Multa hajosi kortti reilu viikko sitten jolloin kävin pankissa ja sanoivat että viikon "sisällä" tulee postissa uusi. No olen nyt viikon odottanut. Pitäis jotain syödäkkin pääsiäisen pyhinä vaan ei näy korttia vaikka se viikon "sisällä" meni jo....
Voiko uuden visakortin saamiseen mennä yli viikko
Korttikortti
3
167
Vastaukset
- dceefhrfrnfv
Pidä kotonasi pientä varakassaa.
- KatkoksiOaHavaittu
Aina kannattaa pitää vararahasto. Tietoliikenneyhteydet saattavat pätkiä, jolloin kortit eivät kelpaa.
- BankFeed1
Kyllä se noin 1 - 2.vk sisällä on tullut, riippuen kuinka se menee korttifirman työjonoihin sekä kuinka kauan kestää että SuomenPosti saa kirjeen toimitettua, edellinen on suurin etana ketjussa, sekä hidastuu edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635