aikuisten asennot

mrsKiss

Tämä asia ei ehkä kuulu tälle palstalle, mutta haluan kuitenkin kohdistaa sen vain ja ainoastaan tälle ikäryhmälle. Olen miettinyt miksi lähes kaikki miehet nauttivat eniten asennosta "takaapäin" rakastellessaan. Siis miksi se on paras?

70

7813

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muna asento on paras, tosi hurjat vauhdit..:))

• tosi-jorma

välttämättä ole paras, vaikka onkin ihan mukava asento sekin.. Mutta jos ei ole sitä, ajatuksen mielikuvitusta ja luonnollisuutta Rakastelussa mukana.. On muitakin asentoja sillon vaikea edes kuvitella, saati sitten että vois ajatella niitä toteutettavaksi parinsa kanssa..

• mrsKiss

Mukava asento toki, mutta monien kertoman mukaan aika lailla ainokainen... Taidat olla oikeassa tuossa sanoessasi mielikuvituksen puutteesta ja luonnollisuudesta... Ehkäpä sekin kun puhutaan parista, eikä "rakkaasta" kertoo jo jotain...

• KalleGraniitti

Hyvä otos sulla :-)
      Tosissaan puhuen varmaan kaikki nauttivat, mutta eniten on jo paljon sanottu. Ehkä ne puristukset kuten hyvissä autoissa on tuolloin parhaat????
      Vai olisiko että silloin nainen näyttää parhaalta (ilkikurisesti)?

• mrsKiss

Puristukset varmaankin, mutta entäs tunne, läheisyys?

Ja tuota parasta näkökulmaa en viitsi edes kommentoida *arghh*

• KalleGraniitti
        mrsKiss kirjoitti:

Puristukset varmaankin, mutta entäs tunne, läheisyys?

Ja tuota parasta näkökulmaa en viitsi edes kommentoida *arghh*

ilkikurista... eikä tosissaan, mutta on nainen takaapäin(kin) kaunis, seksikäs. Lisäksi tunne,läheisyys... kyllä minun naiseni ovat itse halunneet takaapäin(kin), jopa vaatineet sitä (g-piste). Oma suosikkini on joku muu, jossa se läheisyys on parempaa, olet siinä oikeassa minun maun mukaan.

• Werk

Hauskaa on myös miehenä olla selällään sängyssä
      ja antaa Daamin ratsastaa halun ja himojensa
      mukaan.Pidät vain sarvesi kovana ja pystyssä
      niin useimmiten 30 min, sessiolla saat ystäväsi
      palaamaan usein ovesi kelloa rimputtelemaan.

• TipuJuu

yhdyn edelliseen *wirnistys* ...tuota kommenttiin, mutta ladyn näkökulmasta..

Tosin veikkaan tälle ketjulle nopeeta lähtöä arkiston pimentoihin, kunhan sefu jonkun huumorintajuttoman kommenttien takia poistaa meidät..Nauttikaa niinkauan kun voitte...

• mrsKiss
        TipuJuu kirjoitti:

yhdyn edelliseen *wirnistys* ...tuota kommenttiin, mutta ladyn näkökulmasta..

Tosin veikkaan tälle ketjulle nopeeta lähtöä arkiston pimentoihin, kunhan sefu jonkun huumorintajuttoman kommenttien takia poistaa meidät..Nauttikaa niinkauan kun voitte...

...on jos niin ahdasmielistä täällä..ehkä voimme jatkaa keskustelua sitten jossain muula palstalla? Tämähän avartaisi aika monen maailmaa tietyllä sektorilla, vai mitä?

• TipuJuu
        mrsKiss kirjoitti:

...on jos niin ahdasmielistä täällä..ehkä voimme jatkaa keskustelua sitten jossain muula palstalla? Tämähän avartaisi aika monen maailmaa tietyllä sektorilla, vai mitä?

on avara valmiiksi. Mutta vielä voi olla kokemuksia kokematta ...*miettii*..

No KukonPojat, kuis on teillä?

Onko tarvetta ..keskusteluihin, mielipiteiden vaihtoihin?

• tietnkin

Nainen nauttii siitä asennosta. eikä vältmättä
      halua näyttää kasvoja, kun tekee hyvää...
      ja tietenkin, se menee syvälle...

