Päivystävä eläinlääkäri

surullinen100

Osaako joku kertoa mihinkä voi laittaa palautetta eläinlääkärin toiminnasta? Oma rakas kissani sai sairaskohtauksen ja jouduttiin viemään päivystävälle eläinlääkärille joka sattui olemaan Hollolassa. Päivystävä lääkäri oli nuorehko nainen.
Käytös oli tosi kylmää ja tunteetonta. Antoi kissalle piikin ja sanoi siirtä muutaman sekunnin päästä että " nyt se on kuollut". Itse olin shokissa tietenkin ja itkin vuolaasti. Koska minulla ei ollut mahdollisuutta haudata kissaan niin päädyin tuhkaukseen. Lääkäri kaivaa hinnaston ja uurnamallit esiin kun rakas kissani on vielä tutkimuspöydällä. Selittää vaan hinnoista vaikka sanoin ettei rahasta ole kyse. Kertoo että kissa viedään tuhkattavaksi ja voin noutaa tuhkat postista. Olin aivan shokissa ja ihmettelinkin äänen että postista? Ja taas puhuu vain hinnoista.
Seuraavana päivänä vasta rupesin miettimään asiaa ja ottamaan selvää asioista. Tämä lääkäri ei missään vaiheessa osoittanut myötätuntoa, eikä antanut aikaa että olisin rauhassa saanut hyvästellä kissani. ei kertonut mihin kissani laittaa yms. HÄn olisi voinut kertoa että voin myös itse toimittaa kissani tuhkaamoon ja hakea kissani sieltä pois tai että kissan voi myös noutaa eläinlääkäriasemalta. Uurnakuvaston olisi voinut antaa kotiin että saa rauhassa miettiä asiaa.
Eläinlääkäri on suureläimiin erikoistunut, joten eikö hänellä ole mitään käsitystä miten tälläiset asiat pitäisi hoitaa. Koko asia ahdistaa todella paljon kun olisin halunnut lemmikkini saavan hieman toisenlaisen kohtelun. Nyt vain mietin että miten tuo lääkäri mahtoi kissaani käsitellä sen jälkeen kun sieltä pois lähdin ja en saanut antaa rakkaalle kissalleni rauhassa hyvästejä.

1

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vähän myöhässä mutta jatkossa jos muilla samanlaisia murheita niin meiltä löytyisi ainakin lemmikkiuurna. (kissauurna, tai uurna koiralle). Ihmisten tuhkausuurna on myös mallistossa useita malleja.
      Olen myös harkitsemassa arkkujen valmistusta eläimille koska olen huomannut ainakin 3 oman kissani kohdalla joutunut sellaisen tekemään.
      Se on jotenkin kivempi laskea kissa arkussa kuin vain sellaisenaan haudata. Itse laitoin vielä arkkuun mukaan kissan rakkaimmat pehmolelut jos niitä oli.

terv. PuuPro T:mi linkki verkkokauppa ja kotisivut : https://uurnakauppa.vilkasstore.com/ http://taivaspuu.fi/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      196
      1523
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1278
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1032
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      71
      949
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      863
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      863
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      824
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42