Ajattelin, että voiko sellaista tapahtua, että itsekeskeinen nainen joskus oppii pyytämään anteeksi. Kun minä teen virheen, pyydän anteeksi. Kun hän tekee virheen, joudun pyytämään anteeksi, tai tilanne ei ikinä normalisoidu. Mitä kauemmin odotan, niin sitä vaikeampi tämä muodollinen anteeksianto on saada.
Hän pienessä humalassa joskus huomaa kuin itsekäs ihminen hän on, ja häpeää sitä. Toisaalta, humalassa hän herkemmin saa taas päähänsä että jokin on vialla. Lopputulos on kuitenkin se, että vaikka minä kokisin tunteitetani loukatun, niin häneltä pitää loppujen lopuksi pyytää anteeksi, koska hän loukkaantuu myös siitä että minä loukkaannun.
Näin analyysinä voisin sanoa, että varsin itsekeskeinen tyhmä ämmä, mutta edelliset ämmät ovat olleet niin paljon huonompia, että haluaisin pitää tästä vähemmän viallisesta kiinni. Aika epätodennäköistä kuitenkin löytää jokseenkin älyllinen nainen.
Onko jollain kokemusta, että voiko tällainen tilanne joskus pidemmän päälle muuttua. En tiedä kestänkö tätä koko elämääni, mutta ehkä jonkin aikaa vielä kestän...
Voiko nainen alkaa pyytämään anteeksi?
1
73
Vastaukset
Vastausten aktiivisuudesta huomaa, että vastaus on yksinkertaisesti "ei" :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329