• savon seppä

taka-asento on väliin aika hyvä. Yksi hyvä asento löytyy R.B Somerjoen kappaleesta "fiilaten ja höyläten", " mentiin painimalla kyökkiin, tultiin takaperin halliin, sen herkkuja pyyhin salin seiniin. Siis kolmen huoneen malli...minusta tässä on jo sopivasti vauhtia, tämä on niin sanottu " kupperis kapperis asento".....:)))

• Jos menee liian syvälle ja osuu kohdun napukkaan, niin autsh... sehän sattuu, vihloo ihan pitkin lantiota. Muuten siellä syvällä ei naisella ole pahemmin tuntemuksia. Naiset jotka käyttää tamponeja tietää ettei se tamponi tunnu miltään vaikka se siellä laajenee melkoisesti.
        Ne herkimmät alueet on ihan siinä ulkopuolella ja heti sisäpuolella yläetuseinämässä.

Minä tykkään siitä katse- ja ihokontaktista minkä saa kun on itse päällä tai alla.
        Eli haluan näyttää kasvoni.

• kalle-p
        Mariet kirjoitti:

Jos menee liian syvälle ja osuu kohdun napukkaan, niin autsh... sehän sattuu, vihloo ihan pitkin lantiota. Muuten siellä syvällä ei naisella ole pahemmin tuntemuksia. Naiset jotka käyttää tamponeja tietää ettei se tamponi tunnu miltään vaikka se siellä laajenee melkoisesti.
        Ne herkimmät alueet on ihan siinä ulkopuolella ja heti sisäpuolella yläetuseinämässä.

Minä tykkään siitä katse- ja ihokontaktista minkä saa kun on itse päällä tai alla.
        Eli haluan näyttää kasvoni.

Sanoit sen asian ytimen. Eli K:lla ei ole merkitystä, kunhan se ei ole liian iso tai liian pieni. Eikä se reikä mitään, vaan ne reunat ;)

• kalle-p kirjoitti:

Sanoit sen asian ytimen. Eli K:lla ei ole merkitystä, kunhan se ei ole liian iso tai liian pieni. Eikä se reikä mitään, vaan ne reunat ;)

Aivan kalle, koolla ei ole merkitystä. Käyttötavalla on merkitystä. Ja jos naisen paikat tuntuu isolta peniksen kokoon nähden, niin puristustekniikka naisilta käyttöön, siis silloin kun penis ei saa tarpeeksi stimulaatiota ja tietty muutenkin. Mikäs sen mukavampaa treeniä naisten lantionpohjanlihaksille :).
        Öh... onkohan tämä sopivaa kirjoittaa tällaista täällä.

• TipuJuu

katselevatko naiset eläviäkuvia alastomista ihmisistä...siis salaa nyt ainakin.."wekkuli hymy"..

• tietnkin

Jos on hyvä kuva , jossa on joku juoni, nainen
        ei poistu ennen kuin tulee huippuhetket. Tämän
        ja vähän muutakin "tiedän".

• mrsKiss

Tottakai katselevat, ainakin kaikki naispuoliset ystäväni...Miksipä ei. Tosin useasti juoni on liian yksitoikkoinen ja täytyy myöntää että se tunne-läheisyys -akseli on aika kaukana. Mutta fantasialeikkejähän ne ainakin ruokkivat ja antavat vauhtia arkeen ;)

• TipuJuu
        mrsKiss kirjoitti:

Tottakai katselevat, ainakin kaikki naispuoliset ystäväni...Miksipä ei. Tosin useasti juoni on liian yksitoikkoinen ja täytyy myöntää että se tunne-läheisyys -akseli on aika kaukana. Mutta fantasialeikkejähän ne ainakin ruokkivat ja antavat vauhtia arkeen ;)

..ne lelut, mitenkäs me naiset niihin yleensä suhtaudumme??

Jonkinlainen leluhan se uroskin voi joskus olla *welmuHymy*...

• mrsKiss
        TipuJuu kirjoitti:

..ne lelut, mitenkäs me naiset niihin yleensä suhtaudumme??

Jonkinlainen leluhan se uroskin voi joskus olla *welmuHymy*...

