Hei.
Olen 21 vuotta
ja asun rakkaani kanssa satojen kilometrien päässä toisistamme.
Minulla on monia sairauksia, en voi elää normaalia elämää, vaikka yritän.
Tapasimme rakkaani kanssa ammattikoulussa ja olemme toistemme parhaat ystävät... <3
Asun viellä kotona porukoideni tykö.
Porukoiden mielestä en voi seurustella ja meitä ei vaan hyväksytä yhdessä.
Näemme kerran vuodessa ja silloinkin olemme yhdessä kauppakeskuksessa.
Takana kaikesta huolimatta on yhteisiä vuosia reippaat neljävuotta.
Eroaminen ei ollut meillä mielessä koskaan ollutkaan.
Ilman toista eläminen tuntuu vaan todella mahdottomalle.
Puhuimme että emme ehkä ole yhdessä, kuin vasta vanhainkodissa.
Voiko tälläinen toimia. ?
Mietin kauanko tämä voi kestää. ?
syksynkaunis
2
171
Vastaukset
- hghf
Jos poika elää normaalia elämää, niin ei. Jossain vaiheessa hän huomaa, että kaipaa läheisyyttä ha ihmiskontaktia ja hakee sitä silloin muualta. Sinä jäät tuolloin pois.
Jos näette vain kerran vuodessa, ei se ole seurustelua. Tiedät sen varmasti itsekin. Teidän "seurustelunne" kuulostaa samalta, mitä lapset tekevät - viestittelyt kännykällä ja netin välityksellä, ei mitään ihmiskontaktia. - Ratsukko
Lisää mausteita suhteeseenne noista digiajan mahdollisuuksista: http://www.lelulaatikko.com/category/44/kauko--ohjattavat-etaisyys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595