Päivitin ongelmitta uudempaan käyttöjärjestelmään, mutta sen jälkeen ei ole sim-kortin mobiilidata enää toiminut. APN asetuksissa "internet". Kellään vinkkejä, mitä tehdä? On käynnistelty uudelleen, laitettu lentokonetilaa ym. Mutta ei tunnu auttavan
Ipad2 ios 9.3 päivitys ja "ei verkkoa"
11
216
Vastaukset
- gdhf
No eikös tuossa linkis ole vähän isommasta ongelmasta kuin ettei saa mobiilinettiä päälle?
- apinajagorilla
gdhf kirjoitti:
No eikös tuossa linkis ole vähän isommasta ongelmasta kuin ettei saa mobiilinettiä päälle?
Eikös sitten voisi kertoa vastauksia eikä vaan rutista joutavia.
- en_oo_varma
Varmuuskopioi itunesiin ja palauta tehdasasetukset saatta toimia.
- Just_joo
Sama vika tuli myös mulle.
- Ipadukki
Päivitys onnistui uudessa ipadissä, mutta yli kolme vuotta vanhassa ei safari suostunut aukaisemaan linkkejä. Poistin safarin asetuksista javaskriptin, jolloin myös vanhemman koneen safari alkoi toimia.
Vanha ipone ei ole ottanut päivitystä enkä aio sitä vielä asentaa, koska ongelmia riittää. - just_joo
Mikä operaattori sulla Uyuy on?
- Uyuy
Dna
- Just_joo
Mulla myös DNA. Otin varmuuskopion iTunesiin ja palautin tehdasasetukset. Mobiiliverkko alkoi toimia, mutta kun palautin varmuuskopion niin operaattori hävisi uudestaan ja ei verkkoa vika tuli takaisin. Tosi outoa...
- Uyuy
nykyään ehkä noin joka viides kerta 3g netti toimii kun pistää koneen päälle.. outoa..
- Gfds
Itsellä auttoi kun kävin liikkeessä vaihtamassa simin uuteen. Tekivät veloituksetta, mutta eiköhän laskusta löydy vaikka luvattiin että ei :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890