..itsekin Tipuseni välillä mielipiteesi asiasta.
        Omani on että lelut ovat kivoja ;)

• TipuJuu
        mrsKiss kirjoitti:

..itsekin Tipuseni välillä mielipiteesi asiasta.
        Omani on että lelut ovat kivoja ;)

kivoja lelujahan on mukava käytellä yksin ja kaksin. Itseasiassa kaikenlainen mielikuvituksen ja luovuuden käyttö rakkaudenleikeissä on kutkuttavan ihanaa..

• Nyt.
        TipuJuu kirjoitti:

kivoja lelujahan on mukava käytellä yksin ja kaksin. Itseasiassa kaikenlainen mielikuvituksen ja luovuuden käyttö rakkaudenleikeissä on kutkuttavan ihanaa..

Mun alkaa tehdä mieli ru..... (rusinaa)

• TipuJuu
        Nyt. kirjoitti:

Mun alkaa tehdä mieli ru..... (rusinaa)

..juuri Nyt mieleni liekehtii ja kuohuu..

• en.
        TipuJuu kirjoitti:

..juuri Nyt mieleni liekehtii ja kuohuu..

En kehtaa kertoa, mitä on mielessäin...
        leluleikkiin se liittyy...

• digikuvaaja

miksi Suomessakin myydään niin paljon digi- ja digivideokameroita ? :-)
      Mikään ostettu video ei voita itsetehtyjä ! hih.
      Näitä mukava katsella sitten vanhana , kiikkustuolissa istuen. Katos kun paappa nuorempana veteli oikein kunnolla...

• Ohjaaja Von Fon

sullahan on sitten varsinainen lyhytfilmikokoelma...

• digikuvaaja
        Ohjaaja Von Fon kirjoitti:

sullahan on sitten varsinainen lyhytfilmikokoelma...

mä katonkin niitä puolinopeudella ! Kestää pidempään ! ;.)
        Ja mälli lentää ja huuto kova. Näytellään täysillä. Suomenkielinen teksti puuttuu. Se varjelee , jos/kun nauhat joutuisivat jonkin ulpopouolisen haltuun. Kuitenkin, mälli lentää ja vaimokin on tyytyväinen ( tai näyttelee sitten helevetin hyvin...)

• no.
        digikuvaaja kirjoitti:

mä katonkin niitä puolinopeudella ! Kestää pidempään ! ;.)
        Ja mälli lentää ja huuto kova. Näytellään täysillä. Suomenkielinen teksti puuttuu. Se varjelee , jos/kun nauhat joutuisivat jonkin ulpopouolisen haltuun. Kuitenkin, mälli lentää ja vaimokin on tyytyväinen ( tai näyttelee sitten helevetin hyvin...)

varmaankin nuuskaat, kun mälliä lennättelet.
        hyi, hyi.

• GammaG

mieluisampaa kun pieni wirittely pitkin päivää, katse, hymy , kosketus ja "tuhmat puheet", vihjaus....ja bobylanguage...

• kuka

tykkää mistäkin asennosta.On jollakin "ongelma"päivän tärkein kysymys!!

• minä

olis kiva vetää !!! Mutta, se onkin lesbo.

• perusteellinen
      • pelästynyt

Tiukka oli ukolla tahti, Yök, mitä suusta tuli!

• Kani parka kyytiä saa.
    • miehet
    • TipiJuu

..vetää pikkuisen ali riman. Mutta "asiallisiakin" kommentteja sait.

Olisi ollut kiva jatkaa rimaahipoen jutustelua.
      Suurinpiirtein asialinjalla..

• huh.huh

no onpä sinulla huonot kokemukset.kyllä miehet ottaa sieltä mistä hyvältä tuntuu.etinkin sieltä mistä naisesta hyvältä tuntuu.kannattaa miettiä omaa asenntta.

• TipuJuu

on sama kuin naisen hyvä? Joku kerta toinen asento on hyvä, joku toinen kerta taas ei...Riippunee yhteisistä virittelyistä...esilämmittelyistä

Anyway, kiehtovaa puuhaa se...Hmmnn..eikö totta?

