Hei
Nyt siis tuli käsky kertsiin ja ilmoittautumispaikka on Someroharju, Rykmenttisali, 96960 Rovaniemi ja pitää olla 9.00 paikalla.
Mikäs tuo paikan osoite on, ilmeisesti jossain päin Sodankylää? Onko tuo siellä jääkäriprikaatilla, jonka joukko-osastoon kuulun?
Entäs matkustus, olen Kajaanissa. Melko paska matkata tuonne kello yhdeksäksi täältä asti. Enkä ole koskaan matkustanut junalla.
Kysymys siis, että mikä on nopein reitti tuonne Kajaanista, mikä on ilmoittautumispaikan osoite, ja pitääkö yöpyä taivasalla jos kertauksiin mennessä joutuu matkustamaan edellisenä päivänä ja eikä ole yöpaikkaa?
Matkustus kertausharjoituksiin Rovaniemelle
asdasdqweasdasd
3
438
Vastaukset
- Magisteri
Someroharju on Rovaniemellä.
- 170-r
marssimalla kun menet niin kuntokin kohentuu.
- SinneMyös
Myöhässä mutta kuitenki. Someroharju on Rovaniemellä. Jos tulee kaukaa voi tulla jo edellisenä päivänä ja majoittua voi kasarmilla. Tästä kannattaa olla yhteydessä kertauskäskyssä olevaan yhteyshenkilöön. Kajaanista pääsee junalla aika näppärästi. Tai sitten omalla autolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670