Nyt on Keskustassa tekemisen meininki, narsisti Väyrysen takaviistoon poistuminen näkyi heti gallupissa ja Keskusta taas kärjessä. Väyrynen olisi pitänyt heittää jo aikaisemmin niska perse otteella Keskustasta, ihan turha omaan nuotioon kusija ja vastarannan kiiski.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016033121346303_uu.shtml
Väyrysen lähtö nosti Keskustan gallup kärkeen!!
Keskustamies
1
60
Vastaukset
Eipä tainnut Väyrysellä olla mitään tekemistä uusien galluplukujen kanssa.
Kepun kannatus nousi todennäköisesti viime kuuhun verrattuna siksi, että Sipilää ei olla nähty maaliskuun aikana tv-uutisissa puhumassa kepun Suomen talouteen haluamista muutoksista. :D
Sillä tempullahan kepun kannatus lähti viime vaalikaudellakin nousuun 13 %:n (!) tasolta, että kaikki kuluneet kepujohtajat karttoivat tv-kameraa kuin ruttoa. Vaalien jälkeen Vanhanen ja Pekkarinen alkoivat sitten taas johtaa puoluetta julkisestikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634