Paras ystäväni ja minä ollaan tunnettu tarhasta asti. Oltiin aina yhdessä joka päivä kunnes mentiin lukioon ja meillä oli eri kursseja. Kaveri hankki tyttöystävän ja ei ehditty viettämään niin paljon aikaa yhdessä. Huomasin olevani mustasukkainen. Luulin aluksi olevani kiinnostuntu kaverin tyttöystävästä joten hankin itsellenikin kivan tytön. Minua ei kuitenkaan kiinnostanut tyttö. Aina kun alettiin sähläämään jotain niin alkoi oikein kunnolla naurattamaan. EI tuntunut oikealta. Me erottiin.
Parhaan ystäväni äiti kuoli. Hautajaisten jälkeen istuttiin puistossa. Juotin kaverin humalaan ja päädyttiin juttelemaan. Suutelin ystävääni ja omaksi onnekseni hän vastasi suudelmaan. Sähläsimme vähän autossa mutta emme menneet loppuun asti.
Kutsuin kuitenkin kaverini kylään ja teimme sen. Panin häntä perseeseen ja hän minua. Toistettiin samaa pitkään. Kumpikaan ei saannut tarpeaksi.
Nyt hän kuitenkin välttelee minua... EI katso silmiin.
Hämmentynyt ystävän seurassa
gaylordi
1
1815
Vastaukset
- innostuin
Surullista :( toivottavasti ystävyys säilyi jollain tasolla... Mielellään lukisi enemmän kaverusten menosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499