• meikku
        TipuJuu kirjoitti:

on sama kuin naisen hyvä? Joku kerta toinen asento on hyvä, joku toinen kerta taas ei...Riippunee yhteisistä virittelyistä...esilämmittelyistä

Anyway, kiehtovaa puuhaa se...Hmmnn..eikö totta?

jos sulla on hyvä olla,niin eikö kaikilla ole hyvä olla

• TipuJuu

miettinyt, että mitenköhän monelle mutkalle sitä naisen kroppa taipuukaan....Täytynee koklata kun sattuu sopiva uhri kohdalle... Öitä KukonPojat..

• vastaus

Täytyypä myöntää että itsekin tuosta pidän. Syynä lienee se, että siinä voi kontrolloida paremmin itseään. Jos makailen alla niin osaava nainen ottaa ja vie minut mennessään sekunneissa... Joskus sitä haluaa nautiskella pitkäänkin ja tuo on yksi parhaista asennoista siihen. Näkee mitä tekee ja voi aivan itse säädellä tahdin. Nam:)

• nainen

En ole ajatellutkaan. No kummasta sitten pidät enemmän, että olet itse alla.. vai päällä?

• tuffe

Et kyllä kysynyt naisten mielipidettä, mutta vastaan silti, näsä kuin olen. Eiköhän kaikki asennot kelpaa, paitsi työasento :). Siis sängyssä. (En minä työtä muuten pelkää, neitsyt kun olen. Siis horoskoopissa, ei nämä vekarat mitkään jesus-lapsia ole...) Muuten olen Marietin kanssa samaa mieltä. Taas.

• jomma.m

kokeillut yllä olevaa kolmen huoneen menetelmää..vaikuttais hyvin antoisalta ja siinä olis oikea fiilis...;)

• tuffe
        jomma.m kirjoitti:

kokeillut yllä olevaa kolmen huoneen menetelmää..vaikuttais hyvin antoisalta ja siinä olis oikea fiilis...;)

en ole päässyt harrastamaan.. voisi olla mielenkiintoista kun ei ole kuin kaksi huonetta per kerros, miten niistä rappusista selviäis? Täytyisi harrastaa turvaseksiä, kypärä päähän ja menox.. :)

• jomma.m
        tuffe kirjoitti:

en ole päässyt harrastamaan.. voisi olla mielenkiintoista kun ei ole kuin kaksi huonetta per kerros, miten niistä rappusista selviäis? Täytyisi harrastaa turvaseksiä, kypärä päähän ja menox.. :)

kyllä olis otettava taiten, ilmeisesti silleen hämähäkki asennossa toinen päällä ja toinen roikkuis siinä alla tiukasti kiinni. Kyllä kaksikerros ratkaisu on haastellinen toteuttaa, mutta toisaalta paljon antava..alakerrassa meno jatkuis vaatehuoneiden kautta keittiöön..väliin pyyhkis herkkuja seiniin ja meno jatkuis hurjana..;

• kalle-p

Miten se froikkareitten biisi menikään: En koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa, mutt´ oon vierestä herännyt.
      Oliskohan miehillä takaapäin asennossa helppo kuvitella naiseksi joku missi tai julkku kun kasvoja et näe.
      Mutta eihän sitä samaa asentoa koko aktin ajan pidä käyttää. Voihan partnerilta kysyä mistäs hän tykkää. Pitäähän miehenkin ajatella munaansa pitemmälle.

• tuffe

Nyt tiedän, jos mies haluaa mut takaapäin niin olen ruma (vai oliko tämäkin naisen logiikkaa??) Entäs tämä: ei seksiä ilman rakkautta? Löytyykö sellaista?

• kalle-p

Toi froikkareitten laulun sanat ja mun kommentti ei ollut tarkoitus loukata ketään naista. Mutta monellehan ulkomuoto on tärkeintä, eikä ihminen kokonaisuutena. Itse olen huomannut, että ei noilla kauniilla ihmisillä välttämätä päässä ole mitään mustaa aukkoa kummempaa. Minusta ihmisen ulkonäöllä ei ole merkitystä, kunhan sydän on kultaa ja mitä hän ajattelee. Vanha sanontakin sanoo, että huonossakin repussa voi olla hyvät eväät. Kyllä seksissä molemminpuolisella tunteellakin on aikamoinen merkitys. Se on miehestä kii jos nainen ei huuda muuten hii kun miehen pyyhkiessä muniaan verhoon homman jälkeen. Silloin pitäis katsoa miehen peiliin, eikä poistua vähin äänin paikalta.
        Eli tunteet peliin ja petiin, asennot kyllä hoituvat itsestään.

