Luulin et sä ystävä oisit mut et sitä taannut. Vuodet vierivät rinnallasi kuljin vaan kunnes tietää saan et mut jätät nyt vaan lojumaan. Ikävä kertyy ja muistot kaikkoo kunpa sut nähdä saisin vielä. Kauas lähdit mun sydämmestä ja et enään palaa takaisin. Toisien kanssa leikit minut ulos vaan jätät. Itken yöt ja päivät itken tunnit ja sekuntit sinua ikävöiden. Ei toista samanlaista löytäävoi olit ainutlaatuinen ihminen. nyt vaan lähdit ja sanoit moikka. Katselinkun pois lähdit ei kukaan sua korvata voi.
Juu joku tommonen vaan ei kannata kommentoida...:(
Joku runo vaan...
Apuatarvitseva12
2
124
Vastaukset
- lalalalalaa
Kaunis runo.
- eeeeeeeeeeeeeeee
kaunis runo on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647