Pellehallitus!

ompameillä

Ajaa vain hallintarekisteriä ja muuta veronkiertoa!

9

121

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vfvfgvsdffs

Tekee juuri päinvastaista, mikä toisi rahaa valtion kassaan. Ajatelkaa - köyhiltä leikataan, jotta rikkaat saavat edelleen kiertää veronsa.

• vaalirahoittajat

Nyt Stubilla kiire saada anteeksiantolaki voimaan. Soinin tuella?

• 67534546753

Ja vajaaälyisemmät trollipellet tekee pelleavauksia palstalle.

• nuijseitajua

Ei sääliä syvää synnynnäistä tyhmyyttäsi, mikä sukusi merkki..

• uloskapitalistit

Kuvittelin, että Soinin puolue on työväenpuolue, mutta näyttää olevan oikea kapitalistien kehto!!!!

• veroparatiisikonnat

Tän hallituksen asiat päin honkia. Työttömyys kasvaa, leikkauslistassa maksajana on vain ja ainoastaan köyhät ihmiset. Nyt verenkiertoon ei suhtauduta vakavasti. On tapahtunut rikos ja joka ainoa on saatava kiinni joten palkatkaa verokierto tutkimiseen lisää ihmisiä. Takulla on ministereitä tässä veroparatiisi vuodessa mukana. Joten päitä pitää pudota ja linnaan oppimaan tavoille.

• Tiesitkö muuten, toveri avaaja, että Suomessa on ollut käytössä hallintarekisteri vuodesta 1992 lähtien? :D Viime kuukausina kaikkein tyhmimmät kommunistit ja persut on saatu luulemaan, että nykyinen hallitus yrittäisi saada sellaisen Suomeen! :D

Tiedätkö muuten, toveri avaaja, mikä hallintarekisteri on?

• Jatkokysymys toveri avaajalle: kuinka hallintarekisterillä voi kiertää veroja?

• Toinenkysymys

Tietääköhän toveri myös, että julkisen sektorin osuus bruttokansantuotteesta on 60 prosenttia ja sitä pidetään yllä verovaroilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      91
      2675
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1829
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1724
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      371
      1622
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      20
      1599
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1427
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1237
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1166
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1136
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1029
    Aihe