Kiimainen nainen saa kyrpää melkein tusinalta miehiä yökerhon miestenvessassa http://seksifantasiat.runkkareille.com/ryhmaseksi/emma-saa-montaa-kyrpaa-miestenvessassa/
Emma saa montaa kyrpää miestenvessassa
7
3833
Vastaukset
- eikövaa
Aika huora kun on monen kanssa
- taidatollaite
Olipa rumasti sanottu
- tykkäänkiimasist
Ihanan kiimanen nainen
- vetoveijo
Kylläpä alko kuulkaas panettaan kun tätä lueskeli, oli meinaan sen verran kiihottavaa tekstiä, että oli ihan pakko kaivaa vehje esiin
Koulun illan vietto loppui yhdeksältä. Menin vessaan vähän ennen ovien sulkeutumista. Istui kopissa ja tein tarpeeni. Jos olisin tiennyt että äänet tulivat samasta vessasta olisin odottanut kopissa muiden poistumista.
Astuessani ulos kopista tajusin Tarun nojaavan lavuaariin. C-luokan pojat panivat sitä vuorotellen takaapäin. Make, se joka ei kiusaa, nappasi minua käsi varresta. Hei nyt on sun vuoro. Joku yritti sanoa mutta Make vaimensi kaikki. Puhe oli kaikki panee niin kukaan ei puhu. Vai mitä taru. Joten Taru sai olla mun ensimmäinen nainen.- nytpanettaa
Uuh miten kiihottava
- sitsäsynnyit
Mutsis oli kiihottava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351