• kalle-p kirjoitti:

Toi froikkareitten laulun sanat ja mun kommentti ei ollut tarkoitus loukata ketään naista. Mutta monellehan ulkomuoto on tärkeintä, eikä ihminen kokonaisuutena. Itse olen huomannut, että ei noilla kauniilla ihmisillä välttämätä päässä ole mitään mustaa aukkoa kummempaa. Minusta ihmisen ulkonäöllä ei ole merkitystä, kunhan sydän on kultaa ja mitä hän ajattelee. Vanha sanontakin sanoo, että huonossakin repussa voi olla hyvät eväät. Kyllä seksissä molemminpuolisella tunteellakin on aikamoinen merkitys. Se on miehestä kii jos nainen ei huuda muuten hii kun miehen pyyhkiessä muniaan verhoon homman jälkeen. Silloin pitäis katsoa miehen peiliin, eikä poistua vähin äänin paikalta.
        Eli tunteet peliin ja petiin, asennot kyllä hoituvat itsestään.

Tulin pyörähtämään pikaisesti täällä ja nauruun meinasin kuolla kun luin nää teidän jutut. Tuffen mainio letkautus että nyt sitten tietää, jos mies haluaa mut takaapäin, olen tietenkin ruma - aiheutti aikamoisen kikatuksen.

Kiitos kalle-p kommenttisi tarkennuksesta :).

• tuffe
        Mariet kirjoitti:

Tulin pyörähtämään pikaisesti täällä ja nauruun meinasin kuolla kun luin nää teidän jutut. Tuffen mainio letkautus että nyt sitten tietää, jos mies haluaa mut takaapäin, olen tietenkin ruma - aiheutti aikamoisen kikatuksen.

Kiitos kalle-p kommenttisi tarkennuksesta :).

hymiöiden tarpeellisuudesta, vaikka moni niitä on moittinutkin. Mun olisi pitänyt heittää sekaan kourallisen, nyt näytti turhan sarkastiselta.. Vaikka se kalle-p:n tarkennus oli tosiaan niin hieno, jos ne puuttuvat naamat aiheutti sen saan ehkä anteeksi...

• kalle-p
        tuffe kirjoitti:

hymiöiden tarpeellisuudesta, vaikka moni niitä on moittinutkin. Mun olisi pitänyt heittää sekaan kourallisen, nyt näytti turhan sarkastiselta.. Vaikka se kalle-p:n tarkennus oli tosiaan niin hieno, jos ne puuttuvat naamat aiheutti sen saan ehkä anteeksi...

Anteeksi. Ne hymiöt oli kyllä multakin jääneet pois. Hymyhuulin eteenpäin (lue eestäpäin) Tai siis takaapäin. Tai voiskos nurinpäin. ;)

• kalle-p
        tuffe kirjoitti:

Nyt tiedän, jos mies haluaa mut takaapäin niin olen ruma (vai oliko tämäkin naisen logiikkaa??) Entäs tämä: ei seksiä ilman rakkautta? Löytyykö sellaista?

Mutta oliskos yksi selitys sille miksi mies haluaa takaapäin on se, ettei hän halua katsoa totuutta silmiin ;)

• Utelias
        kalle-p kirjoitti:

Mutta oliskos yksi selitys sille miksi mies haluaa takaapäin on se, ettei hän halua katsoa totuutta silmiin ;)

1. Asento on hyvä
        2. Ruma nainen ( ei kehtaa katsella )
        3. Nautintoa ei näy naisen kasvoilla

Olisiko muita totuuksia?

• tuffe
        Utelias kirjoitti:

1. Asento on hyvä

Olisiko muita totuuksia?

1. Asento on hyvä
        2. Naisen selkä mennyt lukkoon (varsinkin kun on vauvoja talossa)
        3. Nainen lukee keittokirjaa

• mrsKiss
        kalle-p kirjoitti:

tuo näkökulma, että totuuden silmiin katsominen on vaikeaa...Senkö, että näet naisen silmistä hänen ehkä ajattelevan toista, vai sen että näet hänen toivovan aktin olevan pian ohi, vai sen, että hänen himonsa on niin houkutteleva, että laukeat liian pian? ;)

• mrsKiss
        Utelias kirjoitti:

1. Asento on hyvä

Olisiko muita totuuksia?

