Gambian tietäjät

kannaaataako

Olikohan täällä joku duiddu jokkas tiettää paljon gambiasta. niin kertttoisitko miten niihin paikallisiiin naissn voisi tutustua?

16

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • duiddu

?Helposti.Ootko menossa sinne?

• Viinake

Gambina menee minuun. Aamulla sen huomaa.

• menoss

Afrigan villakeen oon menosa mut vasta Tammikuusa.

• jäämenemättä

Harmi ku tjäre ei tee sinne.afr.villageen reissuja. Eikä ving

• miccksu

Tjäreborg tekee reissuja, mutta alkavat vasta marraskuun lopussa. African Village tulee myös myyntiin, kysytty on.
        Gambiaan ja tuohon mainittuun hotelliin pääsee kyllä omatoimisestikin, tosin en tiedä onko hotelli avoinna ihan keskikesällä, toukokuussa olen asunut siellä pari vuotta sitten.

• duiddu

Vasta tammikuussa...OK...Saat kyllä neuvoja multa,olen jo siiloin aviossa Gambia-neidon kansssa,näin uskoisin.

• voisua

Taasko duiddu oot naimisiin menossa, sullahan oli gambivaimo, jonka pistit pihalle, näin oot täällä kertonut. Vai oliko pelkkä tsoukki.

• Teinitohtori
        voisua kirjoitti:

Taasko duiddu oot naimisiin menossa, sullahan oli gambivaimo, jonka pistit pihalle, näin oot täällä kertonut. Vai oliko pelkkä tsoukki.

Akka se duiddu on, mutta esiintyy miehenä, jotta hänen juttunsa eivät herättäisi niin paljon pilkkaa.

• duiddu

Mikä sua vaivaa?Onksul lepakoita tapulissa,pakka sekasin,viheltääkö vintissä?vaikutat tyhmältä,katkeralta,kaikelta missä ei järki pelaa niinku pitäis. inkVoi olla et oot vaan ääliö,yksinkertainen.HANKI ELÄMÄ.

• werba

Duiddu on höpöttelevä pöpi. Älkää uskoko hänen juttujaan. Sairaita ovat olleet aikanaan ja toisella nimimerkillä. Se on duiddun elämää, kapeaa sellaista.

• aapeli22

Joo, vaihtaa vaan välillä nimimerkkiä, mutta kirjoitustyyli pysyy samanlaisena. Säälittävä tapaus, on sitten mies tai nainen. Ei kannata kommentoida ollenkaan sen juttuja, kun ei oo tainnut matkustaa omaa postilaatikkoa pitemmälle.

• duiddu

Perustele väitteesi.Mitä sairasta olen kirjottanut?Mitä valheellista.Perustele.

• DiggaDuiddua

Älkää te vittuilko duiddulle sehän vaikuttaa ihan kivalta jätkältä. Kyllä minäkin punalihaisesta mustasta tytöstä tykkään. Ulisevat kivasti kun survoo.

• gambiinaa

Duiddu on varsinainen Gambian asiantuntija, ainakin hänen kirjoituksistaan päätellen, heh.

• jontteKemi

Mä tykkään myös mustista tytöistä, kauniita ja muutenkin mukavia. Toukokuussa palasin kuukauden matkalta ja se oli kuudestoista kerta kuuden vuoden sisällä. Marraskuussa taas suuntana Gambia!

• duiddu

Kemiläiset ossaa näköjään ottaa elämästä ilon irti!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      196
      1523
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1278
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1042
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      955
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      873
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      873
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      824
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      820
    10. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42