Oikean meikkivoiteen löytäminen?

CupOfMakeup3495

Olen 19 vuotias..
Miten löysit oikean meikkivoide sävysi?

Minä en löydä... Olen koittanut Fit me 110 mutta se on 1 sävy liian tumma.
Kun katselen kaupassa meikkivoiteita niin vaalein väri on yleensä silti 1 sävyn liian tumma..
Olen koittanut sitä kikkaa että mixaa normaali voidetta ja meikkivoidetta yhteen niin siitä tulee vaaleampaa mutta se ei näytä hyvältä iholla.
Ihoni on tosi vaalea..Aika kalpean värinen.
(enemmän punaisen puolella eikä keltaisen)
Tietenkin voisin Sokoksella kysyä ammatti apua työntekijältä mutta olen tosi hiljainen ja ujo..

4

160

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kemikaalikerros

Mihin 19-vuotias tarvii meikkivoidetta? Jos ihosi on terve ja tasaisen värinen, sitä ei kannata peittää mömmöillä. Riittää kun häivyttää finnin tai tummat silmänaluset valokynällä tms, ja muu iho saa hehkua ihan luomuna vaan.
      Myyjältä todellakin kannattaa kysästä apua, myös hinta-laatusuhteen osalta. Monesti isoissa kaupoissa on myös meikkitaiteilijoita, jotka opastavat ihan kädestä pitäen, jos vaan uskaltaudut niiden meikattavaksi. :)
      Kesällä tärkein kasvojen ihonhoitotuote on omalle iholle passeli aurinkosuojan sisältävä kosteusvoide.

• dfgdfhdhj

Ehkä laitat meikkivoidetta liikaa, jolloin rajat ovat selkeämmät?
      Ihan pieni määrä riittää, joka sitten taputellaan (mieluiten meikkisienellä, etenkin Beauty blender) kasvoille ulkonurkista sisäänpäin.

Itsekin olen suorastaan kalpea ja minulla on toiminut hyvin nämä:

Lancômen Teint Idole Ultra 24 h ja vaalein sävy. Tämä meikkivoide on koostumukseltaan paksua, eikä valu. Kuivuu nopeasti ja tuoksu on melko voimakas, sellainen ylellinen. Ei kuitenkaan jää pysymään pitkäksi aikaa. Tekee ihon TOSI mattamaiseksi, että ei ala kiiltelemään päivän mittaan. HIntaahan tällä toki on, mutta mielestäni on ollut sen arvoinen:

http://www.mccabespharmacy.com/media/catalog/product/cache/1/image/650x650/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/t/e/teint_idole_ultra_24h_foundation_ireland_1.png

Biothermin Skin best CC-voide voisi olla nuorelle iholle hyvä, kun siinä on myös sitä hoitavuutta. Vaalein sävy näyttää tosi helposti tummalta iholla, jos sitä laittaa liikaa. On siis oltava tarkka annosteltaessa tätä. On todella peittävä ja paksua tavaraa. :) :

http://images.chickadvisor.com/item/50103/original/default.jpg

Tässä hehkua antava nestemäinen meikkivoide keskitason peittävyydellä. Jos haluaa luonnollisen näköisen hehkun, ei kannata tämän meikkivoiteen jälkeen käyttää puuteria lainkaan. Vaalein sävy toiminut myös minulla:

http://i307.photobucket.com/albums/nn281/leanneamy/blog/July2014/Clarins2.png

Ja vielä viimeiseksi ehkä minun suurin suosikkini, Revlonin Colorstay:n kaikista vaalein sävy. Tästä kuvasta näet, että on tarjolla kyllä melkoisen vaaleita sävyjä:

http://i.ebayimg.com/images/g/GVMAAOSwirZTsyQw/s-l300.jpg

Meikkivoide on paksua, joten se myös peittää hyvin. Pidän tästä, koska hinta-laatu suhde on kohdillaan. En vain ole löytänyt tätä meikkivoidetta mistään kaupoista täältä missä asun. Eli netistä on varmaankin tilattava, ellet sitten jostain Stockalta satu löytämään.

Toivottavasti oli edes jotain apua. :)

• Melaniez
    • siitäenluovu

Minulla myös vaalea iho. Ainoa mikä on sopinut on Rimmelin Stay Matte 001.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      197
      1545
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1288
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1052
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      975
    5. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      883
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      883
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      105
      865
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    9. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42
      834
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82