eli tässä mulla ja äijällä 240 km välissä... voiko toimii?? kokemusta kellään?
Miten tämmösessä YLIPÄÄTÄÄN voi kestää sitten sitä ikävää kun toista ei 3 viikkoon vaikka nää ollenkaan?
Olemme miettineet että muuttaisin kumppanin luo,, mutta sekin vaatisi kyllä sen että sieltä saa kämppää... Ja että se pitäis sitten olla varmaa että saan kämpän porista.. Itse asun siis Pohjois-Helsingissä... matkaa linja-auto asemalle täältä 25 min ja sitten vielä Linja-auto asemalta miehen kaupunkiin Poriin on yht 240km... Että tässä juuri kauhistelen voiko tämmönen toimia ees, kun oon ihan hirveen kiintyvä sitten KUN KIINNYN KUNNOLLA OMAAN MIEHEEN... APUVA , ONKO KOKEMUSTA KELLÄÄN JA VOITTE PISTÄÄ MITEN SUHDE SUJUI ETÄISYYDESTÄ HUOLIMATTA, KIITOS :) :)
Voiko suhde täl etäisyydel toimii
kiintyvä_nainen
2
152
Vastaukset
- I7I7
Eihän tuossa nyt mitään. Se vain että Porissa...
Itselläni oli aikoinaan suhde 1800km välimatkalla ja hyvin toimi. Mentiin vielä naimisiinkin. Ei se matka ole ongelma, vaan luottamus. - suhteenpiristys
Pitempi välimatka ja harvemmat tapaamiset pitävät suhteen "nuorena" . Pelkkää hyvää seurannut. Pitkä parisuhde ja takana jo 15 vuotta ja välimatkaa liki 300km.
On ammattejakin, joissa toinen osapuoli on kuukausia matkatyössä ( esim merillä) ja ei ole parisuhde sellaiseen kaatunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595