Ipad2 ios 9.3 päivitys ja "ei verkkoa"

Uyuy

Päivitin ongelmitta uudempaan käyttöjärjestelmään, mutta sen jälkeen ei ole sim-kortin mobiilidata enää toiminut. APN asetuksissa "internet". Kellään vinkkejä, mitä tehdä? On käynnistelty uudelleen, laitettu lentokonetilaa ym. Mutta ei tunnu auttavan

11

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • gdhf

No eikös tuossa linkis ole vähän isommasta ongelmasta kuin ettei saa mobiilinettiä päälle?

• apinajagorilla
        gdhf kirjoitti:

No eikös tuossa linkis ole vähän isommasta ongelmasta kuin ettei saa mobiilinettiä päälle?

Eikös sitten voisi kertoa vastauksia eikä vaan rutista joutavia.

• en_oo_varma

Varmuuskopioi itunesiin ja palauta tehdasasetukset saatta toimia.

• Just_joo

Sama vika tuli myös mulle.

• Ipadukki

Päivitys onnistui uudessa ipadissä, mutta yli kolme vuotta vanhassa ei safari suostunut aukaisemaan linkkejä. Poistin safarin asetuksista javaskriptin, jolloin myös vanhemman koneen safari alkoi toimia.

Vanha ipone ei ole ottanut päivitystä enkä aio sitä vielä asentaa, koska ongelmia riittää.

• just_joo

Mikä operaattori sulla Uyuy on?

• Uyuy

Dna

• Just_joo

Mulla myös DNA. Otin varmuuskopion iTunesiin ja palautin tehdasasetukset. Mobiiliverkko alkoi toimia, mutta kun palautin varmuuskopion niin operaattori hävisi uudestaan ja ei verkkoa vika tuli takaisin. Tosi outoa...

• Uyuy

nykyään ehkä noin joka viides kerta 3g netti toimii kun pistää koneen päälle.. outoa..

• Gfds

Itsellä auttoi kun kävin liikkeessä vaihtamassa simin uuteen. Tekivät veloituksetta, mutta eiköhän laskusta löydy vaikka luvattiin että ei :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5307
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      542
      1848
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe