Huhtikuun lähtijöitä?

kiinnostunutmatkaaja

Onko 4.4 lähtijöitä, millaisia seurueita?

22

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muualle

Ei enää Turkkiin, se on tapansa näyttänyt.

• MHP-OMG

Siis kysyttiin onko joku lähdössä,holuuuu. Ei sitä kuka ei ole lähdössä, ja miksi.

• kiinnostunutmatkaaja

Toiset nimimerkit eivät täällä päätä kolmansien kirjoittamisista. Kirjoitan mitä huvittaa ja minne huvittaa milloinkin.

• näinonnäreet

Ei ole lähtijöitä, ei nyt eikä tulevaisuudessakaan, Turkki on out.näreet

• Seurueita04042016

Nainen ja lapsi, eka seurue
      -----
      Nainen ja lapsi, toka seurue
      -----
      Keski-ikäinen pariskunta, kolmas seurue
      -----

• kihlatxkaksi

Kaksi legginssi lylleröä lähdössä, etelän hetelmät siellä oottelevat ikävissään. Uskollisia ja kunnollisia miehiä ovat, vietetään kihlajaisia huhtikuussa. Sormukset on ostettu Suomesta , miehillä kun on rahatilanne hiukan heikko talven jälkeen ja Alanyaan tuskin kesälläkään hirveästi turisteja tulee joten autamme toki miehiämme taloudellisesti jatkossakin.

• nukuhyvin
        kihlatxkaksi kirjoitti:

Kaksi legginssi lylleröä lähdössä, etelän hetelmät siellä oottelevat ikävissään. Uskollisia ja kunnollisia miehiä ovat, vietetään kihlajaisia huhtikuussa. Sormukset on ostettu Suomesta , miehillä kun on rahatilanne hiukan heikko talven jälkeen ja Alanyaan tuskin kesälläkään hirveästi turisteja tulee joten autamme toki miehiämme taloudellisesti jatkossakin.

Se on hyvä, että jaksat miettiä tällaisiakin asioita aamuyöllä, kun kaikki terveet ihmiset nukkuvat.

Kukaan ei edes legginssi lyllerö ole niin tyhmä, että ostaa kihlat Suomesta :), kun ne saa huomattavasti halvemmalla TUrkista.

• sivullinenn
        nukuhyvin kirjoitti:

Se on hyvä, että jaksat miettiä tällaisiakin asioita aamuyöllä, kun kaikki terveet ihmiset nukkuvat.

Kukaan ei edes legginssi lyllerö ole niin tyhmä, että ostaa kihlat Suomesta :), kun ne saa huomattavasti halvemmalla TUrkista.

Turkin kultasormukset eivät kelpaa ainakaan minulle, halpoja ovat, mutta en huolisi edes ilmaiseksi.

• auroraaa

2.4 lähetään Belekiin! :)

• matkaanpian

3 naista lähdössä

• 6 miestä lähdössä 11.4

• sunbedit

Pariskunta, 60 , auringonpalvojat

• 2viikkoa

Pariskunta 60 , lähtö tosin vasta 11.4.

• doublebed

Myöhästyikö lähtösi? Meillä siirtyi 1,5 h myöhemmäksi :(

• lähtöön

Minkä päivän?

• doublebed

4.4

• lähtöön

Ei muutosta, aamulla 5.30 lähtö

• 24v

Mihin päin Alanya porukka on menossa? Varasin itse viime viikolla viikon matkan tampereelta

• HyllyväAlli

Hullut ja mielenvikaiset tuonne menee.

• LINNUT

Pariskunta Tampereelta 4.4.2016

• JLrelaa

Antalyan lähelle menossa ihan yksin (nainen). Lähtö 4.4 aamulla Turusta.

• gfsdgdhsjh

9.4. vasta mennään, eli viikko pitäisi töissä kituuttaa, ja lauantaina Alanyassa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33