Sattumalta löysin ihanan historiallisen hääpaikan Aulangolta Hämeenlinnan vierestä. Tänne olisi lyhyt matka Helsingistä ja vieraat pääsisivät kylpylähotelliin yöksi. Sain luvan käydä ottamassa kuvia: http://belleepoquewedding.blogspot.fi/2016/03/belle-epoqueta-etsimassa-aulanko-eli.html
Oli kuulema vielä vapaita viikonloppuja ensi kesäksi ja vuokra sisältyy ruoan hintaan.
Löysin ihanan hääpaikan Aulangolta,
Lovelyladylinnaea
2
169
Vastaukset
- lissukkaa
Kavaljeerin eteen on tulossa meluisa kiipeilyåuisto härveleineen aivan heti Kavaljeerin terassin eteen.
Itse en moista valitsisi. Tuskinpa häävierailla olisi kiva seurata moista hälinää. Ei ainakaan minusta.
En suosittele Hotelli Aulankoa. - mainosmainosmainosmainos
Aika tökerö mainos...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820