Käväsin tuossa äskön Muuruveellä ja äkkäsin sikäläesen kerrostalon vierestä kyltin jossa luki jotta Martin puari! Tietennii kyllä kirjakielellä:D Jotta oottako paekalliset käännä siellä ja minkälaenen on paekka? Onko vilikasta karaokkee sun muuta? Entäs se huonneistohotelli? Kannattaako joskus kesällä tulla pitemmäkssii aekkoo? Jos vaekka vuokrroes venneen ku niitäkkii näkkyy olovan suatavissa ja sootelis siellä lähivesillä.
Oottako käännä Martin puarissa?
9
461
Vastaukset
- Kyläillyt
Olen kerran käynyt, mukava isäntäpariskunta ja siistit huoneistot pidempäänkin oleskeluun. Iltaelämästä en osaa sanoa, tuli käytyä päiväsaikaan. Voi suositella.
- hoppelipoju
hohoo ite iso marttihan se kirjoottaa.Hyvä mainos puhee mutta pashkapuhe paistaa läpi kun sinut tunthee.
- Koskelaana
Lähes uskottava mainos.
- kristussentään
Ja tilaa löytyyyyyyyyyy, ei kristin sielua.
- Jurttamuusikko
Viikonloppuisin täys tupa. Karaoke pelaa, biljardipöytä käytössä ja tietyinä iltoina Bingoa. Tosissaan toimiva vapaa-ajan keskus.
- tyyhjyyttätäynnä
Ei ketään ,ei ristun sielua.piljardi käytössä ,tottakai kun ei ole palaajia ,karaokke pelloo jos on laulajia ,tääs ol tupa tyhjyyttä.
- mersumisu-60luvulta
Tyhjää on, bookinkista löötyy huoneita, ei yhtään varausta ei.
- totuustuleeeee
ei ies oo valoja, tulisko jos pajunvitsoilla martin pientä pyyllyyä kirvoittelisi kolmannen naisen voimin ilman toista naista.
- yhesti
Käytii joo...
karaoken äänen toisto täyttä pashaa ja paremmillakin bilispöydillä on pelattu,
Eipä taida toisten sen oven sisäpuolelle olla kytyä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221078- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50605