Isäni haluaa minusta pahan

Vihaajatvihaa

Olen siis 2002 vuonna syntynyt 13 vuotias tyttö. Minulla on 3 sisarusta ja isä. Äiti jätti isän kun olimme pieniä. Isämme on maailman parhain isä meille. Rakastava,huolehtiva ja kaikkea muuta mitä hyvä isä on. Mutta isälläni on menneisyydestä rikkolliset taustat joka heijjastaa häneen vielä tänäkin päivänä. Isäni vihaa poliiseja,tummaihoisia yms. Isän opetuksien kautta minäkin vihaan. Yksi päivä koulussa minulla ja minun kavereilla oli tullut tappelu maahanmuutaja nuorten kanssa. Rehtorin puhuttelussa soitin isälleni tapahtuneesta ja puhuttelun jälkeen isäni käski minun hakata tämän pojan. Vastahakoisesti löin hänet seinään ja löin sekä potkin. Isäni vain solvasi poikaa samalla. En haluaisi olla tälläinen. En halua myöskään olla epäkunnioittava isää kohtaan. Mitä voin tehdä?

9

102

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kökkelölöö

Onks se uusnatsi?

• IsäsFrendi

Isäsi haluaa sinusta terveen nuoren. Kuuntele häntä kunnes aikuisempana ymmärrät että hänen toimintamallinsa oli paras.

• Vihaajatvihaa

Millä tavalla se on tervettä hakata toisia? :|

• hahahahah

• SemmonenjokavälittäÄ

Hei sun isä ei voi päättä minkalainen susta tulee sä päätät sen yritä olla vaan oma ittes semmonen mikä haluut olla pää asia et ÄLÄ muutu miksi et halua!!!

• Eiköhän isäsi yritä ajatella parastasi.
      Hänellä on vain oma huono historiansa, minkä takia toimintamallit saattavat olla sopimattomia.
      Älä tee kaikkea mitä hän sanoo, jos se tuntuu väärältä. Selitä asia hänelle parhhasi mukaan, ja toivo, että hän ymmärtää.

• Vihaajatvihaa

Mutta isälleni on hyvin tärkee että kunnioitemme häntä ja hänen sanaansa täytyy totella. Muuten siitä rangaistaan kivuliaasti. Ei hänelle voi mennä sanomaan vain että "En tottele sua, elän nyt omaa elämää!". Ei ikinä. Saat katua sitä pitkään..

• Halooooäöeosäåa

VASTAA ET ONKS SE NATSI?

• Vihaatvihaaja

En tiedä...mutta kunnioittaa hitleriä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      70
      2952
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1175
    Aihe