Sisältyykö empatiakyvyn puuttuminen diagnoosiin?
Tunnistaako autistinen peilikuvansa?
13
192
Vastaukset
- sammakkotutkija
Olen testannut asiaa sammakoilla - eivät tunnista peilikuvaansa, joten heillä on empatia tallella.
- assiperäpassi
Kyllä vain – peilineuronit puuttuvat.
- hukkakura
Miten mahtaa asia olla pikku paha hukalla?
- ölkjhgfdsdfghj
Mutta sitä olen ihmetelly jo kauan että missään ei ole niin paljon sarkasmia kuin autiusmipalstalla, mistähän se johtuu ?
- Se_johtuu_siitä
että et tiedä, mitä sarkasmi on. Toisin sanottuna joko olet ymmärtänyt väärin sarkasmin kriteerit, tai sitten et ole niistä koskaan edes tullut tietoiseksi.
- kerrokerrokuvastin
Sakasmi tulee ihan tahtomattaan kun kirjoittaa ja vastaa omiin kysymyksiinsä
- kuvastininfo
Niinpä; ilman minua ei olisi minua. Eikä; ilman sinua, sinua. On taitoa erottaa nämä kaksi toisistaan.
- prinssisikö
Mitä tapahtuukaan kun sammakko pussaa peilikuvaansa?
- Heräsin
kun yritin erottaa pariutuvat sammakot, mutta ei ollut taitoa erottaaa nämä kaksi toisistaan.
- HFA-lapsi
Miten peilikuvan tunnistaminen liittyy empatiakykyyn?
- Asperger_
Ei mitenkään. Mulla on diagnoosi Aspergeristä sekä yksityiseltä että julkiselta, olen erittäin empatiakykyinen henkilö mm. useiden eri terveydenhuoltoyksikköjen lääkärien mielestä.
- autsi
Välillä en tunnista peilikuvaani. Haluaisin olla näkymätön.
- empaattiasd
Ite pelkään ikkunoita ja peilejä yleisesti.
Mutta aiheesta alkuperäiseen taas; kyllä tunnen empatiaa turhan herkästi. Tekee mieli auttaa toista ihmistä heti jos näkee ilmeestä että toisella on vaikeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635