Asento on toki hyvä, mutta miksi valita ruma nainen? Nautinto, jos sitä on , näkyy kyllä naisen kasvoilla... ;)

• mrsKiss

..vastausta ja kommenttia tuli..Asiasta hieman myös syrjähdellen...Keskustelua aiheesta toki soisin jatkettavan...Mielenkiintoista kuulla mitä mieltä eri sukupuolet ovat tällaisista yhteisistä asioista..Näitä kun tulee useimmiten pohdittua vain omaa sukupuolta edustavien ystävien kanssa...Ja tietysti ehkä parhaimmillaan myös oman kumppanin kanssa, jos sellainen on... Vertailevatko miehet kokemuksia ko. asiasta keskenään? Ja mitenkäs on naisten kesken.. Minulla nyt ainakin on ystäviä joiden kanssa keskustellaan ko. asiasta, mutta lienevätkö kaikki naiset niin avoimia?

• rumanpuoleinen

nainen, on tämä asento paras. Mielikuvitusta voi käyttää paremmin, kun pärstä ei näy.
      Kuka uskoi? Oikeasti on kysymyksessä primitiivireaktio, jota ei kannata naisille selitellä paremmin.

• tuffe

Nythän tämä alkoi käydä mielenkiintoiseksi! :) Joudut selittämään miksei naisille kannata selittää!! Mitenkäs tuosta kiemurtelet... :)

• selitän huomenna
        tuffe kirjoitti:

Nythän tämä alkoi käydä mielenkiintoiseksi! :) Joudut selittämään miksei naisille kannata selittää!! Mitenkäs tuosta kiemurtelet... :)

kello on jo paljon

• selityksellä

siis ratkaisevaa seksissäkin on pärstä - ok,ok, et ehkä ollut tosissasi, mutta joku voi ollakin. Ruma, kokonaisvaltaisesti ruma, siis ei kannata katsella kuin kankkuja, selkää ja takaraivoa. Entäs sitten kullin omistajan rumuus. Maailmassa ei siis ole rumia äijiä, vain ämmiä?? Mä oon nim. ruma pärstästäni, ilmankos ei seksiä saa!!!! Ees takaapäin. :)))))))))))))))

• ruma mies
        selityksellä kirjoitti:

siis ratkaisevaa seksissäkin on pärstä - ok,ok, et ehkä ollut tosissasi, mutta joku voi ollakin. Ruma, kokonaisvaltaisesti ruma, siis ei kannata katsella kuin kankkuja, selkää ja takaraivoa. Entäs sitten kullin omistajan rumuus. Maailmassa ei siis ole rumia äijiä, vain ämmiä?? Mä oon nim. ruma pärstästäni, ilmankos ei seksiä saa!!!! Ees takaapäin. :)))))))))))))))

sen verran, että itsekin olen ruma kaveri, mutta ei ole tahtia haitannut eikä ilman olla. Ei muuta kuin liikkeelle siitä vaan :)))

• asento
        ruma mies kirjoitti:

sen verran, että itsekin olen ruma kaveri, mutta ei ole tahtia haitannut eikä ilman olla. Ei muuta kuin liikkeelle siitä vaan :)))

palvelee molempia

• Kriitikko

..miehellä "pallo hallussa". Siksi se on monen mielestä paras asento. Ja moni nainen näyttää siinä parhaat puolensa. Ja lopuksi: naaraan pitää olla naaras!

• takaapäin

Niin minä ainakin pyrin vaihteleen aktin aikana asentoja. Joskus naiset´suorastaan pyytävät takaapäin, eräskin jonka kanssa joku aika sitten olin muutaman vuoden vaati joka kerta takaapäin, kysyinkin häneltä mikä siinä on niin hyvää, sanoi että se osuu niin hyvään paikkaan takaapäin, siltä se siitä huudostakin kuulosti..hmm vai olisiko minun naamassa vikaa:-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      7016
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      703
      3123
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1310
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1291
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1285
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1180
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1136
    9. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1120
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      76
      1046
    Aihe