan

2. Koska on rahaa ja aion hypätä Thaimaassa nussimassa koko omaisuuteni pois ennen kuolemaa, oon viimeiset viis vuotta käynyt kaksi kertaa vuodessa naimassa parikymppisiä tyttöjä, tänä vuonna päätin alkaa käymään jatkossa kolme kertaa vuodessa että saa rahat kulumaan.

3. Mies

4. 49v

• 13plus3

Äijä elää täysillä:)

• 13plus3 kirjoitti:

Äijä elää täysillä:)

Jatkuva irtosuhteiluko sitten on sitä täysillä elämistä, vieläpä sellaisten kanssa joista ei voi yhtään tietää mitä tauteja kantavat? Eiköhän valtaosa ihmisistä saa elämästä eniten irti rakkauden täyteisessä parisuhteessa.

• Äädämi1111111
        rumamaija kirjoitti:

Jatkuva irtosuhteiluko sitten on sitä täysillä elämistä, vieläpä sellaisten kanssa joista ei voi yhtään tietää mitä tauteja kantavat? Eiköhän valtaosa ihmisistä saa elämästä eniten irti rakkauden täyteisessä parisuhteessa.

Eikä. Onni on mahdollisimman monta pillua. Pitää olla kuin Axl ja muut, paljon rahaa ja panee koko ajan ja suurimman osan ajasta on kännissä. Se on vittu sitä elämää se!

• onnellinenmie

Kyllä, olen erittäin onnellinen että saan vielä kakskymppisiä thaityttöjä vaikkakin rahalla. Tosin nyt jouluna oli thaimaan reissulla "tyttöystävä", eli olin kolme viikkoa saman 20-vuotiaan tytön kanssa, tapasin hänet viime vuonna kun hän oli vasta 19, silloin oltiin kymmenen päivää yhdessä. Hän on ainut thaityttö johon olen ikinä vähän rakastunut vaikka takana on jo 15 Thaimaan reissua ja yli 50 thaityttöä.

Ei tässä kuitenkaan tarkoitus ole seurustelemaan alkaa, joten seuraavan reissun oon jo varannut ja aattelin että tällä kertaa en ko tyttöä mene tapaamaan niin upea kuin hän onkin, vaan paneskelen tällä kertaa muita.

• epäonnellinenmies

Mitä vaatii thaikkuihin lähtö ja huorissa käynti? En osaa kieliä enkä juuri uskalla liikkua yksin ulkomailla mutta rahasta ei olisi kiinni. Tekis mieli lähteä kanssa. Vinkkejä ruman yksinäisen thaimaan reissuun?

• onnellinenoon
        epäonnellinenmies kirjoitti:

Mitä vaatii thaikkuihin lähtö ja huorissa käynti? En osaa kieliä enkä juuri uskalla liikkua yksin ulkomailla mutta rahasta ei olisi kiinni. Tekis mieli lähteä kanssa. Vinkkejä ruman yksinäisen thaimaan reissuun?

No, se onkin hankalaa. Helpointa kai olisi ottaa joku enemmän matkustellut kaveriksi. Toinen vaihtoehto olisi varmaankin lähteä valmismatkalla ja etsiä netin kautta hotellin läheiset suomalaisbaarit valmiiksi ja suunnata perillä sitten niihin. Itse olen kyllä aina jättänyt suomibaarit väliin mutta kuulemma niissäkin naisia on.

• itsari

1. Kuinka usein mietit itsaria? harvoin

2. Miksi? kusipää

3. Oletko mies vai nainen? olen

4. Ikäsi? se

• 1. Vakavasti olen harkinnut pari kolme kertaa, kuolemista mietin viikoittain.

2. On ollut romahduttavia elämän kriisejä, lisäksi olen aina kokenut olevani epäonnistunut naisena ja että minussa on jotain perustavan laatuisesti pielessä. Eläminen on ylipäätään yliarvostettua raahautumista päivästä toiseen kohti.. just sitä. Eipä siis kenenkään tarvitse sinänsä jouduttaa asiaa itse, voi vaan olla, ja tappaa aikaa, kunnes aika tekee sen sun puolesta. Itsarin mahdollisuus voi olla varalla eräänlaisena takaporttina, mitä ei tarvii koskaan käyttää.. Toisinaan mietin, mitä kaikkea olisi jäänyt kokematta, jos olisin jo joskus vuosia sitten tappanut itseni. Hyviä juttuja joo, mutta myös huonoja.. elämä on sikäli turhauttavaa, että siinä vaiheessa kun ihminen alkaa olla vanha ja viisaampi, niin ollaankin jo lopputeksteissä.

3. Nainen

4. Kurppa

• elluhalloBY

1.miks pitäisi.Elämä on lahja
      Olen liian iloinen ihminen miettimään moisia.TYHMÄÄ
      2.Nainen
      3.Tarpeeksi elänyt.Elämän viisautta (*_*)

• Fifty-shades-of-black

Miehet täällä miettii itsaria kun ei ole naista, ja minä täällä (nainen 32v.) mietin itsaria usein,kun on mies... Jos hänestä joskus eroon pääsen niin en miehiin enää koskaan koske edes sillä kuuluisalla pitkällä tikulla!!

• AinaJätetty

Häh? No miksi et lähde vai onko kyseessä komea jännämies ja pelko että joku sen idiootin saa sitten ja sinä jäät nuolemaan näppejäsi? Kyllä mun hyppysistä on aina naiset lähteneet ilman roikkumisia. Olen seurustellut 38 kertaa. 37 kertaa nainen jätti ja kerran minä viimeisessä suhteessa kun nainen alkoi käyttämään väkivaltaa. En ole tyypillinen super komea jännämies vaan helposti jätettävä ketmi. Mun haaveena on aina ollut kaltaisesi väkisin roikkuva nainen. Kaikilla niitä on miksi minä en sellaisia löydä. Mistä teitä ylipäätään löytää???

• pako2

1. kymmenen vuotta päivittäin, nykyään harvoin
      2. paine työssä, olisi helpompi vain lopettaa, mutta lapset
      3. olen mies
      4. ikäni 43

• eisaisikylläpelleillä

Vain hereillä ollessani.

• Itsari-Illu

Olen usein miettinyt, mikä mahtaisi olla tyylikkäin ja paras tapa tehdä itsemurha. Haluaisin tehdä oikein kunnon julkisen splatter-itsarin, jossa veret ja sisuskalut roiskuvat suuren yleisön silmille. Jos vaikka kauppakeskuksessa ryhtyy paloittelemaan itseään moottorisahalla aloittaen kyrvästä, niin mahtaa siitä tantat järkyttyä.

• Yksi nimi: Petri Gerdt

• kansallissankariksi

Hyödyllisin itsari olisi hyökkäys johonkin vastaanottokeskukseen Breivik tyyliin.

• 1. Kuinka usein mietit itsaria? En ollenkaan

2. Miksi? Vihaan muutamaa tyyppiä enemmän kuin itseäni.

3. Oletko mies vai nainen? Mies

4. Ikäsi? 27v

• Totuus1

1. Usein.
      2. Elämäni on perseestä: Ei kavereita eikä koskaan ole ollut naista. Olen muutenkin toivoton luuseri, joka ei osaa mitään eikä voi koskaan menestyä elämässään.
      3. Mies
      4. 20-25v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4249
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1213
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      908
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      113
      842
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      827
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      816
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      779
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      763
    Aihe